Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] silnik trzyma wysokie obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
skeed1

[B4 2.0 ABK] silnik trzyma wysokie obroty

Post autor: skeed1 » 07 sty 2016, 23:10

moje audi po dość ostrej jeździe(tzn do odcięcia)zatrzymało obroty silnika na 5 tys.i bardzo powoli spadały,około minuty.czym to może być spowodowane?te same objawy na lpg i pb.linka ok,przepustnica się nie zacina.w czasie trzymania tych wysokich obrotów odpiąłem silniczek krokowy,obroty odrobinę zmalały.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 07 sty 2016, 23:21

odkręć czujnik położenia przepustnicy i go rozbierz ,zobacz jak wygląda w środkuczy układ nie jest przetarty,nie zaszkodzi zerknąć na przepływke.
Zaczął bym na początku od podpięcia interfejsu co na vagu wyskoczy ciekawego

skeed1

Post autor: skeed1 » 07 sty 2016, 23:34

już to robiłem.trochę brzydko wyszło mi z otwieraniem tego czujnika,plastik się pokruszył.w środku jest ok.nie wytarty i luty tez jakby w porządku.złożyłem na silikon.przepływka chodzi bez zarzutu.ten czujnik być może nie wracał do końcowego położenia ale go rozruszałem.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 08 sty 2016, 00:21

skeed1 pisze:już to robiłem.trochę brzydko wyszło mi z otwieraniem tego czujnika,plastik się pokruszył.w środku jest ok.nie wytarty i luty tez jakby w porządku.złożyłem na silikon.przepływka chodzi bez zarzutu.ten czujnik być może nie wracał do końcowego położenia ale go rozruszałem.
trzeba pamiętac o wybiciu kołków wtedy latwo się otwiera,czyli problem rozwiązałeś ?.

skeed1

Post autor: skeed1 » 08 sty 2016, 06:50

nie wiem,być może bo co bym nie zrobił to się wydawało że jest lepiej.problem był sporadyczny lecz się nasilał.uznam że to było czujnik położenia przepustnicy.pojeździmy zobaczymy.logicznie myśląc co mogło trzymać takie obroty?właśnie chyba ten czujnik.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 08 sty 2016, 09:43

Powietrze na tak wysokie obroty muszą wpadać zaciętą przepustnicą albo inną nieszczelnością.

skeed1

Post autor: skeed1 » 08 sty 2016, 16:54

miałem przy tym podniesioną maskę.ręcznie dodawałem gazu i nie zauważyłem żeby uchwyt nie odbijał.

[ Dodano: 2016-01-08, 16:54 ]
a mogło przez silnik krokowy dostać to powietrze?(aż tyle)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 08 sty 2016, 21:50

miałem przy tym podniesioną maskę.ręcznie dodawałem gazu i nie zauważyłem żeby uchwyt nie odbijał.
Mogła się przyblokować przepustnica 2 przelotu bo pierwsza jej do końca nie dociska.
Nawet pierwsza przepustnica może ruszać się niezależnie od tej części, którą pociąga linka.

Przy tych temperaturach przepustnica może się oszraniać. Może też być problem jeśli jest bardzo mocno zanieczyszczona.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl