Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Zbyt duże ciśnienie cieczy?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 sty 2016, 19:48

krzysiek890 pisze:Czyli mowisz ze wymiana nagrzewnicy pomoze ?
czy pomoże to na 100% nie wiem ale po twoim opisie sądząc to tak
Posprawdzaj czy dywaniki nie są mokre i takie tam, czy nie czuć zapachu płynu np.
krzysiek890 pisze:a na orlenie widzialem plyn do uszczelniania chlodnic nie pomoze ?
pomoże ale nie naprawi, takie rzeczy dodaje się jak jesteś w trasie i masz taką awarię a musisz zjechać do domu. A w domu nie dość że nagrzewnicę do wymiany to jeszcze wymiana płynu i płukanie całego układu.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 sty 2016, 21:37

krzysiek890 pisze: a na orlenie widzialem plyn do uszczelniania chlodnic nie pomoze ?
Może pomóc ale przy okazji zatka nagrzewnicę że zginie ogrzewanie. Więc równie dobrze możesz sobie odłączyć nagrzewnicę pod maską.
A jak masz już zakamieniałą chłodnicę to ją też może przytkać.

Blaźej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 sty 2016, 16:45

Wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia?

Post autor: Blaźej » 04 sty 2016, 16:58

Witam wszystkich. Mam audi 80 b4 2.0 115 i jakiś czas temu strzelił mi górny wąż od chłodnicy, po jego wymianie zauważyłem wycieki płynu obok węży, co dokrecilem jeden ciekło obok drugiego. Wymieniłem korek i termostat i nadal jest ten sam problem. Auto się nie grzeje temperaturę trzyma 89 stopni. Po przeczytaniu kilku postów w necie byłem pewny, że to uszczelka i właśnie dzisiaj zabrałem się za jej wymianę i co dziwne uszczelka wygląda na dobrą więc sam już nie wiem co to może być. Jutro głowica idzie do planowania.
Czy głowica może być pęknięta?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 sty 2016, 17:17

Blaźej, przejrzyj kilka a nawet ten temat a wszystko będziesz wiedział, tematów o tym jest naprawdę sporo.

krzysiek890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 09 lip 2015, 01:44
Lokalizacja: Głogów

Post autor: krzysiek890 » 04 sty 2016, 20:01

Co do mojego tematu to wracajac z pracy jakos po 5 rano temp urosla mi do 100 czy nawet wiecej zaczela sie swiecic kontlorka od plynu zatrzymalem sie i weze mialem wszystkie gorace i twarde zaczelo wszystko bulgotac odkrecilem korek lekko zaczol mi wyplywac plyn wycieko ok litra wszystko bylo ok dojechalem do domu jak ostygl silnik patrzalem na poziom plynu i wlasnie brakowalo mi tego litra dolalem i teraz grzeje mi sie tylko do 80 stopni i dalej nic a w aucie zimno jak nadworze jest pewne ze nagrzewnica do wymiany ale co ona moze byc zatkana czy co . A co do patrzenia na dywaniki to ostatio mialem duzo wody pod dywanikiem

bulwa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2015, 20:41

Post autor: bulwa » 04 sty 2016, 21:38

kolego nagrzewnica jak najbardziej moze byc zatkana,zobacz jak nagrzejesz silnik pod maska wchodza dwa przewody w sciane grodziowa i zobacz jeden powinien byc goracy a drugi troche mniej jesli jeden bedzie goracy a drugi calkiem zimny moze to oznaczac ze nagrzewnica zatkana. A co do wentylatora sprawdz na krotko (zrób zworke ) tak jak kolega wczesniej napisal

[ Dodano: 2016-01-04, 21:38 ]
Blaźej pisze:uszczelka wygląda na dobrą
kolego czasami ciezko po uszczelce zobaczyc jakies wyrazne slady nieszczelnosci.
Blaźej pisze:Czy głowica może być pęknięta?
glowica moze byc peknieta czasami tak sie zdarza (przegrzanie itd. moga byc przyczyna pekniecia glowicy )

Blaźej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 sty 2016, 16:45

Post autor: Blaźej » 04 sty 2016, 21:50

Dla świętego spokoju lepiej będzie sprawdzić głowicę.
Jak do tej pory byłem pewny, że to uszczelka bo skąd mogłoby się wziąć tak duże ciśnienie.

bibzonekkkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 lis 2015, 11:25

Post autor: bibzonekkkk » 10 sty 2016, 23:08

Sapela pisze:napisz jak audiczka po wymianie uszczelki pod głowicą? jest jakiś efekt?
Po wymianie uszczelki i planowaniu głowicy wszystko w najlepszym porządku. Trochę czasu zeszło, ale święta, sylwester itp itd :P Była walnięta w dwóch miejscach, między tłokami i przy kanale wodnym. Przez to tłoczyło się ciśnienie w węże przez co stara nagrzewnica nie wytrzymała. Teraz nic nie puchnie i pięknie grzeje :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl