Jak już chcesz kupować graty ,to nie radzę takich "kotów w worku " ...pompa nawet sprawna ,przechowywana kilka miesięcy bez paliwa ,zwykle "staje" i sama się niestety nie ''rozrusza ".Poza tym ,jak już zakladac taka pompę ,to nalezało by wymienić w niej uszczelnienia ,bo moze sie rozcieć w kazdej chwili .I uwierz mi że wiem co mowię ,bo trochę tych pomp rozbieram i uszczelniam ...oring głowiczki jest zawsze w takiej 20 leniej pompie w opłakanym stanie,czasem jest wręcz "plastikowy " i łamie sie w ręku . Jego wymiana jest moim zdaniem obowiązkowa ,jak już mamy wyciagniętą pompę .Jak się zdecydujesz na powrót do ori ,czyli pompę od tdi ,to radzę to zrobic u kogoś kompleksowo ,czyli zeby graty przygotował ci ktos ,kto bedzie je zakładał ...w przeciwnym razie może okazac się ze ,pompa cieknie ,nastawnik jest do czyszczenia i tym podobne niespodzianki :roll: Jak jesteś z gdańska ,to szukaj kontaktu do endriu210 ,bo tylko on może ci to wszystko ogarnąć ...miałem gdzieś do niego tel.ale przepadł razem ze zgubionym tel.

Jak byś miał do mnie bliżej ,to zaprosiłbym Cie do siebie ,bo takie przeróbki ,to dla mnie wrecz rutynowa robota

i mam wszystko co jest do takiej przeróbki potrzebne ...no może prawie wszystko ,bo potencjometru gazu nie mam
