Audi 80 Cabrio 1.8 T AEB 1998r. by Marcin
- Marcin Smyl
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
- Lokalizacja: Lubelskie
Audi 80 Cabrio 1.8 T AEB 1998r. by Marcin
Witam, jestem tutaj nowy ale musze sie pochwalić swoją niunią i mimo że jeszcze nie za bardzo ogarniam forum to spróbuje to zrobić jakoś w miare dobrze
Audi 80 Cabrio 1.8 T 1998r.
Niunia po swapie, stary ADR zmieniony na AEB z A4
Dołożony intercooler, filtr powietrza HKS, Blow-off. Narazie zmierzone 174 km przy nieodpowiednich warunkach
Co w środku ? Fotele podgrzewane (przód )w półskórze Deska rozdzielcza, tunel środkowy, pokrywa silnika flokowane wykończenia z Carbonu , kierownica S line mam ją od niedawna, jeszcze musze wszystko ogarnąć, doprowadzić do ładu.
Na zdjęciach widać zestaw hamulcowy który czeka na założenie
Będę na bierząco wrzucał info oraz foty o dokonanych ulepszeniach
Witam, ponownie, wreszcie moje starania z gąbką pokryły sie w czasie z ładną pogodą kilka nowych fotek już z czystą niunią
[/img]
2015-11-17
Olej zmieniony, zdecydowałem sie na Liqui Moly 5w40
Pompa na dniach, zamiast bosch 044 zakupiłem zamiennik niemieckiej firmy SKV z nadzieją że nie będe tego żałować
Wiele jeszcze pracy żeby to wszystko zrobić co by sie chciało
Zwiększenie mocy też przewiduje
Myśle nad wydajniejszymi wtryskami i profesjonalnym programem, może większe turbo
Audi 80 Cabrio 1.8 T 1998r.
Niunia po swapie, stary ADR zmieniony na AEB z A4
Dołożony intercooler, filtr powietrza HKS, Blow-off. Narazie zmierzone 174 km przy nieodpowiednich warunkach
Co w środku ? Fotele podgrzewane (przód )w półskórze Deska rozdzielcza, tunel środkowy, pokrywa silnika flokowane wykończenia z Carbonu , kierownica S line mam ją od niedawna, jeszcze musze wszystko ogarnąć, doprowadzić do ładu.
Na zdjęciach widać zestaw hamulcowy który czeka na założenie
Będę na bierząco wrzucał info oraz foty o dokonanych ulepszeniach
Witam, ponownie, wreszcie moje starania z gąbką pokryły sie w czasie z ładną pogodą kilka nowych fotek już z czystą niunią
[/img]
2015-11-17
Olej zmieniony, zdecydowałem sie na Liqui Moly 5w40
Pompa na dniach, zamiast bosch 044 zakupiłem zamiennik niemieckiej firmy SKV z nadzieją że nie będe tego żałować
Wiele jeszcze pracy żeby to wszystko zrobić co by sie chciało
Zwiększenie mocy też przewiduje
Myśle nad wydajniejszymi wtryskami i profesjonalnym programem, może większe turbo
Ostatnio zmieniony 25 lis 2015, 18:17 przez Marcin Smyl, łącznie zmieniany 6 razy.
gratuluję zakupu i witaj w naszych szeregach Autko fajne z potencjałem ale tak usyfione ze aż strach. Do ustawki to mogłeś je chociaż umyć... <osohozi> Dodatkowo wklejaj foty bezpośrednio w wątek, fajniej się ogląda
[ Dodano: 2015-11-04, 21:02 ]
jak umyłeś to fura od razu się lepiej prezentuje ... ja foty wklejam przez
http://pl.tinypic.com/login.php
Stabilny, darmowy i fotki nie znikają. Dodatkowo łatwy w obsłudze
[ Dodano: 2015-11-04, 21:02 ]
jak umyłeś to fura od razu się lepiej prezentuje ... ja foty wklejam przez
http://pl.tinypic.com/login.php
Stabilny, darmowy i fotki nie znikają. Dodatkowo łatwy w obsłudze
- Marcin Smyl
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
- Lokalizacja: Lubelskie
24.12.2015
Wigilia, czas wolny, troche popiszę o swojej pasji jakim jest moja audi niedawno zmieniłem pompe paliwową na wydajniejszą i...super poprawa, auto nie kaszle przy gwałtowniejszym wciśnięciu pedału gazu, lepiej trzyma ciśnienie a co ciekawe spalanie wogóle nie wzrosło ( chyba że swoich sił próbuje jakieś bmw, wtedy poejrzewam że skacze do 20/100 )
Pojawił sie nowy bajer, tzn sterownik centralnego zamka z pilotem, niby nic a mega cieszy
Kolejnym bajerem wizualno szpanerskim będzie prezes (podłokietnik), niedaleka przyszłość
Z rzeczy niekoniecznie bajeranckich, przyjedzie jeszcze do nas osłona pod silnik, niech tam będzie czysto, aż miło potem zdjąć przy jakiejś wymianie/naprawie a tam porządek
No i przegub przyszedł czas na prawy zew...moja wina, bo gdy kupiłem auto, widziałem że już po osłonie niema śladu ale zwlekałem z wymianą
Dobra teraz troche o mocy, oprócz intercoolera fmic, grzybka HKS, blow off i teraz tej nowej pompy audi pomyka na starych gratach, wypluła jeszcze za czasów poprzedniego właściciela 174 km, w styczniu wybieram sie na program, zobaczymy ile z siebie wyrzuci nawet jeśli przekrocze granicę 200 to nie będzię koniec, napewno dojdzie w przyszłości turbina K04 z nowym kolektorem wydechowym, downpipe, wtryski myśle że 320 cc lub 380 cc i oczywiście kolejny program
Pare dni temu pozbyłem sie tłumika środkowego, kata oczywiście już dawno niema, dźwięk...słowami nie opisze, postaram sie jakoś niedługo wrzucić nagranie
jeszcze audio, przecież musi być w boczkach z tyłu jakieś JBL, na podszybiu niema ale włoże jakieś pioniery, prawdziwy plan kończy sie na tunelu na narty....mam już mniej więcej zarys pomysłu, mianowicie, wzmacniacz mam, nowy blaupunkt 700 wat, i do tego myśle zakupić jakiegoś niskotonowego potwora 20 lub 25 cm i wepchnąć go w ten tunel czas pokazę jakie będą efekty tutaj próbka nowego dźwięku pozdrawiam wszystkich Audi wariatów, wesołych świąt dobrych pomysłów i szerokich dróg
Pojawił sie nowy bajer, tzn sterownik centralnego zamka z pilotem, niby nic a mega cieszy
Kolejnym bajerem wizualno szpanerskim będzie prezes (podłokietnik), niedaleka przyszłość
Z rzeczy niekoniecznie bajeranckich, przyjedzie jeszcze do nas osłona pod silnik, niech tam będzie czysto, aż miło potem zdjąć przy jakiejś wymianie/naprawie a tam porządek
No i przegub przyszedł czas na prawy zew...moja wina, bo gdy kupiłem auto, widziałem że już po osłonie niema śladu ale zwlekałem z wymianą
Dobra teraz troche o mocy, oprócz intercoolera fmic, grzybka HKS, blow off i teraz tej nowej pompy audi pomyka na starych gratach, wypluła jeszcze za czasów poprzedniego właściciela 174 km, w styczniu wybieram sie na program, zobaczymy ile z siebie wyrzuci nawet jeśli przekrocze granicę 200 to nie będzię koniec, napewno dojdzie w przyszłości turbina K04 z nowym kolektorem wydechowym, downpipe, wtryski myśle że 320 cc lub 380 cc i oczywiście kolejny program
Pare dni temu pozbyłem sie tłumika środkowego, kata oczywiście już dawno niema, dźwięk...słowami nie opisze, postaram sie jakoś niedługo wrzucić nagranie
jeszcze audio, przecież musi być w boczkach z tyłu jakieś JBL, na podszybiu niema ale włoże jakieś pioniery, prawdziwy plan kończy sie na tunelu na narty....mam już mniej więcej zarys pomysłu, mianowicie, wzmacniacz mam, nowy blaupunkt 700 wat, i do tego myśle zakupić jakiegoś niskotonowego potwora 20 lub 25 cm i wepchnąć go w ten tunel czas pokazę jakie będą efekty tutaj próbka nowego dźwięku pozdrawiam wszystkich Audi wariatów, wesołych świąt dobrych pomysłów i szerokich dróg
- Marcin Smyl
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
- Lokalizacja: Lubelskie
masz super bazę wystarczy dokończyc projekt A dobre audio w cabrio to podstawa. W końcu to show car :mrgreen: Co do masy to fakt audi cabriolet G8 jest ciężki ale i solidny w porównaniu do współczesnych samochodów typu Peugeot 307CC czy Renault Megane cabrio te po prostu maja gorsze podwozie i są mniej odporne na skręcanie poprzeczne. Audi to Audi. Jak bym robił wysigówkę to kupił bym starą 80-kę przed B3 w sedanie w quattro , obspawał ją , odelżył bym ją. założył bym klatkę i wrzucił dłubany silnik 1.8T albo 4,2. lekka buda z quattro + mocny motor = fajne przyspiesznie i fajne doznania <ok>
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
za dużo polityki, cabrio to 8G :mrgreen:DEDHI pisze:audi cabriolet G8
musisz sobie wyregulować szybę kierowcy, sama wymiana uszczelek nie pomoże, a jak je wymienisz to i tak będziesz musiał regulować, więc od regulacji bym zaczął bo może pomożeMarcin Smyl pisze:wymienić muszę uszczelke dachu /drzwi od kierowcy bo świszczy
- Marcin Smyl
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
- Lokalizacja: Lubelskie
Taki projekt już był, już był prawie ukończony, miałem b4 sedan z 1994 r. Gleba, potężne audio, mechanicznie auto doprowadzone do perfekcji, jeszcze została ściema i wrzucić skóre do środka i już miałem wrzucać 1.8 T....niestety, przygode zakończyliśmy na drzewach <osohozi> jeśli udałoby mi sie ją dokończyć, była by to jedna z ciekawszych 80 w polsce, gwarantuje napisze jeszcze o tym, mam kilka zdjęć, chętnie o niej wspomne bo właśnie od tej granatowej 80 z klimą wszystko sie zaczęło :lol: a co do uszczelki, nie miałem pojęcia że da sie je regulować, ostatnio sie dowiedziałem o tym i zobaczymy może coś da a co do szyby, w jaki sposób ją wyregulować ? bo w sumie czasem mam wrażenie jakby szyba właśnie była luźno, więc może to to 8-)