Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka i czyszczenie nastawnika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 gru 2015, 23:45

harry6665 pisze:nie mam waga tylko inne urządzenie.ogólnie błędów nie mam żadnych
Różnicy temperatur w błedach nie zobaczysz

W grupie 7 Measuring Blocks możesz sprawdzić temperatury

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 26 gru 2015, 23:59

a możesz mnie pokierować jak sprawdzić temp. płynu i paliwa.nie mam vaga tylko autophixa i jak to porównać z wykresem

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 gru 2015, 00:20

nie mam takich wynalazkow , tylko vag com 3.11 oraz interfejs viakena:
http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-ka ... -piny.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 gru 2015, 00:34

a możesz mnie pokierować jak sprawdzić temp. płynu i paliwa.nie mam vaga tylko autophixa i jak to porównać z wykresem
Z jakim wykresem :?: :shock: w normalnym programie diagnostycznym ,jakim jest vag ,odczyty temp z czujników temp.płynu ,paliwa i powietrza w dolocie ,widać w najnormalniejszych jednostkach ,czyli w stopniach
Ostatnio zmieniony 27 gru 2015, 00:38 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 27 gru 2015, 00:38


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 gru 2015, 00:44

harry6665 pisze:no ja mam coś takiego
To lukaj w instrukcje obsługi tej drogiej zabawki i się z tym męcz ;-) wątpię zeby ktoś z forum obczajał takie drogie zabawki ,jak twoja ...bo do naszych 80 tek ,wystarcza najzwyklejszy stary i porosty vag ...żadnym nawet najdrozszym testerem ,nie odczyta i nie zrobi nic wiecej niż najzwyklejszym vagiem ;-)

michal240187
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 26 gru 2015, 19:02
Lokalizacja: wyszków

nastawnik 1z

Post autor: michal240187 » 27 gru 2015, 09:07

Witam. Jestem nowy na forum ale temat 80siątek bedzie wiecznie na czasie :-) Mam B3 quattro, kupiłem 2.0 AAD 113km z padniętym silnikiem, akurat miałem w domu 1.9 TD AAZ ale motor okazał się zbym słabo kondycyjnie i włożyłem 1.9 D 1Y :-( fakt że nie dotykam się do silnika ale to nie jest to. Kupiłem więc dawce B4 TDI 1Z niestety NA boschu 92r. ale na cały samochód za 700zł się nie marudzi. Podejrzewam niestety ten nieszczęsny nastawnik bo nie chce wejść na obroty i strasznie reaguje na gaz, auto ma problem osiągnąć 80km/h Mój problem polega na tym że nie mogę się połączyć vagiem i chciałem się zapytać czy w B4 92r TDI 1Z da się wymigać (wybłyskć) błędy i czy przez brak kontrolki świec żarowych mogę mieć problem z połączeniem???

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 gru 2015, 09:30

michal240187 pisze:chciałem się zapytać czy w B4 92r TDI 1Z da się wymigać (wybłyskć) błędy
z tego co wiem to nic nie trzeba migać ;-) normalnie vag'iem da się połączyć tyle tylko że jest tam dostępna tylko grupa 000 ale podstawowe parametry i błędy są jak najbardziej dostępne jest na forum zresztą o tym temat i to pewnie nie jeden.

O ile wszystko masz przełożone i podpięte jak trzeba.

michal240187
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 26 gru 2015, 19:02
Lokalizacja: wyszków

nastawnik 1z

Post autor: michal240187 » 27 gru 2015, 10:17

Spróbuję jeszcze raz jutro. Jak narazie zaczełem się dobierać do ecu żeby sprawdzić okablowanie i po wyjęciu samego schowka znalazłem 3 mysie gniazda i paczkę niemieckich malboro z przed jakiś 12 lat :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 gru 2015, 11:37

Vag com 3.11 , zmiana start baud i lecisz z tematem


Obrazek

michal240187
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 26 gru 2015, 19:02
Lokalizacja: wyszków

Post autor: michal240187 » 27 gru 2015, 12:19

Wielkie dzięki Krzysiek 84 :-) a tak pomiedzy.... Przerabiałeś swoją na pierburga tak? z czego wziełeż wiązkę i ecu bo i ja się zastanawiam nawet pisałem na allegro o graty z audi 100 1.9 tdi z 95r Za wiązke, ecu i przepływkę kszykną mi 350zł wydaje mi się ze to dobra cena ale boje się ze temu nie podołam... Ty masz wszystko od AFNa to musi być zaj.....e :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 gru 2015, 12:27

michal240187 pisze:Przerabiałeś swoją na pierburga tak? z czego wziełeż wiązkę i ecu
Wiązka jest ori z Bosch'a , Ecu już z A4 16 bit.
Wszystkie potrzebne części miał przygotowane dla mnie Munior i on zrobił przekładkę osprzętu :mrgreen:

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 27 gru 2015, 18:58

te odczyty temp z czujników temp.płynu ,paliwa i powietrza w dolocie to mam robić na zimnym silniku czy na rozgrzanym?i porównać z tym co przesłał Krzysiek 84?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 gru 2015, 19:03

harry6665, na ciepłym czyli temp robocza ok 90°C

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 27 gru 2015, 19:15

ok dziękuje.jutro będe patrzał

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl