Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 21 gru 2015, 22:35

wykresy, logi, wykresy, logi, wykresy, logi, wykresy, logi! caly czas czekam na jedna z tych osob i nie odpuszcze :P:P

piotrek316
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14

Post autor: piotrek316 » 27 gru 2015, 22:56

Kto z was jeździ lub jest w trakcie montażu gt1549s?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 gru 2015, 16:22

piotrek316 pisze:Kto z was jeździ lub jest w trakcie montażu gt1549s?
Pewnie pare osób znajdzie się.

piotrek316
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14

Post autor: piotrek316 » 29 gru 2015, 23:11

Jakoś nie ma chetnych do pochwalenia sie i podzielenia informacjami :-/

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 30 gru 2015, 06:41

Bo na razie z naszego forum jeździ tylko Krzysiek na gt1549s, jego brat też na tym lata ale w budzie a6 c4. Jedna lata w a4 b5 1z i jest zrobiona na ok. 180KM.
2 szt. latają w silnikach poprzecznie ustawonych - vw golf 2 i jetta mtdi. Więc nikt Ci tu nie napisze.

bogus508
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 31 gru 2008, 17:58
Lokalizacja: Skępe(CLI)

Post autor: bogus508 » 30 gru 2015, 21:47

A zdradzisz nam jak te 180 km uzyskać?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 30 gru 2015, 23:08

bogus508, Zdrowy motor, wtryski 216-230, pompa 11mm, FMIC itp.
Ogólnie mówiąc zimna strona jest takiej samej wielkości jak gt1749vb z ARL - 150KM a na takich turbinach robią nawet 190-195KM, tu tylko jest kwestia mniejszegi wirnika itp. tylko to będzie przeszkadzać żeby osiągnąć 180KM+

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 30 gru 2015, 23:18

bogus508 pisze:A zdradzisz nam jak te 180 km uzyskać?
Nie miejcie mi tego koledzy za złe ale 180 + z 1z to jakiś absurd. No chyba że zapakujecie loche jak cza a nie turbawke nieco większą od T15. Same wtryski i co fimic i nawet ogromny program bez powietrza nie wydoli tak dużej mocy. Więc dopóki nie zobaczę jakiś konkretnych dowodów to nie uwierzę. Wykres z K Power to se wy oglądajcie. Za duży margines błędu.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 31 gru 2015, 06:43

kamsta, Kolego, piszę jak krowie na rowie- w gt1549s masz zimną stronę taką samą jak w gt1749vb na których widziałem wykresy nawet 195KM a Ty twierdzisz że jest trochę wieksza od t15?? po do dodalem zdjęcia żeby było widać co i jak. Nie upieram się że ta turbina pociągnie ponad 180+ ale też tego nie neguję. Moje zdanie nie oparte jeszcze na dowodach - turbo jest w stanie przekroczyć 170KM w 1.9Tdi - oczywiście na słusznym osprzecie. Tak jak już parę razy pisałem zimna strona nie odbiega wydajnością od gt1749vb, tu jest tylko różnica w gorącej stronie, kwestia samej muszli i jej przepustowości i wielkości wirnika. - nie da się obliczyć ile ciasniejsza gorąca strona pozwoli zrobić mocy - ale w praktyce będzie widać.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 gru 2015, 13:49

Przy takich kucach turbo musiało by walić dobre 3,5-4bary bo nie o wielkość chodzi a o ciśnienie.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 31 gru 2015, 14:36

Jarewa, Jedna prośba - jak masz napisać coś głupiego to odpuść sobie. Nie będę tego komentował.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 gru 2015, 14:53

Przecież to logiczne więcej mocy więcej powietrza i paliwa, zachowując te samo ciśnienie doładowania jakim cudem dasz więcej powietrza?? bo większe turbo?? turbo możesz i od ciężarowego założyć i nic nie da jak będzie te same ciśnienie jedynie charakterystykę zmienisz ciut ale nie ze 2x więcej mocy.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 31 gru 2015, 15:00

Po pierwsze czemu twierdzisz że trzeba zachować te same ciśnienie doladowania? Po drugie efektywność turbosprezarki nie wyznacza tylko ciśnienie, ale też ważna jest wydajnośc/ odpowiedni przepływ powietrza.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 gru 2015, 16:34

brabus124 pisze:Po pierwsze czemu twierdzisz że trzeba zachować te same ciśnienie doladowania?
Ja nie ty po moim pierwszym komentarzu.
Przecież żeby dać więcej powietrza do komory cylindra to trzeba zwiększyć ciśnienie wydajnością tu nic nie zmienisz. A zeby było 180+KM to wiadomo że nie chodzi tylko o +0,5bara. Jak mała turbina daje radę trzyma parametry żądane przy max Nm i wysokich obrotach to o większym przepływu turbina nic tu nie zmieni. Gdyby już mała nie dawała radę i przy max spadała charakterystyka wtedy tak .

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 31 gru 2015, 18:11

Jaka charakterystyka spadała ?? Kolego, masz mizerną wiedzę na temat turbosprezarek. Najpierw ogarnij trochę mapy wydajności kompresorow i choć trochę Ci się rozjaśni.
Dla przykładu ori. t15 którą jest bardzo małą pierdziawką, (powina być montowana w silnikach 1.5-1,7 )jej wydajność wychodzi poza mapę przy 3,2tys. obr. (w 1.9)przy najoptymalniejszym cisnieniu 1.1bar - i na takim małym turbo widziałem zrobione 148KM w 1.9 a ty mi wyskakujesz z ciśnieniem ponad 3 bar ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl