Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 Cabrio 1.8 T AEB 1998r. by Marcin

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Marcin Smyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
Lokalizacja: Lubelskie

Audi 80 Cabrio 1.8 T AEB 1998r. by Marcin

Post autor: Marcin Smyl » 20 paź 2015, 13:45

Witam, jestem tutaj nowy ale musze sie pochwalić swoją niunią i mimo że jeszcze nie za bardzo ogarniam forum to spróbuje to zrobić jakoś w miare dobrze :)

Audi 80 Cabrio 1.8 T 1998r.


Niunia po swapie, stary ADR zmieniony na AEB z A4 :)

Dołożony intercooler, filtr powietrza HKS, Blow-off. Narazie zmierzone 174 km przy nieodpowiednich warunkach :-P
Co w środku ? Fotele podgrzewane (przód )w półskórze :) Deska rozdzielcza, tunel środkowy, pokrywa silnika flokowane ;) wykończenia z Carbonu , kierownica S line :) mam ją od niedawna, jeszcze musze wszystko ogarnąć, doprowadzić do ładu.


Na zdjęciach widać zestaw hamulcowy który czeka na założenie :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Będę na bierząco wrzucał info oraz foty o dokonanych ulepszeniach ;)


Witam, ponownie, wreszcie moje starania z gąbką pokryły sie w czasie z ładną pogodą :) kilka nowych fotek już z czystą niunią :)

Obrazek[/img]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
2015-11-17
Olej zmieniony, zdecydowałem sie na Liqui Moly 5w40 :)

Pompa na dniach, zamiast bosch 044 zakupiłem zamiennik niemieckiej firmy SKV z nadzieją że nie będe tego żałować :)

Wiele jeszcze pracy żeby to wszystko zrobić co by sie chciało :)

Zwiększenie mocy też przewiduje ;)
Myśle nad wydajniejszymi wtryskami i profesjonalnym programem, może większe turbo :)
Ostatnio zmieniony 25 lis 2015, 18:17 przez Marcin Smyl, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 04 lis 2015, 21:02

gratuluję zakupu i witaj w naszych szeregach :) Autko fajne z potencjałem ;) ale tak usyfione ze aż strach. Do ustawki to mogłeś je chociaż umyć... <osohozi> Dodatkowo wklejaj foty bezpośrednio w wątek, fajniej się ogląda ;-)

[ Dodano: 2015-11-04, 21:02 ]
jak umyłeś to fura od razu się lepiej prezentuje ... ja foty wklejam przez
http://pl.tinypic.com/login.php
Stabilny, darmowy i fotki nie znikają. Dodatkowo łatwy w obsłudze ;-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 lis 2015, 21:11

Marcin Smyl, ładna <ok> powitać kolegą <ok>
Marcin Smyl pisze:Sory ale coś mi nie gra, nie moge (lub nie umiem) wklejać zdjęć bezpośrednio w wątek :/
tak to się robi ;-)

Awatar użytkownika
Marcin Smyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
Lokalizacja: Lubelskie

24.12.2015

Post autor: Marcin Smyl » 24 gru 2015, 12:00

Wigilia, czas wolny, troche popiszę o swojej pasji jakim jest moja audi :) niedawno zmieniłem pompe paliwową na wydajniejszą i...super poprawa, auto nie kaszle przy gwałtowniejszym wciśnięciu pedału gazu, lepiej trzyma ciśnienie a co ciekawe spalanie wogóle nie wzrosło ( chyba że swoich sił próbuje jakieś bmw, wtedy poejrzewam że skacze do 20/100 :D )

Pojawił sie nowy bajer, tzn sterownik centralnego zamka z pilotem, niby nic a mega cieszy :) Obrazek
Kolejnym bajerem wizualno szpanerskim będzie prezes (podłokietnik), niedaleka przyszłość ;)
Z rzeczy niekoniecznie bajeranckich, przyjedzie jeszcze do nas osłona pod silnik, niech tam będzie czysto, aż miło potem zdjąć przy jakiejś wymianie/naprawie a tam porządek :)
No i przegub :/ przyszedł czas na prawy zew...moja wina, bo gdy kupiłem auto, widziałem że już po osłonie niema śladu ale zwlekałem z wymianą :/
Dobra teraz troche o mocy, oprócz intercoolera fmic, grzybka HKS, blow off i teraz tej nowej pompy audi pomyka na starych gratach, wypluła jeszcze za czasów poprzedniego właściciela 174 km, w styczniu wybieram sie na program, zobaczymy ile z siebie wyrzuci :) nawet jeśli przekrocze granicę 200 to nie będzię koniec, napewno dojdzie w przyszłości turbina K04 z nowym kolektorem wydechowym, downpipe, wtryski myśle że 320 cc lub 380 cc i oczywiście kolejny program :)
Pare dni temu pozbyłem sie tłumika środkowego, kata oczywiście już dawno niema, dźwięk...słowami nie opisze, postaram sie jakoś niedługo wrzucić nagranie :)
jeszcze audio, przecież musi być :D w boczkach z tyłu jakieś JBL, na podszybiu niema ale włoże jakieś pioniery, prawdziwy plan kończy sie na tunelu na narty....mam już mniej więcej zarys pomysłu, mianowicie, wzmacniacz mam, nowy blaupunkt 700 wat, i do tego myśle zakupić jakiegoś niskotonowego potwora 20 lub 25 cm i wepchnąć go w ten tunel :) czas pokazę jakie będą efekty :) tutaj próbka nowego dźwięku pozdrawiam wszystkich Audi wariatów, wesołych świąt dobrych pomysłów i szerokich dróg ;)

Awatar użytkownika
Chillout
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 20 mar 2011, 20:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Chillout » 30 gru 2015, 18:52

Fajne fajne Cabrio z chęcią spróbowałbym jak się napędza cab do sedana z takim samym zapasem koni :mrgreen:

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 30 gru 2015, 21:27

cabrio jest cięższe przynajmniej o 100kg od sedana przy tym samym silniku. W przyspieszeniu różnica jest do 1 sekundy różnicy, przy tej samej skrzyni na korzyść sedana... cabrio to nie jest ścigant... to styl i klasa a przy tym rewelacyne są wrażenia akustyczne :) w ogóle cabrio jest super ;)

Awatar użytkownika
paweloli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 309
Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:07
Lokalizacja: Płock Mazowieckie

Post autor: paweloli » 30 gru 2015, 21:35

fajna ta deskorolka ;) gratuluje <ok>

Awatar użytkownika
Boberro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 246
Rejestracja: 10 lut 2014, 22:44
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Boberro » 31 gru 2015, 11:46

Ciekawy projekt , ale tak jak DEDHI pisze, cabriolet to nie wyścigówka czuć masę, nie ma takiej sztywności budy inaczej sie prowadzi w zakręcie, to są raczej auta do relaxu, oczywiście fajnie mieć zawsze pod nogą zapas mocy i momentu obrotowego to co innego.

Awatar użytkownika
Marcin Smyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Marcin Smyl » 01 sty 2016, 18:21

Po komentarzach widzę że pozytywnie, dzięki pany :-) co do akustyki wymienić muszę uszczelke dachu /drzwi od kierowcy bo świszczy :-D a przez ten dach słychać dużo więcej dźwięków z zewnątrz, głównie nowe brzmienie auta :-D dlatego audio mus zrobić :-)

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 03 sty 2016, 19:24

masz super bazę wystarczy dokończyc projekt ;-) A dobre audio w cabrio to podstawa. W końcu to show car :mrgreen: Co do masy to fakt audi cabriolet G8 jest ciężki ale i solidny w porównaniu do współczesnych samochodów typu Peugeot 307CC czy Renault Megane cabrio te po prostu maja gorsze podwozie i są mniej odporne na skręcanie poprzeczne. Audi to Audi. Jak bym robił wysigówkę to kupił bym starą 80-kę przed B3 w sedanie w quattro , obspawał ją , odelżył bym ją. założył bym klatkę i wrzucił dłubany silnik 1.8T albo 4,2. lekka buda z quattro + mocny motor = fajne przyspiesznie i fajne doznania <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 04 sty 2016, 07:59

DEDHI pisze:audi cabriolet G8
za dużo polityki, cabrio to 8G :mrgreen:
Marcin Smyl pisze:wymienić muszę uszczelke dachu /drzwi od kierowcy bo świszczy
musisz sobie wyregulować szybę kierowcy, sama wymiana uszczelek nie pomoże, a jak je wymienisz to i tak będziesz musiał regulować, więc od regulacji bym zaczął bo może pomoże

Awatar użytkownika
Marcin Smyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Marcin Smyl » 04 sty 2016, 20:34

Taki projekt już był, już był prawie ukończony, miałem b4 sedan z 1994 r. Gleba, potężne audio, mechanicznie auto doprowadzone do perfekcji, jeszcze została ściema i wrzucić skóre do środka i już miałem wrzucać 1.8 T....niestety, przygode zakończyliśmy na drzewach <osohozi> jeśli udałoby mi sie ją dokończyć, była by to jedna z ciekawszych 80 w polsce, gwarantuje ;-) napisze jeszcze o tym, mam kilka zdjęć, chętnie o niej wspomne bo właśnie od tej granatowej 80 z klimą wszystko sie zaczęło :lol: a co do uszczelki, nie miałem pojęcia że da sie je regulować, ostatnio sie dowiedziałem o tym i zobaczymy może coś da :) a co do szyby, w jaki sposób ją wyregulować ? bo w sumie czasem mam wrażenie jakby szyba właśnie była luźno, więc może to to 8-)

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 04 sty 2016, 21:14

zdejmij tapicerkę drzwi. I wszystko będzie jasne :) możesz wyregulować szybę w każdą stronę.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 05 sty 2016, 11:11

możesz regulować i szybę i uszczelki w dachu, także napewno jest to żmudna robota

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 05 sty 2016, 12:32

Zdejmij tapicerkę i tam będziesz mógł szybę całością stelaża regulować .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl