[ALL] Przerobienie zegarów nad popielniczką
- jomiskin13
- Forum Audi 80
- Posty: 93
- Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
- Lokalizacja: Koszalin
[ALL] Przerobienie zegarów nad popielniczką
Witam czy da radę przerobić wskaźnik od ciśnienia oleju ten dokładany z v6 nad popielniczką ( poprzedni właściciel założył te zegary a ten od ciśnienia tyko symuluje pracę bo działa w trybie albo max albo min <mikolaj> ) I tu moje pytanie czy da radę podłączyć to do butli z gazem żeby pokazywało poziom LPG ?<rotfl> Jak wyglądają połączenia tych zegarów i jak się do nich dobrać ?
Re: [ALL] Przerobienie zegarów nad popielniczką
Jakie masz nowe na płytce elektroniczne?? czy kabelki? ja u siebie wywaliłem jeden i wstawiłem turboboost. Także się da, czy zegar można wykorzystać do wskaźnika LPG jak najbardziej tak tylko w zbiorniku masz dosyć spore ciśnienie także musiałbyś wstawić manometr o większym wskazaniu.jomiskin13 pisze:Witam czy da radę przerobić wskaźnik od ciśnienia oleju ten dokładany z v6 nad popielniczką ( poprzedni właściciel założył te zegary a ten od ciśnienia tyko symuluje pracę bo działa w trybie albo max albo min <mikolaj> ) I tu moje pytanie czy da radę podłączyć to do butli z gazem żeby pokazywało poziom LPG ?<rotfl> Jak wyglądają połączenia tych zegarów i jak się do nich dobrać ?
- jomiskin13
- Forum Audi 80
- Posty: 93
- Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
- Lokalizacja: Koszalin
Musisz dobrać tej samej średnicy aby dziadostwa nie było:) chyba 65mm ale reki sobie nie dam uciąć.jomiskin13 pisze:W baku mam manometr chciale. Od niego przewody poprowadzić do tych zegarów. Nie wiem bo nie rozbierałem jak się do nich dobrać?
Co do rozbierania zależy czy masz już te na płytce czy jest na kabelkach??
- jomiskin13
- Forum Audi 80
- Posty: 93
- Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
- Lokalizacja: Koszalin
- jomiskin13
- Forum Audi 80
- Posty: 93
- Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
- Lokalizacja: Koszalin
A wiec tak zegary są na płytce i wyglada to tak: http://zapodaj.net/7379c530d967b.jpg.html
Które przewody ida od zegara z ciśnieniem oleju ? Wystarczy je podmienic z tymi od manometru z butli?
Stawiam na to ze to te srodkowe przewody górny zasilanie dol masa.
Które przewody ida od zegara z ciśnieniem oleju ? Wystarczy je podmienic z tymi od manometru z butli?
Stawiam na to ze to te srodkowe przewody górny zasilanie dol masa.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jeśli myślisz że podłączysz i będzie działało to jesteś w błędzie. Przeważnie czujniki renzystacyjne w butli LPG to 1-49KohM lub 0-90ohM czujniki bańka z tego co pamiętam 150ohH do 600ohM
Jak sam widzisz rezystancje się nie pokrywają a jeszcze dochodzi moc rezystora. Bez dodatkowej elektroniki się nie obejdzie.
Jak sam widzisz rezystancje się nie pokrywają a jeszcze dochodzi moc rezystora. Bez dodatkowej elektroniki się nie obejdzie.