[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma takiej opcji 8-) ,bo zanim go do Ciebie wysłałem ,to sprawdziłem ,jak zawsze to robię ,w swoim aucie ...i zapewniam Cię ze gdyby było coś nie halo ,to bym zauwazył 8-)dupczal pisze:wlasnie odziwo teraz mam czarno w tylnym lusterku ewentualnie komputer moze cos nie halo ?
Bardzo możliwe ...trzeba sobie sprawdzic szczelnosć całego układu ,najlepiej zaślepiając go odpowiednio i pompując dwa bary cisnieniaalbo gdzies jest dziura w dolocie ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nigdy się w to nie bawiłem ,także trzeba samemu wymyślić jakiś sposób ...odłaczyć wyjscie węża z turbiny ,zaślepić ,z grugiej strony podobnie ...właczyć myślenie i wszystko się da zrobić 8-)dupczal pisze:a czy moglbys jakos powiedziec co gdzie zaslepic
No raczej ...trzeba odkręcić gruszkę ze wspornikiem i wszystko widaćdupczal pisze:ew da sie sprawdzic czy jest zamknieta to WG wizualnie
Ostatnio zmieniony 03 gru 2015, 20:00 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ale tu ,nic więcej sensownego ,nie da się wymyślić ...trzeba się wziąść i sprawdzić to o czym pisałem ,bo nikt za Ciebie tego nie zrobi 8-)dupczal pisze:bardzo dziekuje mariusz czekamy moze ktoś cos jeszcze wymyśli ,poradzi bo w sumie jestem bezradny
[ Dodano: 2015-12-03, 20:08 ]
Żeby było jasne ,dla kogoś kto to czyta ,bo można błędnie wywnioskować że to ja robiłem ci przekadkę ...Nie ja robiłem Ci przekładkę ,i nie ja Cię do niej namawiałem 8-) To ,ze Ci nie jedzie teraz jak się spodziewałeś ,nie ma z przekładką nic wspólnego,bo wedlug mnie, ewidentnie nie domaga ci coś mechanicznie i najpierw należało zweryfikować choćby wtryskiwacze ,a nie "rzucać " sie na przekladkę jako panaceum na wszelkie bolaczkidupczal pisze:juz tyle kasy wywalilem na przekladke
problem chyba znaleziony peknieta rura do dolotu taka krotka ostatnia
[ Dodano: 2015-12-03, 21:56 ]
nie nie mariusz spokojnie nie obwiniam przekladki i twoich pomocy one sa bardzo pomocne i znalazłem problem teraz tylko trzeba sprawdzic czy cisnieni sie podnioslo ale czuc roznice i to bardzo mnie cieszy . nie chce tu nikogo zniechecac do przekladki z samej jej jestem mega zadowolony a tutaj byla winna czesc mechaniczna zrobie nowe logi i zobaczymy czy cos sie poprawilo <ok>
[ Dodano: 2015-12-03, 21:56 ]
nie nie mariusz spokojnie nie obwiniam przekladki i twoich pomocy one sa bardzo pomocne i znalazłem problem teraz tylko trzeba sprawdzic czy cisnieni sie podnioslo ale czuc roznice i to bardzo mnie cieszy . nie chce tu nikogo zniechecac do przekladki z samej jej jestem mega zadowolony a tutaj byla winna czesc mechaniczna zrobie nowe logi i zobaczymy czy cos sie poprawilo <ok>
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma takiej opcji :roll: ani vagiem ,ani żadnym innym programem 8-) Ale tak się składa że wiem co tam siedzi i mogę ci powiedzieć z całą pewnością ,że jak auto z 97 roku ,to na 100% ECU 16 bitgomezz86 pisze:zakupiłem kabel OBD2 z przejściem na OBD1, programu używam Polski VAG 4.9. Chciałem zapyta jak odzcytać vagiem ilu bitowy sterownik mam (8 czy 16)?
Do twojego i każdego innego vag com 3,11 ...poskim vagiem 4,9 to sobie można co najwyżej błedy odczytaćgomezz86 pisze:czy faktycznie do mojego samochodu lepszy byłby VAG 311?? Audi b4 cabrio TDI z 97.
Dzięki za odpowiedźMUNIOR pisze:Nie ma takiej opcji ani vagiem ,ani żadnym innym programem Ale tak się składa że wiem co tam siedzi i mogę ci powiedzieć z całą pewnością ,że jak auto z 97 roku ,to na 100% ECU 16 bit
Tu akurat muszę powiedzieć że błędy udało się skasować, poza 741, ale wkręciłem te czujniki trochę bardziej i przestało wywalać bląd.MUNIOR pisze:...poskim vagiem 4,9 to sobie można co najwyżej błedy odczytać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 27 paź 2015, 19:41
- Lokalizacja: Żory
Panowie, mam pytanie. Otóż zakupiłem interfejs Viakena, komunikujący się z komputerem przez RS232. Okazało się jednak, że gniazdo w moim laptopie to nie RS232, a 15-pinowe gniazdo wyjściowe do podłączenia zewnętrznego monitora. Czy mimo to mogę wykorzystać to gniazdo jako COM podłączone do interfejsu przez jakąś przejściówkę (jeśli wogóle taka istnieje) ? Może lepiej byłoby kupić adapter RS232 => USB ? A może najlepiej byłoby wymienić interfejs z kablem na taki podłączany do USB ? Komunikacja VAGcom'a z interfejsem przez USB działa tak samo dobrze jak przez RS232 ? Proszę o pomoc, gdyż nie wiem co z tym fantem zrobić, a póki co sprzedawca chyba zgodziłby się na zamianę interfejsu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zapomnij :roll: Zamień na interfejs pod USB...choć po RS lepszy ,bo nie wymaga żadnych sterowników i przypisywania portow ,podpinasz i działa .Po RS jest jeden problem ,bo nie można się połaczyć z tdi na starym osprżecie , interfejsem po RS ...choć producent twierdzi że mozna ,to ja stwierdzam że nie można ,mimo ze upierał się i podsyłał mi jakieś dziwne konfiguracje w programie vag ,to nic to nie pomogło i nie idzie sie połaczyć , i to zadnym z dwóch interfejsów po RS które posiadamrademenes91 pisze:Okazało się jednak, że gniazdo w moim laptopie to nie RS232, a 15-pinowe gniazdo wyjściowe do podłączenia zewnętrznego monitora. Czy mimo to mogę wykorzystać to gniazdo jako COM podłączone do interfejsu przez jakąś przejściówkę (jeśli wogóle taka istnieje) ?