Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Problem z odpalaniem TDI Bosch kopci

ODPOWIEDZ
Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 27 gru 2016, 17:41

dzis sprawdziłe zawor stop na pompie i wychodzi ze napiecie dochodzi a sam zawor jest srawny bo jak daje przerywanego plusa z orginalnego kablem to klika to jest dobrze. probowałem krecac rozrusznikiem czy kopci,wyszło ze juz niekopci... teraz niewiem w czym problem wychodzi...

gacek6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 03 paź 2013, 16:42
Lokalizacja: MMZ

Post autor: gacek6 » 27 gru 2016, 18:56

jak całkowicie nie gada sprawdź jak wygląda zero na zamachu względem otworu na pompie tak jak radzili koledzy. jak ok i jesteś pewny ze pompa ma dobre wysterowanie to klucz 17 w rękę i luzuj wtryski. lekki biały dym jest tez jak silnik jest nie dogrzany. jak złapie temp to wszystko się uspokaja.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 gru 2016, 22:05

Kolega miał podobnie w a4 AHU i wymienił zaworek na powrocie.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 29 gru 2016, 21:28

bozmek pisze:Kolega miał podobnie w a4 AHU i wymienił zaworek na powrocie.
teraz sugerujesz ze jakis zaworek zwrotny.... to człwoiek głupieje teraz całkiem...

gacek6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 03 paź 2013, 16:42
Lokalizacja: MMZ

Post autor: gacek6 » 30 gru 2016, 15:46

wtryski odkręcane??? leci paliwo na odkręconych wtryskach jak kręcisz??? może porostu masz nieszczelność gdzieś i się zapowietrza i dlatego taki cyrk. kolega dobrze podpowiada z tym zaworkiem na powrocie. moim zdaniem cały układ zasilania paliwem do przejrzenia. może się okazać ze to nie to ale przecież nic nie tracisz bo sam to możesz zrobić.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 30 gru 2016, 18:33

gacek6 pisze:wtryski odkręcane??? leci paliwo na odkręconych wtryskach jak kręcisz??? może porostu masz nieszczelność gdzieś i się zapowietrza i dlatego taki cyrk. kolega dobrze podpowiada z tym zaworkiem na powrocie. moim zdaniem cały układ zasilania paliwem do przejrzenia. może się okazać ze to nie to ale przecież nic nie tracisz bo sam to możesz zrobić.


panowie co to odkryłem bo az mnie zamurowało... dzis własnie sprawdziłęm rozrzad i okazalo ze sie poprzestawiło tzn na kolo wałka rozrzadu o jeden zabek a na kole pompy wtryskowe o dwa zeby... to jakim prawem miało to wspolpracowac. ale ustawił zrobiłem test na sucho krecac recznie wałem korbowym i wychodzi ze teraz jest dobrze bo jak przekreciłem wał o 360 stopni i znaki sie pokrywaja ze blokada na koncu wałka wchodzi i na kole od pompy wtryskowej tez wchodzi. to jest sukces. ale nieodpaliłem go bo jeszcze mam problem z nieszczelnoscia w ukladzie chłodzenia ale jak dobrze jutro pojdzie w kupieniu oringow pod krociec na głowicy. to uszczelnie i bedzie wtedy odpalony...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 gru 2016, 19:45

Tomcionerwus pisze:panowie co to odkryłem bo az mnie zamurowało... dzis własnie sprawdziłęm rozrzad i okazalo ze sie poprzestawiło
Ja tylko czekałem aż to napiszesz,bo nie miałem wątpliwosci co jest przyczyną ...4 dni temu ja i duczus pisalismy Ci że od sprawdzenia rozrzadu należy zacząć ,bo objawy są ewidentne ...ale Twoja odpowiedż na moją sugestię brzmiała
Tomcionerwus pisze:.niebardzo mi się widzi twoja diagnoza...
Jak widzisz ,czasem lepiej posłuchać kogoś bardziej doświadczonego ,niż mieć własne "widzimisię " i dojść do tego samego po kilku dniach ;-) A na koniec jedna dobra rada , jak rozrzad przeskoczył raz ,to na pewno nie bez przyczyny , ustawianie i spinanie go z powrotem bez zawracania sobie głowy dlaczego przeskoczył ,nie załatwia sprawy ,bo przyczyna pozostaje i zwykle wczesniej czy pużniej kończy się ponownym przeskoczeniem rozrzadu

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 30 gru 2016, 21:33

Ja bym proponował założyć nowy pasek i napinacz bo jak przeskoczy za bardzo albo go zerwie następnym razem to może być po silniku

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 30 gru 2016, 21:59

własciwie to juz odkryłem cos co mnie troche zaskoczyło bo cały pasek jest w oleju... ale złozyłem i zobaczymy ile na tym pojezdze ale i tak bede zmieniał pasek i rolke napinajaca.. musze jeszcze odkryc ktory uszczelniacz puszcza olej.... obawiam sie ze na wałku rozrzadu bo. bo jak kupiłem to audi to odrazu rozrzad był robiony bo pompiarz jak mi pompe uszczelniał to mi powiedział ze uszczelniacz na wale cieknie. to odrazu tez wymieniłem....

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 31 gru 2016, 07:53

Ja mam drugie audi tylko że td i tam cieknie z walka rozrządu i na pasek się nie leje pomimo tego że prawie cały silnik jest w oleju

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 31 gru 2016, 17:16

Pasek mokry się robi jak z dolnego symeringu puszcza.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 31 gru 2016, 19:47

bozmek pisze:Pasek mokry się robi jak z dolnego symeringu puszcza.
Dzis moj zetorek odpalił od strzała. ale i tak juz bede po nowym roku zamowie czesci pasek i uszczelniacze pod wałem rozrzadu i walu korbowego... jak bedzie dobrze jezdzic do wiosny to na wiosne sie zbierze czesci i bedzie dumanie... aby juz wycieki oleju sie uspokoiły....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl