[B4 1.9 1Z] zapowietrza sie, odpala tylko z plaka
MUNIOR, wybacz moja niewidze i zle naweznictwo wszystko to robie pierwszy raz jestem bardzo zielony jestli chodzi o TDI Nie podpialem vaga bo szczerze mowiac nie posiadam przedzwonie jutro do kolegi zeby podjechal to sprawdze kąt wtrysku w nastawach podstawowych BS i dawke paliwa w blokach pomiarowych. Czy jesli uklad jest nadal zapowietrzony to pomiar kata wtrysku i reszty bedzie wiarygodny? Jesli ktos moze mi pomoc w zakupie vaga to piszcie na pw bo chyba czas wielki sie zaopatrzyc...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
Arturo997 pisze:Jesli ktos moze mi pomoc w zakupie vaga to piszcie na pw bo chyba czas wielki sie zaopatrzyc...
Interfejs VAG
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz
Wybaczam :mrgreen:Arturo997 pisze:MUNIOR, wybacz moja niewidze
Bez vaga ,sensowne diagnozowanie niedomagań tego silnika ,jest raczej nie możliwe :roll: Jedyne co można zrobić bez vaga ,to zlikwidować powietrze w przewodach paliwowych ...pozostałe bardzo istotne parametry mające wpływ na odpalanie ,jak kąt wtrysku ,czy dawka paliwa ,są do sprawdzenia i ew.skorygowania ,tylko przy użyciu vaga ...nic tu na oko ,czy słuch ,nie da się prawidłowo ustawić.Dlatego zawsze powtarzam ,że jak ktoś jedzie z autem, które powiedzmy żle odpala ,do "machera " ,a ten zaczyna od tekstu "Panie pierwsze to trzeba świece wymienić ", to nalezy czym prędzej sie od takiego "speca" zabierać ...bo świece na pewno nie sa przyczyną cięzkiego odpalania ,a gość nie ma zielonego pojęcia o tym silnikuArturo997 pisze: Nie podpialem vaga bo szczerze mowiac nie posiadam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz
Arturo997 pisze:No 311.2 nie jest PL dlatego też może mam pewne problemy z jego ogarnięciem.. Chciałbym to zrobić dobrze i podać odpowiednie wartości żeby nie wprowadzać w błąd..