[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
Nie miejcie mi tego koledzy za złe ale 180 + z 1z to jakiś absurd. No chyba że zapakujecie loche jak cza a nie turbawke nieco większą od T15. Same wtryski i co fimic i nawet ogromny program bez powietrza nie wydoli tak dużej mocy. Więc dopóki nie zobaczę jakiś konkretnych dowodów to nie uwierzę. Wykres z K Power to se wy oglądajcie. Za duży margines błędu.bogus508 pisze:A zdradzisz nam jak te 180 km uzyskać?
kamsta, Kolego, piszę jak krowie na rowie- w gt1549s masz zimną stronę taką samą jak w gt1749vb na których widziałem wykresy nawet 195KM a Ty twierdzisz że jest trochę wieksza od t15?? po do dodalem zdjęcia żeby było widać co i jak. Nie upieram się że ta turbina pociągnie ponad 180+ ale też tego nie neguję. Moje zdanie nie oparte jeszcze na dowodach - turbo jest w stanie przekroczyć 170KM w 1.9Tdi - oczywiście na słusznym osprzecie. Tak jak już parę razy pisałem zimna strona nie odbiega wydajnością od gt1749vb, tu jest tylko różnica w gorącej stronie, kwestia samej muszli i jej przepustowości i wielkości wirnika. - nie da się obliczyć ile ciasniejsza gorąca strona pozwoli zrobić mocy - ale w praktyce będzie widać.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Przecież to logiczne więcej mocy więcej powietrza i paliwa, zachowując te samo ciśnienie doładowania jakim cudem dasz więcej powietrza?? bo większe turbo?? turbo możesz i od ciężarowego założyć i nic nie da jak będzie te same ciśnienie jedynie charakterystykę zmienisz ciut ale nie ze 2x więcej mocy.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ja nie ty po moim pierwszym komentarzu.brabus124 pisze:Po pierwsze czemu twierdzisz że trzeba zachować te same ciśnienie doladowania?
Przecież żeby dać więcej powietrza do komory cylindra to trzeba zwiększyć ciśnienie wydajnością tu nic nie zmienisz. A zeby było 180+KM to wiadomo że nie chodzi tylko o +0,5bara. Jak mała turbina daje radę trzyma parametry żądane przy max Nm i wysokich obrotach to o większym przepływu turbina nic tu nie zmieni. Gdyby już mała nie dawała radę i przy max spadała charakterystyka wtedy tak .
Jaka charakterystyka spadała ?? Kolego, masz mizerną wiedzę na temat turbosprezarek. Najpierw ogarnij trochę mapy wydajności kompresorow i choć trochę Ci się rozjaśni.
Dla przykładu ori. t15 którą jest bardzo małą pierdziawką, (powina być montowana w silnikach 1.5-1,7 )jej wydajność wychodzi poza mapę przy 3,2tys. obr. (w 1.9)przy najoptymalniejszym cisnieniu 1.1bar - i na takim małym turbo widziałem zrobione 148KM w 1.9 a ty mi wyskakujesz z ciśnieniem ponad 3 bar ??
Dla przykładu ori. t15 którą jest bardzo małą pierdziawką, (powina być montowana w silnikach 1.5-1,7 )jej wydajność wychodzi poza mapę przy 3,2tys. obr. (w 1.9)przy najoptymalniejszym cisnieniu 1.1bar - i na takim małym turbo widziałem zrobione 148KM w 1.9 a ty mi wyskakujesz z ciśnieniem ponad 3 bar ??