Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Duże spalanie lpg

Wszystko co związane z LPG
kopiec16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 04 lis 2014, 16:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kopiec16 » 17 sty 2015, 14:58

Jak jest za ubogo to też potrafi strzelić. A jak ma się sprawa z termostatem i niebieskim czujnikiem ??

luki88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 23 cze 2014, 23:02
Lokalizacja: bialystok

Post autor: luki88 » 17 sty 2015, 18:05

term i czujnik nic do tego nie ma ...jak spalanie duże to wtedy czujnik może byc

[ Dodano: 2015-01-17, 18:07 ]
jak za mała mieszanka to też strzeli

Awatar użytkownika
radom81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 07 sie 2012, 04:10

Post autor: radom81 » 18 sty 2015, 23:17

Też mam podobny problem, spalanie na podobnym poziomie. Również potrafi strzelić, czasem przy odpalaniu, ale częściej podczas jazdy. Przeważnie kiedy przy ok 140-160km/h puszczę gaz to poniżej 4tys obr/min słychać strzał.

luki88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 23 cze 2014, 23:02
Lokalizacja: bialystok

Post autor: luki88 » 19 sty 2015, 17:02

ze spalaniem też walcze ale strzałow nie mam już ...kable daj nowe i świece zobacz kopułkę w jakim stanie palec i wogóle obadaj przewód co gaz płynie od parownika do mixera i musi być szczelny układ filtra bo jak bedzie lewe powietrze brał to strzeli...no i przepływka klapka w środku musi w miare lekko chodzić....no i można dawke gazu zwiększyc bo jak za małą to też potrafi walnąc strzał

nazteer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 gru 2015, 12:47
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: nazteer » 27 gru 2015, 14:17

własnie przeczytałem o Waszych przeżyciach z dużym spalaniem i mam podobny problem(2.0E avant). Spalanie ok 17-20l gazu.
Wiem za mam padniętą sonde lambda. Co sugerujecie?? Wymienic sonde, wymienic membrany w parowniku i będzie hulac??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 gru 2015, 15:20

nazteer pisze:Spalanie ok 17-20l gazu.
Wiem za mam padniętą sonde lambda. Co sugerujecie?? Wymienic sonde, wymienic membrany w parowniku i będzie hulac??
sporo też zależy od instalacji ją masz, no pytanie czy piszemy o silniku tym co masz w profilu czy innym
Na pewno regeneracja parownika sporo pomoże bo pewnie czegoś takiego nie widział dawno lub w ogóle.

nazteer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 gru 2015, 12:47
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: nazteer » 27 gru 2015, 15:28

dokładnie to silnik 1984 na wielopunkcie ale nie kg-tronik, 90km. Komputer do gazu to altis lamda system. Jak kupiłem auto ok 2lata temu palił ok 13l gazu. Pewnego dnia zaczął palic wiecej

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 gru 2015, 15:34

nazteer pisze:dokładnie to silnik 1984 na wielopunkcie ale nie kg-tronik, 90km.
nie wiem co Ty tam masz ale o takim czymś to nie słyszałem ;-)

nazteer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 gru 2015, 12:47
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: nazteer » 27 gru 2015, 15:52

kurcze!! nie moge wrzucic fotki

Dodano: 2015-12-27, 15:52
udało sie

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 gru 2015, 16:56

To masz silnik ABK.

Co do sondy to może pomóc, jeśli masz jeszcze silniczek krokowy regulujący gaz na wężu doprowadzającym go do filtra (nie widać na zdjęciu).
A jak przez te dwa lata nie byłeś na żadnej regulacji to nie ma co się dziwić że zaczął palił dużo.

A jak miałeś błąd sondy w komputerze silnika to zawsze będzie przy tym typie instalacji gazowej.

nazteer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 gru 2015, 12:47
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: nazteer » 27 gru 2015, 17:00

maciek889 pisze:To masz silnik ABK.

Co do sondy to może pomóc jeśli masz jeszcze silniczek krokowy regulujący gaz na wężu doprowadzającym go do filtra (nie widać na zdjęciu).
tak, mam silniczek, nie widac bo to fotka poglądowa sciągnieta z neta- taki mam silnik

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 gru 2015, 18:55

nazteer, no to po fotce widzę że abk jak kolega wyżej wspomniał i nie 90 a 115 km
Czyli tak jak już napisane to instalacja do regulacji + regeneracja parownika i to szybko bo może pierdzielnąć i wtedy dopiero będzie lipa bo przepływomierz jest dość drogi, chodź częściej występują strzały przy ubogiej mieszance.
Oczywiście jak nie zaglądałeś to radziłbym układ WN sprawdzić i/albo może też wymienić.

ps. Twoje posty tu scaliłem.

nazteer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 gru 2015, 12:47
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: nazteer » 27 gru 2015, 19:13

PieterB pisze:nazteer, bo przepływomierz jest dość drogi, chodź częściej występują strzały przy ubogiej mieszance.
q..wa wiem ze drogi bo przez strzły w kolektorze musiałem wymienic, a jakby tego było mało to jeszcze ten konkretny model jest trudno dostepny

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 gru 2015, 19:33

nazteer pisze:
PieterB pisze:nazteer, bo przepływomierz jest dość drogi, chodź częściej występują strzały przy ubogiej mieszance.
q..wa wiem ze drogi bo przez strzły w kolektorze musiałem wymienic, a jakby tego było mało to jeszcze ten konkretny model jest trudno dostepny
a dlaczego tak jest, a no dlatego że ludzie zakładają zwykły gaz do silnika do którego nie powinno się tego robić + do tego dochodzą zaniedbania auta.
I baaaardzo dużo przepływomierzy tak właśnie zostało załatwionych na amen. Dużo ludzi sprzedaje już naprawiane ale czy są one dobrze wyregulowane, pewnie nie a to też ma wpływ na spalanie. mam nadzieję ze ten co kupiłeś nie był rozbierany.

nazteer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 gru 2015, 12:47
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: nazteer » 27 gru 2015, 20:13

PieterB pisze:mam nadzieję ze ten co kupiłeś nie był rozbierany
myśle że nie, narazie śmiga

[ Dodano: 2015-12-27, 20:13 ]
jeszcze jeden problem. Skoro mam silnik 115km to i taki powinien byc reduktor a na moim jest napisane 100hp: :-/ ( (model asterik at07) Ma to jakieś znaczenie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl