Post
autor: GerB3 » 27 gru 2015, 22:10
Żeby sprawdzić pompkę w mechanicznym wtrysku nie wystarczy ja tylko podpiąć na krótko i zobaczyć czy pompuje - ona musi dawać odpowiednie ciśnienie, ponad 6 bar, jak będzie poniżej tej wartosci to auto bedzie gasło podczas jazdy itd. Dalej jest regulator ciśnienia - taka sama sytuacja, do sprawdzenia, rozdzielacz, wtryskiwacze - czy dają mgiełkę, czy leją paliwem , pomierzyć wydajność, sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy czy nie podaje paliwa podczas jazdy, nastawni przepustnicy jakie ma wartości przy uchyleniu klapki itd. W tym wtrysku musisz wszystko ogarnać sam bo mechaników którzy to naprawią jest jak na lekarstwo, a 90% młodych magików po technikum mechanicznym szuka złacza żeby podpiać kompa.
ściągnij ksiażkę Sam Naprawiam Audi 80 Korpa, i manuale do KE-Jetronica sa takie dwie ksiażki po polsku z podstawami tego wtrysku ale dotycza głównie zastosowania w mercedesach, a tam była trochę inna wersja KE-jeta, ale podstawy sa takie same
Aha, sam rozdzielacz przy używaniu na benzynie jest niemal wieczny, pompa paliwa też potrafi wytrzymać ok 15lat (przynajmniej oryginał), tylko wszystko musi byś "smarowane" benzyną, jak amsz auto na gazie to te elementy chodzą na sucho i póxniej są takie kwiatki
Ostatnio zmieniony 27 gru 2015, 22:22 przez
GerB3, łącznie zmieniany 1 raz.