Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Swap na 2.0 ABK 115km

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
szymonh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 maja 2015, 19:41

[B3 1.8 PM] Swap na 2.0 ABK 115km

Post autor: szymonh » 18 sty 2016, 20:50

Witam jako iż 90 km w mojej b3 to troche mało a wiecej nie osiagnę to też planuję swap na wyżej wymieniony 2.0 115km z B4 i mam pytanie , ponieważ czytałem tematy poprzednie ale jest tego malutko i jedyne co się dowiedziałem to że prócz gołego silnika potrzebuję kolektor wydechowy z abk oraz elektryka wiem że komputer ale co dalej nie mogę znaleść informacji jakie rzeczy muszę kupić przed zaczęciem swapa ( wiem że są rzeczy ktore wychodza w trakcie ale to bedzie w trakcie) nie mam czasu by auto zostawic na miesiac w warsztacie wiec chce to w maksymalnie tydzień ogarnąć , a więc budżet coś kolo 2 tysiecy (elastyczny) nie interesuje mnie inne swapy za "lekko" wieksza cene , chciałbym sie dowiedziec tylko i wylacznie od osoby ktora wie tudziez robila takiego swapa co jest potrzebne przed rozpoczeciem <piwo>

bogus508
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 31 gru 2008, 17:58
Lokalizacja: Skępe(CLI)

Post autor: bogus508 » 18 sty 2016, 22:02

Za 2 tysiące to najmądrzejszym rozwiązaniem będzie remont obecnej jednostki i usprawnienie jej trochę. A jak chcesz już robić swap to na 1.8 T temat na forum masz co potrzeba.

szymonh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 maja 2015, 19:41

Post autor: szymonh » 19 sty 2016, 17:34

obecna jednostka do 100 przyspiesza w 11.5 na gps , za 800 zl mam silnik 2.0 a na 1.8 turbo to sam silnik 1600zl , mowisz o usprawnieniu tylko w jaki sposob mozna usprawnic monowtrysk procz przelotu i stozka bo niewiem

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 sty 2016, 17:43

szymonh pisze:za 800 zl mam silnik 2.0
no ale pewnie goły słupek ;-) w którym kompletny rozrząd do wymiany i pewnie uszczelniacze bo po tylu latach na pewno nie są dobre a brak ci jeszcze dużo rzeczy jest
A no i nie wiem jak tam z mocowaniem silnika bo z tego co wiem to w b3 jest inaczej ciut.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 19 sty 2016, 22:01

samych gratów troche się nazbiera
kolektor wydechowy,ssący,przepustnica czujnik położenia przepustnicy,listwa z wtryskami,
sonda lambda,obudowa filtra powietrza,przepływomierz,kruciec przykrecany do głowicy na dwa czujniki,czujnik szary ,czujnik niebieski,komputer ,aparat zapłonowy ,wiązki elektryczne ,mozliwe zze bedziesz musial kombinować z mocowanie poduszki skrzyni do sanek swoich lub wymiana na sanki pod ABK
Osobiscie ci powiem że składając to na pewnych sprawnych gratach ciężko będzie ci się zamknąć w 2 tyś zł.
I nie licz że ABK będzie ci rwało na starcie wiele lepiej jak twoje 1.8

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 22 sty 2016, 21:02

bogus508 pisze:Za 2 tysiące to najmądrzejszym rozwiązaniem będzie remont obecnej jednostki i usprawnienie jej trochę. A jak chcesz już robić swap to na 1.8 T temat na forum masz co potrzeba.
Można doładować kompresorem, na 0,4 bara dędzie jeżdzić ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl