Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABK] Sedan by Kamilloo | UP! wrapped , JR15 , 1.8t

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

[80 B4 ABK] Sedan by Kamilloo | UP! wrapped , JR15 , 1.8t

Post autor: Kamilloo » 21 gru 2015, 17:11

Witam. Na forum siedzę już chwilę i od zawsze zbierałem się do przedstawienia wam mojej Audiczki ale z braku czasu i lenistwa jakoś nie wyszło . Dzisiaj naszło mnie natchnienie ze zrobię temat i oto jest :) Na początek może podstawowe informacje . Audi to moje pierwsze auto (jak do tej pory nie żałuje , że właśnie na takie auto się zdecydowałem. Audi kupiłem niedaleko mojego miejsca zamieszkania była to raczej słabiej wyposażona wersja lecz wtedy tak o tym nie myślałem , Audi była rownież obniżona lecz sprzedajacy nie wiedział dokładnie co i jak z tego co zobaczyłem to amortyzatory to Sasch Super Touring i spręzyny H&R niebieskie, troszke danych:
Rok produkcji 1993r.
Silnik 2.0E ABK niestety ośka :( napędzany benzyna i II gen gazu BRC
Gdy ją kupiłem na pokładzie znajdowało sie :
El. regulacja świateł
Wspomaganie
El. Szyberdach
Abs , więc nie za bogato.
Dzień po zakupie prezentowała się tak :



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Audi sprawowało sie bez awaryjnie przez te 1,5 roku odkąd ją mam tylko raz mnie zawiodła w trasie nie trasie 20 km od domu . Dojechałem na miejsce zgasiłem wszystko elegancko przychodze po 30 min i nie odpali. Okazało się , że nie było iskry i padła cewka. Jako , że bardzo spodobało a chciałem by było jescze ładniejsze zaczołem ją robić według mojego gusta na tyle na ile jak narazie pozwalają finanse ( aktualnie kończe technikum). I w róznych odstępach czasowych wpadły różne graty:
Listwy v6 z kierunkami i halogenami
Lampy zespolone
El. szyby przód i lusterka
Kierownica trójramienna
Sterownik centralnego na pilota
Skórzane fotele i boczki
Licznik AC/BC
Short Shifer
Felgi Borbet T 17" 8j
Następnie wpadł zderzak cabrio/coupe.
Zmieniłem końcowke wydechu lecz pasuje ją przespawać bo jest troszke krzywo
Zapewne o czymś zapomniałem w razie czego dopisze :)
Z wad Audi to:
Schodzi bezbarwny z dachu (sprzedający podobno zdarł go z lodem co wydaje sie dla mnie dziwne)
Odpryski na masce
Słychać łozysko dociskowe i synchronizator 3 biegu jest padnięty
No i chyba tyle :) A teraz dodam troche zdjęc z różnych okresów przebywania Audiczki w moich rękach .


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Porady jak i krytyka (oby nie hehe ) mile widziane :)
Ostatnio zmieniony 11 gru 2016, 19:10 przez Kamilloo, łącznie zmieniany 2 razy.

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 21 gru 2015, 18:14

Bardzo ładnie, acz jak na mój gust halogeny za ciemne :-P

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 21 gru 2015, 18:19

to halogeny a nie listwy? :D powaznie, bardzo fajnie i miło sie prezentuje <ok>

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

Post autor: Kamilloo » 21 gru 2015, 22:05

Co do halogenow to jak kupowalem folie na nie to byly 3 odcienie czarnego i wziąłem ten najbardziej jasny , a niechcialem ich rozklejac i przyciemniac od srodka ale musze to przemyslec :)

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 21 gru 2015, 22:14

Moim zdaniem ciut za ciemno jest z tymi halo trochę się zlewa wszystko,ale dobrze rób auto pod siebie <piwo>

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

Post autor: Kamilloo » 21 gru 2015, 23:08

Szczerze mówiąc to chciałem żeby były troszke bardziej widoczne halogeny ale , że była juz taka folia to zostawiłem . Myślałem też o żółtych halogenach ale jakos wole ciemne . Myślicie ze "zrobienie" ich od środka dało by łagodniejszy efekt ?

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 22 gru 2015, 08:42

pomarańczowe kierunki i żółte halo by pasowało ;-)

kubica20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 lip 2014, 16:14
Lokalizacja: Połaniec

Post autor: kubica20 » 22 gru 2015, 09:49

bardzo ładna, skąd kolego jesteś Tarnów czy okolice ??

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

Post autor: Kamilloo » 22 gru 2015, 09:53

Jestem z Tarnowa , na tych pierwszych zdjęciach KTA bo kupiłem ją z Tarnowca.

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 22 gru 2015, 10:48

Ściemnienie od środka da o wiele lepszy efekt, właśnie tak jak mówisz "łagodniejszy".

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

Post autor: Kamilloo » 11 gru 2016, 19:15

A więc wczoraj wziąłem się do roboty i halogeny już pomalowane od środka tylko teraz nie wiem na czym to skleić zapewne nadał by się klej do szyb , a co oprócz tego silikon lub klej montażowy by to utrzymał ? Dzisiaj zrobiłem aktualne zdjęcie środka (niestety telefonem , a dywaniki wyciągnietę do wytrzepania)

Obrazek

[ Dodano: 2016-01-29, 18:38 ]
Witam ponownie . Halogeny zrobione już dawno , muszę jeden jeszcze raz skleić bo trochę paruje. Mam do was małą prośbę zaczynam przygotowywać nowe felgi na przyszły sezon narazie poleruje ranty ale mam dylemat co zrobić z rotorem/bębnem a mianowicie na jaki kolor go prysnąć a może zostawić tak jak jest po lekkim odświeżeniu ? Sam nie wiem mógłby mi ktoś zrobić virtual tunning ? Najlepiej z kolorem LZ6P czyli nadwozia , myślałem również o kolorze "miętowym" lub jakims podobnym i wasza propozycja bybłbym bardzo wdzięczny . Pozdro!


Obrazek


Obrazek


[ Dodano: 2016-12-11, 19:15 ]
UP!:
Witam ponownie dłuższa chwile mnie tu nie było a dosyć dużo się działo w temacie 80'tki a , że znalazłem wolna chwile postaram się uzupełnić to co działo się w ostatnich miesiącach.
A więc zacznę w miare po kolei , jako że Audi nie grzeszyło ładnym lakierem a raczej nim w paru miejscach straszyło , myślałem na różnymi rozwiązaniami tego problemu a wybór padł ostatecznie na to ze Audi zajmie się kolega który zajmuje się detailigniem oraz oklejaniem samochodów. Zdecydowałem sie na folie Avert Dark Green Pearl , całość wyszła jak dla mnie bardzo fajnie a wam postaram się to pokazać na zdjęciach które jak zwykle nie oddają tego co jest na żywo.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I w takim setupie Audi przelatało obecny sezon do końca , następnie przyszła kolej na koła i tu wybór padł na JR 15 8j et25 + 9j et25 które zastąpiły RH które dzielnie znosiły trudy naszych dróg . Jak siadło oceńcie sami jak dla mnie jest bardzo dobrze :)


Obrazek

Obrazek

Na przyszły sezon jest plan zejść jeszcze trochę w dół , będzie trzeba zmienić opony z przodu na węższe oraz na tyle "uciec" delikatnie negatywem w nadkole . Wraz z końcem sezonu letniego postanowiłem , że Audi nie zobaczy już zimy ( chyba ze przez okno w garażu rotfl ) i kupiłem A4 B5 w Avancie na "daily" co mogło pozwolić na dłuższe unieruchomienie 80'tki i przejście do dalszego planu działania który rodził się już od dawna a mianowicie zmiana seryjnego silnika ABK na dobrze znany 1.8T . Jako ze trafiła się cała a4 z niemiec z 1.8T AEB w dobrym pieniążku to została zakupiona i można było działać dalej . Silnik został wyciągniety i przeglądnięty oraz został zrobiony podstawowy serwis ( rozrząd , paski klinowe , termostat , komplet uszczelek , czyszczenie smoka itp. ) Z osprzętu została wymieniona turbina na k03s/k04 hybryda , wtryski s2 , FMIC , stożek pipercross ( z powodu problemu dopasowania ori puszek) , DV forge, aktualnie w trakcie prac jest wydech DP 2.75->2.5 cala do końca i jeden tłumik przelotowy , w planach jest również tip oraz czeka na montaż pompa z 2.3 NG oraz oczywiście strojenie a jakie wyniki przyniesie to się okażę chciałbym aby było to w okolicach 220-250hp.
Aktualnie jestem na takim etapie swapa ze silnik siedzi w budzie , mechanicznie wiekszość ogarnięt , wiązka też , jescze trzyma immo z którym jutro mam zamiar się ostatecznie rozprawić i działac dalej ponieważ silnik odpala na sekundę i gaśnie , akumulator przeniesiony do bagażnika.
Obrazek

Obrazek

Po drodze wpadły takie rzeczy jak soczewki w bardzo dobrym stanie , zderzak s2 jest przygotowywany do oklejania , wnętrze polift się kompletuje ( może ktoś posiada nie wystrzeloną poduszkę pasażera oraz parapety (tapicerka nie ważna może jej nawet nie być)
Planów jest jescze dużo będę starał się na bieżąco aktualizować jeśli zostaną zrealizowane. Tak z grubsza to chyba tyle z tej "małej aktualizacji" :-D

Obrazek
"Mini Audi 80 Klub Polska heheh" Pozdrawiam i do następnego UP'a!.

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 23 gru 2016, 07:25

Osobiście nie jestem zwolennikiem produkcji iskier spod miski olejowej, tudzież obmyślania strategii pokonywania spowalniaczy, ale ten egzemplarz wygląda rewelacyjnie okok
Szczególnie zdj. nr 4 i 5 od końca. Gdybym to zobaczył na drodze, to długo bym wzroku nie mógł oderwać. Z tym kolorem i na tych felgach wygląda hipnotyzująco.

Awatar użytkownika
Lichy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 19 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: Włoszczowa TLW

Post autor: Lichy » 25 gru 2016, 09:51

Bardzo fajny projekt

misiekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 423
Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:12
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: misiekb4 » 25 gru 2016, 12:00

No kolego szybko działasz :-)
Zmiana motorowni i przewidziane mody na plus ;-)
Nadwozie było oklejane folia, czy malowane plastidipem?
Bardzo ładnie to teraz wygląda :-)

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 25 gru 2016, 14:29

Ładna 80tka, dużo przerabiania pod 1.8T ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl