[B3 1.8 PM] Podcisnienia idące do aparatu zapłonowego
Według mnie ten zaworek biało - czarny jednokierunkowy na 4 zdjęciu może być niepoprawnie zainstalowany.
Sprawdź czy jest to zaworek tłumiący czy jednokierunkowy. Tam może być tylko zaworek tłumiący.
Sprawdź czy jest to zaworek tłumiący czy jednokierunkowy. Tam może być tylko zaworek tłumiący.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2015, 18:00 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
myślałem że gdy na żarówce jest napiecie czyli swieci to ze powinien cały czas cykać no to u mnie i tak jest on chyba nie sprawny bo tyle razy co sie bawiłem tym otwieraniem przepustnicy i zamykaniem jej to żadko cykał raz na jakiś czas sie zdażyło że cyknął przy zamknięciu ale to zadko a powinien za każdym raze w takim razie bo jak mówisz że powinien cyknac przy otwarciu i przy zamknieciu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
ale to mówisz że na jałowych obrotach czy podczas dodawania gazu i puszczania powinno zaciagac czy dmuchac podcisnieniem bo nie wiem ciemny w tym jestem bo podcisnienia sa teraz podłaczone tak jak wczesniej dawałes schemat i kiedyś nie otwierała mi się ta klapka w dolocie co na zimnym silniku zciaga powietrze z kolektora wydechowego a po zmianie tych wszystkich podcisnien na nowe i podłaczenie według schematu i się otwiera
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
aha no to teraz wszystko rozumiem wieczorkiem sprawdzę czy po uchyleniu przepustnicy zaciaga powietrze czy nie i na jałowych też zobaczę czy przypadkiem nie zaciąga. A czy przy zdejmowaniu podcisnienia z tej gruszki aparatu powinna być jakaś róznica w pracy silnika czy nie powinno się nic zmieniac
[ Dodano: 2016-01-02, 12:50 ]
ostatnio grzebajac przy tym zaworku zauważyłem że u mnie jest ina kostka niż w tym co mi podałeś numer tego zaworka jaki powinien być
u mnie jest taki z taką kostką
a tu jest ten który podawałeś mi numer tego zaworka
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/6494628/2
[ Dodano: 2016-01-02, 12:50 ]
ostatnio grzebajac przy tym zaworku zauważyłem że u mnie jest ina kostka niż w tym co mi podałeś numer tego zaworka jaki powinien być
u mnie jest taki z taką kostką
a tu jest ten który podawałeś mi numer tego zaworka
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/6494628/2
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jeśli będzie w wężu podciśnienie to różnica będzie.Piotrek_łódź pisze:A czy przy zdejmowaniu podcisnienia z tej gruszki aparatu powinna być jakaś róznica w pracy silnika czy nie powinno się nic zmieniac
Z którego roku masz samochód? Bo może spojrzałem w nie w ten rocznik w katalogu.Piotrek_łódź pisze: ostatnio grzebajac przy tym zaworku zauważyłem że u mnie jest ina kostka niż w tym co mi podałeś numer tego zaworka jaki powinien być
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
czyli wychodziło by na to że jezeli by sie okazał ten zaworek biało czarny zły to nie wywstarczy go odwrucić tylko trzeba wymienić na taki wtłumiacy. czyli trzeba by poprostu sprawdzić czy z obu stron jak się dmuchnie to czy powietrze przeleci tak czy jakos inaczej to powinno być.
Nie wiem czy to moze być spowodowane tym czy nie ale np. jak jadę i zrzucę na luz to oroty spadaja bardzo nisko tak do 400-500 obr tak samo jak na postoju dodam gazu i puszcze tez tak spadną troszke tak sie potzymają ale bardzo powoli wrucą do normy nie wiem czy to moze byc tym zpowodowane czy może auto jest zalewane paliwem bo na gazie nie ma tego spadania ponizej jalowych a obstawiam już taki scenariusz że może być czujnik płynu cieczy padnięty które wysyła dane na sterownik bo rano jak go teraz odpalam w te mrozy to odpala od pierwszego ale po kilku sekundach zgasnie i za drugim razem już chodzi ale znowu podczas jazdy na benzynie bo niestety z gazem teraz mam problem i musze wymienic sterownik od gazu to podczas jazdy na benzynie są takie małe szrpniecia jak by wypadanie zapłonu czy cos takiego tylko wyglada na to że przewody są świerze, świece kopułka i palec też sonda równiez
[ Dodano: 2016-01-06, 07:58 ]
kolego maciek czy udało ci się juz sprawdzic w katalogu jaki u mnie powinien być ten zaworek podcisnienia bo chciałem go wkońcu zakupić i miec to juz z głowy
Nie wiem czy to moze być spowodowane tym czy nie ale np. jak jadę i zrzucę na luz to oroty spadaja bardzo nisko tak do 400-500 obr tak samo jak na postoju dodam gazu i puszcze tez tak spadną troszke tak sie potzymają ale bardzo powoli wrucą do normy nie wiem czy to moze byc tym zpowodowane czy może auto jest zalewane paliwem bo na gazie nie ma tego spadania ponizej jalowych a obstawiam już taki scenariusz że może być czujnik płynu cieczy padnięty które wysyła dane na sterownik bo rano jak go teraz odpalam w te mrozy to odpala od pierwszego ale po kilku sekundach zgasnie i za drugim razem już chodzi ale znowu podczas jazdy na benzynie bo niestety z gazem teraz mam problem i musze wymienic sterownik od gazu to podczas jazdy na benzynie są takie małe szrpniecia jak by wypadanie zapłonu czy cos takiego tylko wyglada na to że przewody są świerze, świece kopułka i palec też sonda równiez
[ Dodano: 2016-01-06, 07:58 ]
kolego maciek czy udało ci się juz sprawdzic w katalogu jaki u mnie powinien być ten zaworek podcisnienia bo chciałem go wkońcu zakupić i miec to juz z głowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tak sprawdziłem jeszcze raz i we wszystkich rocznikach są te same: 026906283H
Tylko pod spodem tego numeru są numery kostki do niego. Więc podejrzewam że już takich nie produkują a producenta zalecił stosowanie tego nowszego typu i wymianę kostki.
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/1987/71/49/767401/
Tylko pod spodem tego numeru są numery kostki do niego. Więc podejrzewam że już takich nie produkują a producenta zalecił stosowanie tego nowszego typu i wymianę kostki.
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/1987/71/49/767401/