Jednak wole tą na forum kalibracje. dokladniesza jest. ale sproboje i tę metode niedługo - bo niestety kalibracji nie mamkrzych900 pisze:Tu trochę o kalibracji w sposób trochę inny niż opisany na forum
[B4 2.0 ABT] Montaż AC BC lub MC BC 2.0 ABT z LPG
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 14 sie 2014, 23:39
- Lokalizacja: Żywiec
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
A to chcesz do benzyniaka czy TDI ? są dwa rodzaje AC i różnią sie dynamiczna kontrolą cisnienia oleju. Wszystkie info jest na google.plMateusz1994 pisze:Dzięki Koledzy za dokładną odpowiedź myślałem że do MC BC w miejsce 4 wolnego pola wsadzili lampkę rezerwy jak w Audi C4 ale jak widać nie chciało się im.
Trudno olewam MC BC; jak bd na kupnie to kupię AC BC pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 14 sie 2014, 23:39
- Lokalizacja: Żywiec
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 14 sie 2014, 23:39
- Lokalizacja: Żywiec
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
3 minety i zaraz dodam
Tak jak pisalem to dodaje
Zdjecie jakie znalazłem w internecie - bo cala reszta na starym lapku
Na zdjeciu AC bez obudowy - suwak pokazany. Jest na obudowie napisane co i jak i w manualu podłaczenia ( ten w pdf-ie co sie znajduje w internecie ) jest opisane jak go ustawic. I jeżeli ja sie nie myle to juz nie ma znaczenia te AC czy to bedzie z Vki czy r4 czy jak tam inaczej- Wydaje mi się , że pasuje zamiennie już.
Problem tylko juz leży po stronie BC w TDI - BC w Tdi nigdy nie było i okłamuje spalanie:) Mozna to obejsc
https://data.motor-talk.de/data/galleri ... 643478.jpg
Tak jak pisalem to dodaje
Zdjecie jakie znalazłem w internecie - bo cala reszta na starym lapku
Na zdjeciu AC bez obudowy - suwak pokazany. Jest na obudowie napisane co i jak i w manualu podłaczenia ( ten w pdf-ie co sie znajduje w internecie ) jest opisane jak go ustawic. I jeżeli ja sie nie myle to juz nie ma znaczenia te AC czy to bedzie z Vki czy r4 czy jak tam inaczej- Wydaje mi się , że pasuje zamiennie już.
Problem tylko juz leży po stronie BC w TDI - BC w Tdi nigdy nie było i okłamuje spalanie:) Mozna to obejsc
https://data.motor-talk.de/data/galleri ... 643478.jpg
Ostatnio zmieniony 25 sty 2016, 14:08 przez szymon_xd2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ten suwak to chyba tylko wpływa na wskazania spalania w BC.szymon_xd2 pisze:ja mam Ac od wersji V6 w Tdi i jak narazie moduł nie pokazuje błedu cisnienia oleju Jest tam taki suwak ktorym trzeba ustawic i ''powinno '' byc ok
Co do kontroli ciśnienia oleju to jak się wsadzi z V6 do R4 to wskazania z drugiego czujnika będą brane dopiero od 3000 obr/min. Więc trochę to niebezpieczne bo praktycznie cały czas będzie się jeździć z kontrolą z czujnika 0,3 bara.
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
Jezeli ktos katuje silnik na zimnym to jego problem. Mi bardziej zalezy na tym niskim cisnieniu - jak oleju bedzie małomaciek889 pisze:Ten suwak to chyba tylko wpływa na wskazania spalania w BC.szymon_xd2 pisze:ja mam Ac od wersji V6 w Tdi i jak narazie moduł nie pokazuje błedu cisnienia oleju Jest tam taki suwak ktorym trzeba ustawic i ''powinno '' byc ok
Co do kontroli ciśnienia oleju to jak się wsadzi z V6 do R4 to wskazania z drugiego czujnika będą brane dopiero od 3000 obr/min. Więc trochę to niebezpieczne bo praktycznie cały czas będzie się jeździć z kontrolą z czujnika 0,3 bara.
Na spalanie w BC wpływa płytka kodujaca ktorej mamy 2 rodzaje i to ona jest wazna. Są mile i kilometry i teraz trzeba ją zakodowac tak żeby wskazywała nam w km
Co do cisnienia jeszcze to jak narazie sam szukam jakiegos sprawdzonego info na temat tego ustawienia suwaka. Ale wydaje mi sie, że jest ok. W lato posprawdzam sobie co i jak. Czujniki poodpinam i zobacze jak sie wszystko to zachowuje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 14 sie 2014, 23:39
- Lokalizacja: Żywiec
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
ja mam z V-ki w TDi u siebie. Ale tak jak pisalem wczesniej wydaje mi się, że nie ma to juz znaczenia - kwestia ustawienia suwakiem tego wszystkiego. Ale niech też ktos mnie oswieci czy napewno jest tak jak pisze. Wszystko sie rozchodzi o tą dynamiczna kontrolę ciśnienia oleju. Bo w najgorszym wypadku moduł moze niepoinformowac Ciebie o problemie z olejem i później bedzie klapa
Najlepiej szukaj taki jaki trzeba i tyle w temacie:)
Najlepiej szukaj taki jaki trzeba i tyle w temacie:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zrób taki test: odłącz czujnik 1.8 bara (ten na dole podstawy obok filtra) i zostaw jego kabel aby nie stykał się z masą. Odpal samochód i zwiększaj powoli obroty patrząc kiedy wyskoczy kontrolka ciśnienia oleju. Przy obrotach przy których pojawi się kontrolka AC bierze pod uwagę sygnał z drugiego czujnika.szymon_xd2 pisze:Co do cisnienia jeszcze to jak narazie sam szukam jakiegos sprawdzonego info na temat tego ustawienia suwaka. Ale wydaje mi sie, że jest ok. W lato posprawdzam sobie co i jak. Czujniki poodpinam i zobacze jak sie wszystko to zachowuje
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
O taką probe mi chodziło w lato sie jakos ogarnie tomaciek889 pisze:Zrób taki test: odłącz czujnik 1.8 bara (ten na dole podstawy obok filtra) i zostaw jego kabel aby nie stykał się z masą. Odpal samochód i zwiększaj powoli obroty patrząc kiedy wyskoczy kontrolka ciśnienia oleju. Przy obrotach przy których pojawi się kontrolka AC bierze pod uwagę sygnał z drugiego czujnika.szymon_xd2 pisze:Co do cisnienia jeszcze to jak narazie sam szukam jakiegos sprawdzonego info na temat tego ustawienia suwaka. Ale wydaje mi sie, że jest ok. W lato posprawdzam sobie co i jak. Czujniki poodpinam i zobacze jak sie wszystko to zachowuje
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Suwakiem to tylko się ustawia ikonkę/niemiecki/angielski i Pb/ON , a V6 tez podchodzi pod TDI jak i od R4 bo TDi nie ma dynamicznej kontroli oleju. W drugą stronę nie działa V6-R4 jak i R4-V6szymon_xd2 pisze:ja mam z V-ki w TDi u siebie. Ale tak jak pisalem wczesniej wydaje mi się, że nie ma to juz znaczenia - kwestia ustawienia suwakiem tego wszystkiego. Ale niech też ktos mnie oswieci czy napewno jest tak jak pisze.