Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Problem z odpalaniem TDI Bosch kopci

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 21 gru 2015, 17:46

Odkręć ten czarny dekielek pod deklem nastawnika i zobaczy czy masz wszystkie luty ok

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 gru 2015, 20:33

grzesiojak pisze:MUNIOR sprawdzilem dzis nastawnik/; otworzylem dekielek pompy, moj czeladnik przekrecil kluczyk do pozycji zaplony a nastawnik ani drgnie :)
No to dziwne ,bo jak wczesniej odpalał ,to nastawnik musiał pracować 8-) Ale faktycznie ,może raz łaczyć, raz nie ,zajrzyj tu
bociek22 pisze:Odkręć ten czarny dekielek pod deklem nastawnika i zobaczy czy masz wszystkie luty ok
A dokładnie to odkręć dwie nakrętki na tej osłonie z tworzywa,zdejmij ją i zobacz czy któryś lut nie puscił ,bo raczej na pewno są tam luty ...bo albo puścił ,albo ECU nie ma zasilnia ...apropo zasialania ecu ,to kontrolka świec ci oczywiście mruga na chwilkę ,po przekręceniu zapłonu :?:

grzesiojak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: grzesiojak » 21 gru 2015, 21:34

Odkrecilem ten czarny dekielek a Tam na trzecim pinie zimny lut styki sie dotykaly ale pewnie nie bylo przejscia- dzieki Bociek22 i innym kolega rowniez dzieki za wsparcie i zainteresowanie!! powiedzcie jeszcze w jaki sposob reguluje sie dawke paliwa calym tym nastawnikiem. Oczywiscie przed zdjeciem nastawnika zaznaczylem sobie pozycje ale chcialbym wiedziec co w ktara strone ustawia. Dzieki za wsparcie i wesolych swiat!! :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 gru 2015, 22:04

Tak to jest jak się jakiś "paprok "bierze za lutowanie , posmarka i liczy na cud że się bedzie trzymać ...a tu nie ma lekko ,wibracje i "smark "puszcza :-P .Ostatnio też po "takim " poprawiałem luty ,bo paznokciem można było oderwać :roll:
grzesiojak pisze: powiedzcie jeszcze w jaki sposob reguluje sie dawke paliwa calym tym nastawnikiem.
To ustaw na znaki które zrobiłeś ,odpal i sprawdż ...docelowo ok 4mg ustawiasz.Akurat przy indukcyjnym jest ten luksus ,że mozesz skorygować dawkę vagiem w adaptacjach ...tyle że z grubsza musi być ustawiona nastawnikiem ,czyli ok 5-6 mg musisz się wstrzelić ...jak się nie wstrzelisz, to zmniejszasz dając nastawnikiem w stronę przodu auta ,zwiękrzasz w stronę grodzi ...ruchy minimalne , dziesiatki milimetra

grzesiojak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: grzesiojak » 21 gru 2015, 22:12

Dzieku Munior! :) jutro bede kominowal bo po ciemku ustawilem na pale i jest strasznie slaby. A gdybym sobie kupil cos takiego http://viaken.pl/pl/nowy-vag-v-scan-505 ... -obd1.html nadawalo by sie to do ustawienia? Jesli chodzi o vag nie mam nic takiego ani zadnego doswiadczenia.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 21 gru 2015, 22:32

polece ci to:

http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-com ... 31268.html

a odradzam takie 'cos" w kolorze niebieskim, po pol roku mi sie popsulo mimo ze obchodzilem sie jak z jajkiem

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 gru 2015, 22:37

grzesiojak pisze: A gdybym sobie kupil cos takiego http://viaken.pl/pl/nowy-...apter-obd1.html nadawalo by sie to do ustawienia? Jesli chodzi o vag nie mam nic takiego ani zadnego doswiadczenia.
Albo się żle czujesz ;-) ,albo cierpisz na nadmiar gotówki :roll: Takim wynalazkiem nie "zobaczysz" i nie zrobisz wiecej ,niż najtańszym interfejsem za 20zł .Program do obsługi interfejsu jest najważniejszy ,a nie sam interfejs ...i czy to za 20 zł ,czy za kilkaset ,to możliwości przy tym aucie ma jednakowe.Ja mam kilka interfejsów i czy to najtańszy chinczyk ,czy z viakena ,to i tak padały po pewnym czasie ...oczywiscie wymieniałem co padało i nadal smigają ,ale na tą chwilę ,nie ma reguły że te drozsze lepsze ,a tansze gorsze .Jedyne co ,to cięzko trafić taki który ma dwie przełaczane linie K i L ,bo tylko takim ,można połaczyć się ze starym ''boschem'' z nastawnikiem potencjometrycznym .Ja mam tylko jeden taki ,reszta mi się z "boschem" nie łaczy ,nawet te po RS ...do całej reszty tdi z nastawnikiem indukcyjnym ,wystarcza najtańszy interfejs za 20zł ...takie moje praktyczne obserwacje

grzesiojak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: grzesiojak » 22 gru 2015, 20:18

Wybralem drozyszy majac nadzieje ze bedzie bardziej uniwersalny tj. pomoge sasiadowi na osiedlu rozsunac hamulec reczny itp. Pytanie czy ten interfejs http://allegro.pl/interfe...4887731268.html rowniez ma takie mozliwosci? no i czy polaczy sie z moja niunia? wpsmniane przez MUNIORa linie K i L ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 gru 2015, 20:30

grzesiojak pisze:Wybralem drozyszy majac nadzieje ze bedzie bardziej uniwersalny tj. pomoge sasiadowi na osiedlu rozsunac hamulec reczny itp.
Nie wiem jak chciałeś pomóc sąsiadowi z ręcznym ,przy pomocy interfejsu ,ale zapewniam cię że takich "możliwoiści" nie ma nawet najdroższy :-P
grzesiojak pisze:Pytanie czy ten interfejs http://allegro.pl/interfe...4887731268.html rowniez ma takie mozliwosci?
Link nie działa
no i czy polaczy sie z moja niunia? wpsmniane przez MUNIORa linie K i L ?
K i L potrzebne tylko przy 80tkach z nastawnikiem potencjometrycznym ....do całej pozostałej rodziny tdi ,wystarczy kazdy inny nawet najtańszy za 20zł .Jak chcesz pewniaka z K i L ,to bierz ten http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-u ... 60276.html miałem kiedyś i łaczył się bez problemu ze staruszkami na "boschu" ....co prawda padło w nim po jakimś czasie ,to co najczęściej pada prawie w kazdym interfejsie ,czyli mały element smd RS 232 ,ale wymieniłem i smigał dalej.Jedyna wada jaką miał ,to nie miał pełnej pinologi we tyku...i co prawda do działania wystarczy tylko 4 piny,które miał ,ale to powodowało ze słabo siedział w gnieżdzie i miał tendencję do wypadania z gniazda

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 gru 2015, 23:39

http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-ka ... -piny.html

Kompletny do Audi 80

Z Boschem też połaczy sie :mrgreen:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 gru 2015, 09:43

Ja mam taki jak podał Krzysiek 84, Łączy się ze z wiekszością samochodów grupy vag oraz połączyłem się bez problemu z oplem vectra. Nie miałem okazji próbować łączyć się z innymi samochodami ale z tego co wyczytałem na necie łączy się jeszcze z kilkoma modelami...
U znajomego w a4 odblokowałem immo który zablokował mu całkowicie mozliwośc odpalenia samochodu. U drugiego znajomego w a8 d3 nawet nie pierdnie <ok>

grzesiojak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: grzesiojak » 24 gru 2015, 09:54

Interfejs zamówiony mam nadzieje ze do jutra dojdzie zeby bylo zajećie na swieta :)

[ Dodano: 2015-12-24, 09:54 ]
Interfejs przyszedl i nawet dziala - probowalem polski vag 4.9. Co polecacie bardziej wyszukanego?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 gru 2015, 10:13

grzesiojak pisze:probowalem polski vag 4.9.
na pewno nie to ;-) tylko vag com

grzesiojak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: grzesiojak » 24 gru 2015, 14:22

Gdyby ktos mial vag com sprawdzonego to chetnie przyjme grzesiojak@gmail.com pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 gru 2015, 14:41

Szukaj 3.11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl