Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Przerobienie zegarów nad popielniczką

Wszystko co związane z naprawami i modydikacjamy a nie pasujące do w/w
Awatar użytkownika
jomiskin13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
Lokalizacja: Koszalin

[ALL] Przerobienie zegarów nad popielniczką

Post autor: jomiskin13 » 15 gru 2015, 20:42

Witam czy da radę przerobić wskaźnik od ciśnienia oleju ten dokładany z v6 nad popielniczką ( poprzedni właściciel założył te zegary a ten od ciśnienia tyko symuluje pracę bo działa w trybie albo max albo min <mikolaj> ) I tu moje pytanie czy da radę podłączyć to do butli z gazem żeby pokazywało poziom LPG ?<rotfl> Jak wyglądają połączenia tych zegarów i jak się do nich dobrać ?

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Re: [ALL] Przerobienie zegarów nad popielniczką

Post autor: audki » 15 gru 2015, 21:47

jomiskin13 pisze:Witam czy da radę przerobić wskaźnik od ciśnienia oleju ten dokładany z v6 nad popielniczką ( poprzedni właściciel założył te zegary a ten od ciśnienia tyko symuluje pracę bo działa w trybie albo max albo min <mikolaj> ) I tu moje pytanie czy da radę podłączyć to do butli z gazem żeby pokazywało poziom LPG ?<rotfl> Jak wyglądają połączenia tych zegarów i jak się do nich dobrać ?
Jakie masz nowe na płytce elektroniczne?? czy kabelki? ja u siebie wywaliłem jeden i wstawiłem turboboost. Także się da, czy zegar można wykorzystać do wskaźnika LPG jak najbardziej tak tylko w zbiorniku masz dosyć spore ciśnienie także musiałbyś wstawić manometr o większym wskazaniu.

Awatar użytkownika
jomiskin13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: jomiskin13 » 16 gru 2015, 11:06

W baku mam manometr chciale. Od niego przewody poprowadzić do tych zegarów. Nie wiem bo nie rozbierałem jak się do nich dobrać?

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 16 gru 2015, 11:55

jomiskin13 pisze:W baku mam manometr chciale. Od niego przewody poprowadzić do tych zegarów. Nie wiem bo nie rozbierałem jak się do nich dobrać?
Musisz dobrać tej samej średnicy aby dziadostwa nie było:) chyba 65mm ale reki sobie nie dam uciąć.
Co do rozbierania zależy czy masz już te na płytce czy jest na kabelkach??

Awatar użytkownika
jomiskin13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: jomiskin13 » 16 gru 2015, 14:52

Nie wiem jakie są bo nie j a je zakladalem. A nie umiemich rozebrać bo nie wiem czy żeby się ad p nich dostać rozb i erac pokretala od nawiewow czy most rzbierac

Awatar użytkownika
Conectic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:14
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Conectic » 16 gru 2015, 16:54

one chyba są mocowane na wkręt lub wcisk do konsoli środkowej, w końcu jakoś to się musi trzymać <ok>

Ja bym zdjął nawiew, i popatrzał dalej :lol:

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 16 gru 2015, 18:03

Musisz ściągnąć tunel środkowy ten element z drążkiem zmiany biegów, zegary są do niego przymocowane, także jak to zdemontujesz będziesz wiedział co i jak dalej.

Awatar użytkownika
jomiskin13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: jomiskin13 » 17 gru 2015, 12:09

A wiec tak zegary są na płytce i wyglada to tak: http://zapodaj.net/7379c530d967b.jpg.html
Które przewody ida od zegara z ciśnieniem oleju ? Wystarczy je podmienic z tymi od manometru z butli?

Stawiam na to ze to te srodkowe przewody górny zasilanie dol masa.

irecki76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 22 paź 2008, 20:19
Imię: Irek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: irecki76 » 27 gru 2015, 16:09

Środkowy górny jest od czujki ciśnienia oleju , dolny środkowy do czujki temperatury oleju , lewy górny od masy , prawy od podświetlenia z regulacją . Lewy dolny bezpiecznik napiecie pojawia sie gdy właczysz światła , prawy dolny plus po stacyjce .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 gru 2015, 18:17

Jeśli myślisz że podłączysz i będzie działało to jesteś w błędzie. Przeważnie czujniki renzystacyjne w butli LPG to 1-49KohM lub 0-90ohM czujniki bańka z tego co pamiętam 150ohH do 600ohM

Jak sam widzisz rezystancje się nie pokrywają a jeszcze dochodzi moc rezystora. Bez dodatkowej elektroniki się nie obejdzie.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 gru 2015, 19:34

irecki76 pisze:Środkowy górny jest od czujki ciśnienia oleju , dolny środkowy do czujki temperatury oleju , lewy górny od masy , prawy od podświetlenia z regulacją . Lewy dolny bezpiecznik napiecie pojawia sie gdy właczysz światła , prawy dolny plus po stacyjce .
dzięki, to mi się też przyda :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl