[B3 1.8 PM] Puchnące węże, brak grzania...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A sprawdzałeś na zimnym silniku i na gazie czy nie czuć LPG ze zbiorniczka?
Może po prostu nie masz ogrzewania przez to że jeździsz z odkręconym korkiem. Nawet w pełnie sprawny układ będzie pompował węże gdy się nagrzeje. Nawet świadczy to o tym że jest szczelny.
EDIT. i zobacz pompę wody. Może wirnik się odkleił od wałka (choć chyba w B3 były trwałe metalowe).
Może po prostu nie masz ogrzewania przez to że jeździsz z odkręconym korkiem. Nawet w pełnie sprawny układ będzie pompował węże gdy się nagrzeje. Nawet świadczy to o tym że jest szczelny.
EDIT. i zobacz pompę wody. Może wirnik się odkleił od wałka (choć chyba w B3 były trwałe metalowe).
Ostatnio zmieniony 28 gru 2015, 16:53 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przemecior
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 13 gru 2015, 09:54
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
...no właśnie 'maciek889' sprawdzałem na zimnym i przy odkręconym korku nie ma bąblowania ani nie czuć gazem- ba! nawet godzinę temu dzwoniłem do najlepszego gazownika, który rególował mi gaz itd. a facet zna się na rzeczy i powiedział, że jeśli nie czuć gazu i nie ma bąbelków to lpg można wykluczyć
Tak, że chodzi o ustalenie przyczyny. Sama wym. głowicy czy uszczelki mnie nie przeraża :!:
Powiem wam, że jestem przygotowany na wym. całego silnika, bo nie wiem czy jest warto szukać samej głowicy( koszt 100-200zł) a silnik 300-700zł :idea:
Tak, że chodzi o ustalenie przyczyny. Sama wym. głowicy czy uszczelki mnie nie przeraża :!:
Powiem wam, że jestem przygotowany na wym. całego silnika, bo nie wiem czy jest warto szukać samej głowicy( koszt 100-200zł) a silnik 300-700zł :idea:
- Przemecior
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 13 gru 2015, 09:54
nie jestem taki pewny. Ponieważ nagrzewnica ma rurki w najwyższym punkcie układu nie ma możliwości odpowietrzenia samoistnego (niestety) tym bardziej jeżeli mamy reduktor LPG na trójnikach.BLUECONECT pisze:układ sam się odpowietrza :->
Zawsze musiałem w mojej B3 odpowietrzyć układ.
Postaraj się porządnie to zrobić - jak się uda będzie grzać w środku od samego początku bez gazowania silnikiem
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jest pompka która wymusza obieg i tym sposobem prostota odpowietrzenia PM/ABT bo to bliźniaki ma na tyle prosty układ chłodzenia że nie trzeba odpowietrzać.krzysiek.ruski pisze:nie jestem taki pewny. Ponieważ nagrzewnica ma rurki w najwyższym punkcie układu nie ma możliwości odpowietrzenia samoistnego
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
...no i właśnie chłopaki ' na dwoje babka wróżyła' jedni mówią tak a inni siak- w tym problem- w tej chwili szukam drugiego silnika(tylko ciężko znaleźć coś konkretnego).
'Przemo' problem z grzaniem pojawił się na starym termostacie Vernet, po wym. na Gates i odpowietrzeniu nagzewnicy było ok. 4 dni póżniej znów zanik grzania...
W tej chwili najmniej przeraża mnie grzanie! Rozsadziło chłodnicę i puszcza a do tego temp. rośnie do prawie 100*C po dystansie 3-4km i wywala płyn.
Auto stoi a ja czekam na ostateczną decyzję po nowym roku?
Wiecie o co chodzi- wymieniać te same części po kilka razy(termostat. korek zbiorniczka) to nie trzyma się kupy :?:
'Przemo' problem z grzaniem pojawił się na starym termostacie Vernet, po wym. na Gates i odpowietrzeniu nagzewnicy było ok. 4 dni póżniej znów zanik grzania...
W tej chwili najmniej przeraża mnie grzanie! Rozsadziło chłodnicę i puszcza a do tego temp. rośnie do prawie 100*C po dystansie 3-4km i wywala płyn.
Auto stoi a ja czekam na ostateczną decyzję po nowym roku?
Wiecie o co chodzi- wymieniać te same części po kilka razy(termostat. korek zbiorniczka) to nie trzyma się kupy :?:
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
'Jarewa' u mnie głowica ściągana była 2 razy- pierwszy po zakupie bo naciągnoł mnie mechanik ( 7 lat temu + planowanie i uszczelka); drugi raz po remoncie kapitalnym silnika ( 5 lat temu+ planowanie i uszczelka) do tego 5 lat temu założony gaz i przelatane na nim ponad 60 tyś.
Ilu było właścicieli przedemną nie chce się chwalić- ale wg karty pojazdu to ja jestem 7 właścicielem... <ok>
Pamiętajcie, że siódemka jest szczęśliwa, cha, cha! A ja przejeździłem tym autem dokładnie 7 lat :lol:
[ Dodano: 2015-12-29, 19:37 ]
...do tego dzisiaj mam urodziny, zbliża się koniec roku i sylwester, więc olałem sprawę i mam beczkę browaru <ok>
Ilu było właścicieli przedemną nie chce się chwalić- ale wg karty pojazdu to ja jestem 7 właścicielem... <ok>
Pamiętajcie, że siódemka jest szczęśliwa, cha, cha! A ja przejeździłem tym autem dokładnie 7 lat :lol:
[ Dodano: 2015-12-29, 19:37 ]
...do tego dzisiaj mam urodziny, zbliża się koniec roku i sylwester, więc olałem sprawę i mam beczkę browaru <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10