Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Przeplywka ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
piental
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 30 cze 2013, 14:12

[B4 2.0 ABK] Przeplywka ?

Post autor: piental » 02 gru 2015, 18:31

Witam wszystkich mam maly problem z moją 80 .Na początek wymienie co wymieniłem swiece ,kable ,kopulke ,dolot szczelny sprawdzilem ,czujnik tem.niebieski ,przekaznik nr 30 , regulator biegu jałowego , chodzi oto że po lekkim dodaniu gazu na rozgrzanym silniku za bardzo spadają obroty prawie do zera a czasami zgasnie na lpg i pb to samo co jeszcze wpływa na to ? Przeplywka ? Sonda ? Dodam ze spalanie lpg w mieście na poziomie 13 l w trasie 9 wystrzalu nie bylo na lpg przeplywka cala !

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 gru 2015, 18:38

piental pisze:Przeplywka ? Sonda ?
może być choć sonda to może nie koniecznie, ale tps może być jeszcze

Awatar użytkownika
piental
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 30 cze 2013, 14:12

Post autor: piental » 02 gru 2015, 18:42

a gdzie znajduje sie ten tps ? :->

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 gru 2015, 19:00

piental pisze:a gdzie znajduje sie ten tps ? :->
a gdzie może się znajdować, pod przepustnicą ;-) miernik i mierzyć lub vag
Jeszcze bym sprawdził regulator ciśnienia paliwa na listwie jest tam taki wężyk musi być szczelny i nie może w nim być paliwa.

Awatar użytkownika
piental
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 30 cze 2013, 14:12

Post autor: piental » 04 gru 2015, 22:14

ok dzieki sprawdzę to jeszcze :-)

[ Dodano: 2015-12-04, 22:14 ]
Witam Właśnie skończyłem wymieniłem przepustnice z tps jutro powiem czy pomogło pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 05 gru 2015, 01:47

Z TPS-em możesz mieć problemy po wymianie dojść do ładu... adaptacja w zależności od rocznika.

Już prędzej trzeba by było się zainteresować rozrządem/zapłonem. Potem kąpiel krokowca w ropie a następnie wyczyścić przepływkę (mechanika).

Wymiana TPS-a na moje oko na 90% nie pomoże.

13l LPG może wskazywać na zbyt luźny naciąg sprężyny przepływomierza. Ale to już trzeba by vagiem zobaczyć...

Awatar użytkownika
piental
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 30 cze 2013, 14:12

Post autor: piental » 08 gru 2015, 17:44

hej regulator biegu jałowego czyściłem ze dwa razy żadnej różnicy nie było, rozrząd prawidłowo ustawiony .rocznik 95 mam

[ Dodano: 2015-12-08, 17:44 ]
Racja wymiana tpsa nie pomogla dalej to samo teraz kolej chyba czas na przeplywke 😡

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 gru 2015, 17:47

piental pisze:Racja wymiana tpsa nie pomogla dalej to samo
kazałem Ci najpierw sprawdzić a nie od razy wymieniać ;-) a adaptację robiłeś :?:
Przepływkę tez można sprawdzić na forum jest opisane jak.

Awatar użytkownika
piental
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 30 cze 2013, 14:12

Post autor: piental » 08 gru 2015, 19:16

nie robiłem odłączyłem klemy na noc myślałem że tak wszelkie błędy znikną muszę to vagiem zrobić ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 gru 2015, 19:20

piental pisze:nie robiłem odłączyłem klemy na noc myślałem że tak wszelkie błędy znikną muszę to vagiem zrobić ?
błędy znikną i owszem ale tylko one, modele do 93 robi się ręcznie na woltomierz gdzieś jest na forum opisane

Awatar użytkownika
piental
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 30 cze 2013, 14:12

Post autor: piental » 08 gru 2015, 19:22

a ja mam 95 czyli vag muszę połączyć

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 gru 2015, 19:25

piental pisze:a ja mam 95 czyli vag muszę połączyć
tak

Awatar użytkownika
piental
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 30 cze 2013, 14:12

Post autor: piental » 08 gru 2015, 19:41

ok to jeszcze mu dam szansę ! podjade do mechaniora w któryś dzień i się zobaczy jak nie to z powrotem znajdę jakąś zadbaną abt !

Awatar użytkownika
dex_1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 16 mar 2012, 07:22
Lokalizacja: Bestwina (SBI)

Post autor: dex_1985 » 10 gru 2015, 08:11

Jak dla mnie, to do regulacji będzie naciąg sprężyny w przepływce. Załadowanie silnika powinno wynosić 12-18% - do ustawienia na VAGu.

Awatar użytkownika
piental
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 30 cze 2013, 14:12

Post autor: piental » 10 gru 2015, 12:37

jestem umówiony już z mechanikiem za tydzień bo takie terminy ma czyli vagiem ten naciąg się ustawia jak coś ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl