[B4 1.9 1Z] Problem z odpalaniem TDI Bosch kopci
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No to dziwne ,bo jak wczesniej odpalał ,to nastawnik musiał pracować 8-) Ale faktycznie ,może raz łaczyć, raz nie ,zajrzyj tugrzesiojak pisze:MUNIOR sprawdzilem dzis nastawnik/; otworzylem dekielek pompy, moj czeladnik przekrecil kluczyk do pozycji zaplony a nastawnik ani drgnie
A dokładnie to odkręć dwie nakrętki na tej osłonie z tworzywa,zdejmij ją i zobacz czy któryś lut nie puscił ,bo raczej na pewno są tam luty ...bo albo puścił ,albo ECU nie ma zasilnia ...apropo zasialania ecu ,to kontrolka świec ci oczywiście mruga na chwilkę ,po przekręceniu zapłonu :?:bociek22 pisze:Odkręć ten czarny dekielek pod deklem nastawnika i zobaczy czy masz wszystkie luty ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko
Odkrecilem ten czarny dekielek a Tam na trzecim pinie zimny lut styki sie dotykaly ale pewnie nie bylo przejscia- dzieki Bociek22 i innym kolega rowniez dzieki za wsparcie i zainteresowanie!! powiedzcie jeszcze w jaki sposob reguluje sie dawke paliwa calym tym nastawnikiem. Oczywiscie przed zdjeciem nastawnika zaznaczylem sobie pozycje ale chcialbym wiedziec co w ktara strone ustawia. Dzieki za wsparcie i wesolych swiat!! :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak to jest jak się jakiś "paprok "bierze za lutowanie , posmarka i liczy na cud że się bedzie trzymać ...a tu nie ma lekko ,wibracje i "smark "puszcza .Ostatnio też po "takim " poprawiałem luty ,bo paznokciem można było oderwać :roll:
To ustaw na znaki które zrobiłeś ,odpal i sprawdż ...docelowo ok 4mg ustawiasz.Akurat przy indukcyjnym jest ten luksus ,że mozesz skorygować dawkę vagiem w adaptacjach ...tyle że z grubsza musi być ustawiona nastawnikiem ,czyli ok 5-6 mg musisz się wstrzelić ...jak się nie wstrzelisz, to zmniejszasz dając nastawnikiem w stronę przodu auta ,zwiękrzasz w stronę grodzi ...ruchy minimalne , dziesiatki milimetragrzesiojak pisze: powiedzcie jeszcze w jaki sposob reguluje sie dawke paliwa calym tym nastawnikiem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko
Dzieku Munior! jutro bede kominowal bo po ciemku ustawilem na pale i jest strasznie slaby. A gdybym sobie kupil cos takiego http://viaken.pl/pl/nowy-vag-v-scan-505 ... -obd1.html nadawalo by sie to do ustawienia? Jesli chodzi o vag nie mam nic takiego ani zadnego doswiadczenia.
polece ci to:
http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-com ... 31268.html
a odradzam takie 'cos" w kolorze niebieskim, po pol roku mi sie popsulo mimo ze obchodzilem sie jak z jajkiem
http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-com ... 31268.html
a odradzam takie 'cos" w kolorze niebieskim, po pol roku mi sie popsulo mimo ze obchodzilem sie jak z jajkiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Albo się żle czujesz ,albo cierpisz na nadmiar gotówki :roll: Takim wynalazkiem nie "zobaczysz" i nie zrobisz wiecej ,niż najtańszym interfejsem za 20zł .Program do obsługi interfejsu jest najważniejszy ,a nie sam interfejs ...i czy to za 20 zł ,czy za kilkaset ,to możliwości przy tym aucie ma jednakowe.Ja mam kilka interfejsów i czy to najtańszy chinczyk ,czy z viakena ,to i tak padały po pewnym czasie ...oczywiscie wymieniałem co padało i nadal smigają ,ale na tą chwilę ,nie ma reguły że te drozsze lepsze ,a tansze gorsze .Jedyne co ,to cięzko trafić taki który ma dwie przełaczane linie K i L ,bo tylko takim ,można połaczyć się ze starym ''boschem'' z nastawnikiem potencjometrycznym .Ja mam tylko jeden taki ,reszta mi się z "boschem" nie łaczy ,nawet te po RS ...do całej reszty tdi z nastawnikiem indukcyjnym ,wystarcza najtańszy interfejs za 20zł ...takie moje praktyczne obserwacjegrzesiojak pisze: A gdybym sobie kupil cos takiego http://viaken.pl/pl/nowy-...apter-obd1.html nadawalo by sie to do ustawienia? Jesli chodzi o vag nie mam nic takiego ani zadnego doswiadczenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko
Wybralem drozyszy majac nadzieje ze bedzie bardziej uniwersalny tj. pomoge sasiadowi na osiedlu rozsunac hamulec reczny itp. Pytanie czy ten interfejs http://allegro.pl/interfe...4887731268.html rowniez ma takie mozliwosci? no i czy polaczy sie z moja niunia? wpsmniane przez MUNIORa linie K i L ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem jak chciałeś pomóc sąsiadowi z ręcznym ,przy pomocy interfejsu ,ale zapewniam cię że takich "możliwoiści" nie ma nawet najdroższygrzesiojak pisze:Wybralem drozyszy majac nadzieje ze bedzie bardziej uniwersalny tj. pomoge sasiadowi na osiedlu rozsunac hamulec reczny itp.
Link nie działagrzesiojak pisze:Pytanie czy ten interfejs http://allegro.pl/interfe...4887731268.html rowniez ma takie mozliwosci?
K i L potrzebne tylko przy 80tkach z nastawnikiem potencjometrycznym ....do całej pozostałej rodziny tdi ,wystarczy kazdy inny nawet najtańszy za 20zł .Jak chcesz pewniaka z K i L ,to bierz ten http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-u ... 60276.html miałem kiedyś i łaczył się bez problemu ze staruszkami na "boschu" ....co prawda padło w nim po jakimś czasie ,to co najczęściej pada prawie w kazdym interfejsie ,czyli mały element smd RS 232 ,ale wymieniłem i smigał dalej.Jedyna wada jaką miał ,to nie miał pełnej pinologi we tyku...i co prawda do działania wystarczy tylko 4 piny,które miał ,ale to powodowało ze słabo siedział w gnieżdzie i miał tendencję do wypadania z gniazdano i czy polaczy sie z moja niunia? wpsmniane przez MUNIORa linie K i L ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-ka ... -piny.html
Kompletny do Audi 80
Z Boschem też połaczy sie :mrgreen:
Kompletny do Audi 80
Z Boschem też połaczy sie :mrgreen:
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Ja mam taki jak podał Krzysiek 84, Łączy się ze z wiekszością samochodów grupy vag oraz połączyłem się bez problemu z oplem vectra. Nie miałem okazji próbować łączyć się z innymi samochodami ale z tego co wyczytałem na necie łączy się jeszcze z kilkoma modelami...
U znajomego w a4 odblokowałem immo który zablokował mu całkowicie mozliwośc odpalenia samochodu. U drugiego znajomego w a8 d3 nawet nie pierdnie <ok>
U znajomego w a4 odblokowałem immo który zablokował mu całkowicie mozliwośc odpalenia samochodu. U drugiego znajomego w a8 d3 nawet nie pierdnie <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko
Gdyby ktos mial vag com sprawdzonego to chetnie przyjme grzesiojak@gmail.com pozdrawiam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko