Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z] czym się różni turbo T2 od T-15 ?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 08 lis 2015, 22:51

W t2 ten nypel ma gwint 12x1,5mm a w t15 10x1mm.
U mnie nie było lekko przykręcić spływ do bloku, ale w paręnaście minut się wyrobiłem ;-)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
ronni10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 08 sie 2011, 07:44
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: ronni10 » 08 lis 2015, 23:19

Dobrze wiedzieć <ok> Ale rurka olejowa pasuje do jednego i drugiego? Bo jak nie to lipa, bo nie moge wykręcic jej przy filtrze oleju :-(
Audi 80 B4 Avant TDI 1z+ - Była :(
Audi A4 B6 Avant TDI AVF - Jest

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 09 lis 2015, 06:25

Z góry nypla gwint w obu turbosprezarkach jest taki sam bodajże 14mmx1,5mm.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
ronni10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 08 sie 2011, 07:44
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: ronni10 » 11 lis 2015, 21:42

brabus124 pisze:Z góry nypla gwint w obu turbosprezarkach jest taki sam bodajże 14mmx1,5mm.
No to wszystko jasne :-P Dzisiaj kończę tę nierówną walkę :-)

[ Dodano: 2015-11-11, 21:42 ]
Turbo przeszczepione. Z efektu jestem zadowolony:) Teraz tylko obserwacje czy nic nie cieknie. Ten n75 z T2 pasuje ale ma króciec od sztangi inaczej skierowany :P Ale przynajmniej sprawny <ok> Dzięki za wszystkie podpowiedzi, które okazały się pomocne. ;-)
Audi 80 B4 Avant TDI 1z+ - Była :(
Audi A4 B6 Avant TDI AVF - Jest

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 13 sty 2016, 17:53

Witam, jaka bezpieczna granica w Turbo T2 żeby podnieść ciśnienie? komp 16bit wtryski AFN w dość dobrej kondycji no i Turbo też nieźle pompuje tylko dopiero po 2 tyś a chciałbym trochę to przyspieszyć żeby wcześniej startowała, dawke mam 2.8 :)
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 13 sty 2016, 18:07

MarcinexB4 pisze:Witam, jaka bezpieczna granica w Turbo T2 żeby podnieść ciśnienie? komp 16bit wtryski AFN w dość dobrej kondycji no i Turbo też nieźle pompuje tylko dopiero po 2 tyś a chciałbym trochę to przyspieszyć żeby wcześniej startowała, dawke mam 2.8 :)
Nie polecam dmuchać powyżej 1.4bar
T2 to jest taki mały słonik :-P ciężko będzie obudzić to wcześniej, trochę mogą pomóc duże wtryski, większa pompa i dobry program, ale z T2 cudów nie będzie.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga