[B4 2.0 ABK] Duże spalanie lpg
ze spalaniem też walcze ale strzałow nie mam już ...kable daj nowe i świece zobacz kopułkę w jakim stanie palec i wogóle obadaj przewód co gaz płynie od parownika do mixera i musi być szczelny układ filtra bo jak bedzie lewe powietrze brał to strzeli...no i przepływka klapka w środku musi w miare lekko chodzić....no i można dawke gazu zwiększyc bo jak za małą to też potrafi walnąc strzał
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
sporo też zależy od instalacji ją masz, no pytanie czy piszemy o silniku tym co masz w profilu czy innymnazteer pisze:Spalanie ok 17-20l gazu.
Wiem za mam padniętą sonde lambda. Co sugerujecie?? Wymienic sonde, wymienic membrany w parowniku i będzie hulac??
Na pewno regeneracja parownika sporo pomoże bo pewnie czegoś takiego nie widział dawno lub w ogóle.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To masz silnik ABK.
Co do sondy to może pomóc, jeśli masz jeszcze silniczek krokowy regulujący gaz na wężu doprowadzającym go do filtra (nie widać na zdjęciu).
A jak przez te dwa lata nie byłeś na żadnej regulacji to nie ma co się dziwić że zaczął palił dużo.
A jak miałeś błąd sondy w komputerze silnika to zawsze będzie przy tym typie instalacji gazowej.
Co do sondy to może pomóc, jeśli masz jeszcze silniczek krokowy regulujący gaz na wężu doprowadzającym go do filtra (nie widać na zdjęciu).
A jak przez te dwa lata nie byłeś na żadnej regulacji to nie ma co się dziwić że zaczął palił dużo.
A jak miałeś błąd sondy w komputerze silnika to zawsze będzie przy tym typie instalacji gazowej.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nazteer, no to po fotce widzę że abk jak kolega wyżej wspomniał i nie 90 a 115 km
Czyli tak jak już napisane to instalacja do regulacji + regeneracja parownika i to szybko bo może pierdzielnąć i wtedy dopiero będzie lipa bo przepływomierz jest dość drogi, chodź częściej występują strzały przy ubogiej mieszance.
Oczywiście jak nie zaglądałeś to radziłbym układ WN sprawdzić i/albo może też wymienić.
ps. Twoje posty tu scaliłem.
Czyli tak jak już napisane to instalacja do regulacji + regeneracja parownika i to szybko bo może pierdzielnąć i wtedy dopiero będzie lipa bo przepływomierz jest dość drogi, chodź częściej występują strzały przy ubogiej mieszance.
Oczywiście jak nie zaglądałeś to radziłbym układ WN sprawdzić i/albo może też wymienić.
ps. Twoje posty tu scaliłem.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a dlaczego tak jest, a no dlatego że ludzie zakładają zwykły gaz do silnika do którego nie powinno się tego robić + do tego dochodzą zaniedbania auta.nazteer pisze:q..wa wiem ze drogi bo przez strzły w kolektorze musiałem wymienic, a jakby tego było mało to jeszcze ten konkretny model jest trudno dostepnyPieterB pisze:nazteer, bo przepływomierz jest dość drogi, chodź częściej występują strzały przy ubogiej mieszance.
I baaaardzo dużo przepływomierzy tak właśnie zostało załatwionych na amen. Dużo ludzi sprzedaje już naprawiane ale czy są one dobrze wyregulowane, pewnie nie a to też ma wpływ na spalanie. mam nadzieję ze ten co kupiłeś nie był rozbierany.