[80 B4 ABK] Sedan by Kamilloo | UP! wrapped , JR15 , 1.8t
[80 B4 ABK] Sedan by Kamilloo | UP! wrapped , JR15 , 1.8t
Witam. Na forum siedzę już chwilę i od zawsze zbierałem się do przedstawienia wam mojej Audiczki ale z braku czasu i lenistwa jakoś nie wyszło . Dzisiaj naszło mnie natchnienie ze zrobię temat i oto jest Na początek może podstawowe informacje . Audi to moje pierwsze auto (jak do tej pory nie żałuje , że właśnie na takie auto się zdecydowałem. Audi kupiłem niedaleko mojego miejsca zamieszkania była to raczej słabiej wyposażona wersja lecz wtedy tak o tym nie myślałem , Audi była rownież obniżona lecz sprzedajacy nie wiedział dokładnie co i jak z tego co zobaczyłem to amortyzatory to Sasch Super Touring i spręzyny H&R niebieskie, troszke danych:
Rok produkcji 1993r.
Silnik 2.0E ABK niestety ośka napędzany benzyna i II gen gazu BRC
Gdy ją kupiłem na pokładzie znajdowało sie :
El. regulacja świateł
Wspomaganie
El. Szyberdach
Abs , więc nie za bogato.
Dzień po zakupie prezentowała się tak :
Audi sprawowało sie bez awaryjnie przez te 1,5 roku odkąd ją mam tylko raz mnie zawiodła w trasie nie trasie 20 km od domu . Dojechałem na miejsce zgasiłem wszystko elegancko przychodze po 30 min i nie odpali. Okazało się , że nie było iskry i padła cewka. Jako , że bardzo spodobało a chciałem by było jescze ładniejsze zaczołem ją robić według mojego gusta na tyle na ile jak narazie pozwalają finanse ( aktualnie kończe technikum). I w róznych odstępach czasowych wpadły różne graty:
Listwy v6 z kierunkami i halogenami
Lampy zespolone
El. szyby przód i lusterka
Kierownica trójramienna
Sterownik centralnego na pilota
Skórzane fotele i boczki
Licznik AC/BC
Short Shifer
Felgi Borbet T 17" 8j
Następnie wpadł zderzak cabrio/coupe.
Zmieniłem końcowke wydechu lecz pasuje ją przespawać bo jest troszke krzywo
Zapewne o czymś zapomniałem w razie czego dopisze
Z wad Audi to:
Schodzi bezbarwny z dachu (sprzedający podobno zdarł go z lodem co wydaje sie dla mnie dziwne)
Odpryski na masce
Słychać łozysko dociskowe i synchronizator 3 biegu jest padnięty
No i chyba tyle A teraz dodam troche zdjęc z różnych okresów przebywania Audiczki w moich rękach .
Porady jak i krytyka (oby nie hehe ) mile widziane
Rok produkcji 1993r.
Silnik 2.0E ABK niestety ośka napędzany benzyna i II gen gazu BRC
Gdy ją kupiłem na pokładzie znajdowało sie :
El. regulacja świateł
Wspomaganie
El. Szyberdach
Abs , więc nie za bogato.
Dzień po zakupie prezentowała się tak :
Audi sprawowało sie bez awaryjnie przez te 1,5 roku odkąd ją mam tylko raz mnie zawiodła w trasie nie trasie 20 km od domu . Dojechałem na miejsce zgasiłem wszystko elegancko przychodze po 30 min i nie odpali. Okazało się , że nie było iskry i padła cewka. Jako , że bardzo spodobało a chciałem by było jescze ładniejsze zaczołem ją robić według mojego gusta na tyle na ile jak narazie pozwalają finanse ( aktualnie kończe technikum). I w róznych odstępach czasowych wpadły różne graty:
Listwy v6 z kierunkami i halogenami
Lampy zespolone
El. szyby przód i lusterka
Kierownica trójramienna
Sterownik centralnego na pilota
Skórzane fotele i boczki
Licznik AC/BC
Short Shifer
Felgi Borbet T 17" 8j
Następnie wpadł zderzak cabrio/coupe.
Zmieniłem końcowke wydechu lecz pasuje ją przespawać bo jest troszke krzywo
Zapewne o czymś zapomniałem w razie czego dopisze
Z wad Audi to:
Schodzi bezbarwny z dachu (sprzedający podobno zdarł go z lodem co wydaje sie dla mnie dziwne)
Odpryski na masce
Słychać łozysko dociskowe i synchronizator 3 biegu jest padnięty
No i chyba tyle A teraz dodam troche zdjęc z różnych okresów przebywania Audiczki w moich rękach .
Porady jak i krytyka (oby nie hehe ) mile widziane
Ostatnio zmieniony 11 gru 2016, 19:10 przez Kamilloo, łącznie zmieniany 2 razy.
A więc wczoraj wziąłem się do roboty i halogeny już pomalowane od środka tylko teraz nie wiem na czym to skleić zapewne nadał by się klej do szyb , a co oprócz tego silikon lub klej montażowy by to utrzymał ? Dzisiaj zrobiłem aktualne zdjęcie środka (niestety telefonem , a dywaniki wyciągnietę do wytrzepania)
[ Dodano: 2016-01-29, 18:38 ]
Witam ponownie . Halogeny zrobione już dawno , muszę jeden jeszcze raz skleić bo trochę paruje. Mam do was małą prośbę zaczynam przygotowywać nowe felgi na przyszły sezon narazie poleruje ranty ale mam dylemat co zrobić z rotorem/bębnem a mianowicie na jaki kolor go prysnąć a może zostawić tak jak jest po lekkim odświeżeniu ? Sam nie wiem mógłby mi ktoś zrobić virtual tunning ? Najlepiej z kolorem LZ6P czyli nadwozia , myślałem również o kolorze "miętowym" lub jakims podobnym i wasza propozycja bybłbym bardzo wdzięczny . Pozdro!
[ Dodano: 2016-12-11, 19:15 ]
UP!:
Witam ponownie dłuższa chwile mnie tu nie było a dosyć dużo się działo w temacie 80'tki a , że znalazłem wolna chwile postaram się uzupełnić to co działo się w ostatnich miesiącach.
A więc zacznę w miare po kolei , jako że Audi nie grzeszyło ładnym lakierem a raczej nim w paru miejscach straszyło , myślałem na różnymi rozwiązaniami tego problemu a wybór padł ostatecznie na to ze Audi zajmie się kolega który zajmuje się detailigniem oraz oklejaniem samochodów. Zdecydowałem sie na folie Avert Dark Green Pearl , całość wyszła jak dla mnie bardzo fajnie a wam postaram się to pokazać na zdjęciach które jak zwykle nie oddają tego co jest na żywo.
I w takim setupie Audi przelatało obecny sezon do końca , następnie przyszła kolej na koła i tu wybór padł na JR 15 8j et25 + 9j et25 które zastąpiły RH które dzielnie znosiły trudy naszych dróg . Jak siadło oceńcie sami jak dla mnie jest bardzo dobrze
Na przyszły sezon jest plan zejść jeszcze trochę w dół , będzie trzeba zmienić opony z przodu na węższe oraz na tyle "uciec" delikatnie negatywem w nadkole . Wraz z końcem sezonu letniego postanowiłem , że Audi nie zobaczy już zimy ( chyba ze przez okno w garażu ) i kupiłem A4 B5 w Avancie na "daily" co mogło pozwolić na dłuższe unieruchomienie 80'tki i przejście do dalszego planu działania który rodził się już od dawna a mianowicie zmiana seryjnego silnika ABK na dobrze znany 1.8T . Jako ze trafiła się cała a4 z niemiec z 1.8T AEB w dobrym pieniążku to została zakupiona i można było działać dalej . Silnik został wyciągniety i przeglądnięty oraz został zrobiony podstawowy serwis ( rozrząd , paski klinowe , termostat , komplet uszczelek , czyszczenie smoka itp. ) Z osprzętu została wymieniona turbina na k03s/k04 hybryda , wtryski s2 , FMIC , stożek pipercross ( z powodu problemu dopasowania ori puszek) , DV forge, aktualnie w trakcie prac jest wydech DP 2.75->2.5 cala do końca i jeden tłumik przelotowy , w planach jest również tip oraz czeka na montaż pompa z 2.3 NG oraz oczywiście strojenie a jakie wyniki przyniesie to się okażę chciałbym aby było to w okolicach 220-250hp.
Aktualnie jestem na takim etapie swapa ze silnik siedzi w budzie , mechanicznie wiekszość ogarnięt , wiązka też , jescze trzyma immo z którym jutro mam zamiar się ostatecznie rozprawić i działac dalej ponieważ silnik odpala na sekundę i gaśnie , akumulator przeniesiony do bagażnika.
Po drodze wpadły takie rzeczy jak soczewki w bardzo dobrym stanie , zderzak s2 jest przygotowywany do oklejania , wnętrze polift się kompletuje ( może ktoś posiada nie wystrzeloną poduszkę pasażera oraz parapety (tapicerka nie ważna może jej nawet nie być)
Planów jest jescze dużo będę starał się na bieżąco aktualizować jeśli zostaną zrealizowane. Tak z grubsza to chyba tyle z tej "małej aktualizacji"
"Mini Audi 80 Klub Polska heheh" Pozdrawiam i do następnego UP'a!.
[ Dodano: 2016-01-29, 18:38 ]
Witam ponownie . Halogeny zrobione już dawno , muszę jeden jeszcze raz skleić bo trochę paruje. Mam do was małą prośbę zaczynam przygotowywać nowe felgi na przyszły sezon narazie poleruje ranty ale mam dylemat co zrobić z rotorem/bębnem a mianowicie na jaki kolor go prysnąć a może zostawić tak jak jest po lekkim odświeżeniu ? Sam nie wiem mógłby mi ktoś zrobić virtual tunning ? Najlepiej z kolorem LZ6P czyli nadwozia , myślałem również o kolorze "miętowym" lub jakims podobnym i wasza propozycja bybłbym bardzo wdzięczny . Pozdro!
[ Dodano: 2016-12-11, 19:15 ]
UP!:
Witam ponownie dłuższa chwile mnie tu nie było a dosyć dużo się działo w temacie 80'tki a , że znalazłem wolna chwile postaram się uzupełnić to co działo się w ostatnich miesiącach.
A więc zacznę w miare po kolei , jako że Audi nie grzeszyło ładnym lakierem a raczej nim w paru miejscach straszyło , myślałem na różnymi rozwiązaniami tego problemu a wybór padł ostatecznie na to ze Audi zajmie się kolega który zajmuje się detailigniem oraz oklejaniem samochodów. Zdecydowałem sie na folie Avert Dark Green Pearl , całość wyszła jak dla mnie bardzo fajnie a wam postaram się to pokazać na zdjęciach które jak zwykle nie oddają tego co jest na żywo.
I w takim setupie Audi przelatało obecny sezon do końca , następnie przyszła kolej na koła i tu wybór padł na JR 15 8j et25 + 9j et25 które zastąpiły RH które dzielnie znosiły trudy naszych dróg . Jak siadło oceńcie sami jak dla mnie jest bardzo dobrze
Na przyszły sezon jest plan zejść jeszcze trochę w dół , będzie trzeba zmienić opony z przodu na węższe oraz na tyle "uciec" delikatnie negatywem w nadkole . Wraz z końcem sezonu letniego postanowiłem , że Audi nie zobaczy już zimy ( chyba ze przez okno w garażu ) i kupiłem A4 B5 w Avancie na "daily" co mogło pozwolić na dłuższe unieruchomienie 80'tki i przejście do dalszego planu działania który rodził się już od dawna a mianowicie zmiana seryjnego silnika ABK na dobrze znany 1.8T . Jako ze trafiła się cała a4 z niemiec z 1.8T AEB w dobrym pieniążku to została zakupiona i można było działać dalej . Silnik został wyciągniety i przeglądnięty oraz został zrobiony podstawowy serwis ( rozrząd , paski klinowe , termostat , komplet uszczelek , czyszczenie smoka itp. ) Z osprzętu została wymieniona turbina na k03s/k04 hybryda , wtryski s2 , FMIC , stożek pipercross ( z powodu problemu dopasowania ori puszek) , DV forge, aktualnie w trakcie prac jest wydech DP 2.75->2.5 cala do końca i jeden tłumik przelotowy , w planach jest również tip oraz czeka na montaż pompa z 2.3 NG oraz oczywiście strojenie a jakie wyniki przyniesie to się okażę chciałbym aby było to w okolicach 220-250hp.
Aktualnie jestem na takim etapie swapa ze silnik siedzi w budzie , mechanicznie wiekszość ogarnięt , wiązka też , jescze trzyma immo z którym jutro mam zamiar się ostatecznie rozprawić i działac dalej ponieważ silnik odpala na sekundę i gaśnie , akumulator przeniesiony do bagażnika.
Po drodze wpadły takie rzeczy jak soczewki w bardzo dobrym stanie , zderzak s2 jest przygotowywany do oklejania , wnętrze polift się kompletuje ( może ktoś posiada nie wystrzeloną poduszkę pasażera oraz parapety (tapicerka nie ważna może jej nawet nie być)
Planów jest jescze dużo będę starał się na bieżąco aktualizować jeśli zostaną zrealizowane. Tak z grubsza to chyba tyle z tej "małej aktualizacji"
"Mini Audi 80 Klub Polska heheh" Pozdrawiam i do następnego UP'a!.
Osobiście nie jestem zwolennikiem produkcji iskier spod miski olejowej, tudzież obmyślania strategii pokonywania spowalniaczy, ale ten egzemplarz wygląda rewelacyjnie
Szczególnie zdj. nr 4 i 5 od końca. Gdybym to zobaczył na drodze, to długo bym wzroku nie mógł oderwać. Z tym kolorem i na tych felgach wygląda hipnotyzująco.
Szczególnie zdj. nr 4 i 5 od końca. Gdybym to zobaczył na drodze, to długo bym wzroku nie mógł oderwać. Z tym kolorem i na tych felgach wygląda hipnotyzująco.