Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Zbyt duże ciśnienie cieczy?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 gru 2015, 16:29

bibzonekkkk pisze:Chyba zaryzykuję i wymienię, czy może jeszcze jakoś da się upewnić?
no jak chcesz ale to spory koszt i robi się to w ostateczności gdy wszystkie inne możliwości wyczerpane
Niektóre warsztaty maja specjalny tester na zawartość spalin w płynie.
bibzonekkkk pisze:niewiele sprawdzając obstawił uszczelkę..
tak najłatwiej i najlepiej zarobić kasę ;-)

bibzonekkkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 lis 2015, 11:25

Post autor: bibzonekkkk » 14 gru 2015, 19:14

Sprawdziłem dziś manometrem ciśnienie na tłokach. Było od 15 do 12 czyli różnica chyba niewielka? Termostat otwiera się w momencie gdy włącza się gaz, czyli praktycznie okej. W takim razie od czego powinienem w tym momencie zacząć bo się pogubiłem?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 gru 2015, 19:22

bibzonekkkk pisze:Było od 15 do 12 czyli różnica chyba niewielka?
jak dla mnie bardzo duża, z tego co wiem to różnica ponad 1 bara kwalifikuje silnik do remontu, inne lektury podają różnicę do 10 %.
No przynajmniej ja tak słyszałem

bibzonekkkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 lis 2015, 11:25

Post autor: bibzonekkkk » 14 gru 2015, 19:48

Wiadomo zawsze pozostaje jakiś margines błędu, natomiast jutro znajomy podjedzie obejrzeć co się dzieje i zobaczymy co powie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 gru 2015, 19:50

w takich przypadkach ciśnienie sprawdza się z co najmniej dwa trzy razy pod rząd dla pewności żeby być pewny.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 gru 2015, 17:01

bibzonekkkk pisze:Wiadomo zawsze pozostaje jakiś margines błędu,
ja rozumiem margines błędu ale 15-12 to trochę dużo nawet jak się dołoży jakiś tam błąd pomiaru.
Jak Jarewa, trzeba było zrobić jeszcze raz.

bibzonekkkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 lis 2015, 11:25

Post autor: bibzonekkkk » 16 gru 2015, 17:12

No niestety spieszyło mi się bo manometr miałem dosłownie na 5 minut :(

[ Dodano: 2015-12-16, 17:12 ]
Ok, był znajomy na oględzinach i stwierdził, że będzie to uszczelka, zatem po świętach biorę się z nim do roboty ;) Temat chyba wyczerpany, można zamknąć

Sapela
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 12 mar 2013, 13:08
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Sapela » 29 gru 2015, 17:31

napisz jak audiczka po wymianie uszczelki pod głowicą? jest jakiś efekt?

krzysiek890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 09 lip 2015, 01:44
Lokalizacja: Głogów

[B4 2.0 ABK] problem z ukladem chlodzenia

Post autor: krzysiek890 » 03 sty 2016, 16:13

Witam mialem problem z ukladem chlodzenia poniewaz na liczniku temp nigdy nie przekroczyla mi wiecej jak 50 stopni Zrobilem wymiane termostatu nie wiem jaka firma nowy plyn i dalej bylo to samo kupilem inny licznik i wymienilem wskaznik od temp zrobilem na raz 700 km I temp pokazywala caly czas 80 stopni i szyba caly czas paruje A w aucie jeest zimno dzisiaj odpalilem auto chodzilo przez 30 min doszlo do 100 i jeszcze doszedl jeden problem wentylatowy sie nie wl i pytanje czy to moze byc pompa wody czy nagrzewnica dodaje do tego ze jak dzisiaj auto chodzilo i nawiew byl wyl i jak go wl strasznie parowalo jak by sie instalacja palila i juz rece opadaja nie wiem co robic moze ktos mial podobny problem I wie o co chodzi czekam na podpowiedzi

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 sty 2016, 16:31

krzysiek890, tematów podobnych jest masa i pewnie nie szukałeś bo odp byś znalazł.
Chłodnica gorąca była?
Co do wiatraków to wystarczy zewrzeć piny we wtyczce czujnika przy chłodnicy a sprawdzisz czy działa na krótko jak tak to padł tylko czujnik a jak nie to trzeba szukać w instalacji chyba jeszcze jest przekaźnik lub sam wentylator padł.

krzysiek890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 09 lip 2015, 01:44
Lokalizacja: Głogów

Post autor: krzysiek890 » 03 sty 2016, 17:32

Tak myslalem ze tematow podobnych jest masa ale bym musial posiedziec z dwa dni tyle tego jest dlatego pomyslalem o nowym temacie .
Z wiatrakami nie bedzie problemu narazie chodzi mi te parowanie jakie pojawilo mi sie w aucie i czy to jest nagrzewnca czy pompa wody

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 sty 2016, 17:34

Tak myslalem ze tematow podobnych jest masa ale bym musial posiedziec z dwa dni tyle tego jest dlatego pomyslalem o nowym temacie
problem w tym że większość tak myśli i dlatego tyle ich jest

krzysiek890, jeśli chodzi o parowanie to pewnie nagrzewnica, jeśli do tego jeszcze jakiś tłusty nalot się zbiera

krzysiek890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 09 lip 2015, 01:44
Lokalizacja: Głogów

Post autor: krzysiek890 » 03 sty 2016, 19:00

Dokladnie na szybie zbiera sie jakis nalot tlusty da sie to jakos zrobic bez wyciagania nagrzewnicy ?

[ Dodano: 2016-01-03, 19:00 ]
i tez moze byc przez nagrzewnice ze jest na piecu 90 stopni a powietrze leci ledwo co cieple ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 sty 2016, 19:16

krzysiek890 pisze:Dokladnie na szybie zbiera sie jakis nalot tlusty da sie to jakos zrobic bez wyciagania nagrzewnicy ?
ale co chcesz zrobić :?:
w takim wypadku nagrzewnicę trzeba wymienić bo pewnie cieknie https://audi80.pl/topics75/all-b3-b4 ... t31216.htm
krzysiek890 pisze:i tez moze byc przez nagrzewnice ze jest na piecu 90 stopni a powietrze leci ledwo co cieple ?
to raczej nie tego wina może być że jest zabita i nie ma krążenia lub gąbki na klapach nie ma https://audi80.pl/topics74/b4-all-re ... t30996.htm

proszę 2 min szukania a nie 2 dni

krzysiek890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 09 lip 2015, 01:44
Lokalizacja: Głogów

Post autor: krzysiek890 » 03 sty 2016, 19:32

Ok to akurat widzialem jak wymienic nagrzewnice a tamtego drugiego tematu nie szukalem chociaz te gombki tez musze zrobic bo jak dam na szybe wieje z kratki obok kierownicy . Czyli mowisz ze wymiana nagrzewnicy pomoze ? a na orlenie widzialem plyn do uszczelniania chlodnic nie pomoze ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl