[B4 1.9 1Z] Problem z odpalaniem TDI Bosch kopci
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
wtryski odkręcane??? leci paliwo na odkręconych wtryskach jak kręcisz??? może porostu masz nieszczelność gdzieś i się zapowietrza i dlatego taki cyrk. kolega dobrze podpowiada z tym zaworkiem na powrocie. moim zdaniem cały układ zasilania paliwem do przejrzenia. może się okazać ze to nie to ale przecież nic nie tracisz bo sam to możesz zrobić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
gacek6 pisze:wtryski odkręcane??? leci paliwo na odkręconych wtryskach jak kręcisz??? może porostu masz nieszczelność gdzieś i się zapowietrza i dlatego taki cyrk. kolega dobrze podpowiada z tym zaworkiem na powrocie. moim zdaniem cały układ zasilania paliwem do przejrzenia. może się okazać ze to nie to ale przecież nic nie tracisz bo sam to możesz zrobić.
panowie co to odkryłem bo az mnie zamurowało... dzis własnie sprawdziłęm rozrzad i okazalo ze sie poprzestawiło tzn na kolo wałka rozrzadu o jeden zabek a na kole pompy wtryskowe o dwa zeby... to jakim prawem miało to wspolpracowac. ale ustawił zrobiłem test na sucho krecac recznie wałem korbowym i wychodzi ze teraz jest dobrze bo jak przekreciłem wał o 360 stopni i znaki sie pokrywaja ze blokada na koncu wałka wchodzi i na kole od pompy wtryskowej tez wchodzi. to jest sukces. ale nieodpaliłem go bo jeszcze mam problem z nieszczelnoscia w ukladzie chłodzenia ale jak dobrze jutro pojdzie w kupieniu oringow pod krociec na głowicy. to uszczelnie i bedzie wtedy odpalony...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja tylko czekałem aż to napiszesz,bo nie miałem wątpliwosci co jest przyczyną ...4 dni temu ja i duczus pisalismy Ci że od sprawdzenia rozrzadu należy zacząć ,bo objawy są ewidentne ...ale Twoja odpowiedż na moją sugestię brzmiałaTomcionerwus pisze:panowie co to odkryłem bo az mnie zamurowało... dzis własnie sprawdziłęm rozrzad i okazalo ze sie poprzestawiło
Jak widzisz ,czasem lepiej posłuchać kogoś bardziej doświadczonego ,niż mieć własne "widzimisię " i dojść do tego samego po kilku dniach A na koniec jedna dobra rada , jak rozrzad przeskoczył raz ,to na pewno nie bez przyczyny , ustawianie i spinanie go z powrotem bez zawracania sobie głowy dlaczego przeskoczył ,nie załatwia sprawy ,bo przyczyna pozostaje i zwykle wczesniej czy pużniej kończy się ponownym przeskoczeniem rozrzaduTomcionerwus pisze:.niebardzo mi się widzi twoja diagnoza...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
własciwie to juz odkryłem cos co mnie troche zaskoczyło bo cały pasek jest w oleju... ale złozyłem i zobaczymy ile na tym pojezdze ale i tak bede zmieniał pasek i rolke napinajaca.. musze jeszcze odkryc ktory uszczelniacz puszcza olej.... obawiam sie ze na wałku rozrzadu bo. bo jak kupiłem to audi to odrazu rozrzad był robiony bo pompiarz jak mi pompe uszczelniał to mi powiedział ze uszczelniacz na wale cieknie. to odrazu tez wymieniłem....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Dzis moj zetorek odpalił od strzała. ale i tak juz bede po nowym roku zamowie czesci pasek i uszczelniacze pod wałem rozrzadu i walu korbowego... jak bedzie dobrze jezdzic do wiosny to na wiosne sie zbierze czesci i bedzie dumanie... aby juz wycieki oleju sie uspokoiły....bozmek pisze:Pasek mokry się robi jak z dolnego symeringu puszcza.