Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Problem z cisnieniem oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
pawelalwares
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 mar 2010, 19:43
Lokalizacja: Łódz

[B4 2.0 ABT] Problem z cisnieniem oleju

Post autor: pawelalwares » 07 sty 2016, 18:57

Witam panowie pewnie ten temat byl juz poruszany a mianowicie chodzi o palaca sie kontrolke cisnienia oleju po odpalaniu silnika po nocnym postoju zapala sie przez chwile po odpaleniu a potem gasnie z silnkiem sie nic nie dzieje chodzi ladnie i ciuchutko czy to moga byc poczatki siadajacej pompy oleju prosilbym o jak najszybsza odp

Awatar użytkownika
petel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 22 lut 2013, 17:57
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Kielce

Post autor: petel » 07 sty 2016, 19:13

jaki olej ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 sty 2016, 19:21

jaki olej i kiedy wymieniany ? O pompę się nie kłopocz. Raczej panewki.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 sty 2016, 19:40

Raczej panewki nie to by był problem po rozgrzaniu, podejrzewam olej lub filtr.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 sty 2016, 19:42

U mnie takie cyrki robił filtr filtrona, po wymianie na mana problem zniknął.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 sty 2016, 20:08

też może być, jak ktoś wstawił filtr bez zaworu bocznikującego.

Suuchy94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 kwie 2014, 12:52
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: Suuchy94 » 28 sty 2016, 19:13

U mnie jest podobnie, olej mineralny ELF sport TXI ale aktualnie jest dolane z 1,5L orlenoskiego. Planuje zmienic na 10W40 ale jeszcze nie wiem czy to bedzie dobre posuniecie.

Prawdopodobnie mam uszczelniacze do wymiany ale tez mam ten problem dodatkowo czasem potrafi mi sie przy ostrej jezdzie zapalic kontrolka a jak uspokoje silnik to znika.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 sty 2016, 19:25

ty to masz silnik już zużyty.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 28 sty 2016, 19:26

No jak w jakimś temacie napisał że silnik stanął jak mu brakło oleju... :shock:

Awatar użytkownika
maxwwy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 01 mar 2015, 22:55
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: maxwwy » 28 sty 2016, 21:27

Panowie, również u mnie jest ten problem, filtr Filtrona, olej Castrol GTX 15w40. czy serio to może być wina tego filtra ?

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 28 sty 2016, 21:49

Może zacznij od zmiany oleju, nie wiem czemu prawie wszyscy leją minerał a nie jakiś porządny 10w40, przecież te silniki mają hydrauliczne popychacze a minerał jest dobry do malucha.

Suuchy94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 kwie 2014, 12:52
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: Suuchy94 » 28 sty 2016, 22:15

Leo, nie jest zużyty to po prostu wina mojego braku czasu. Nie przypilnowalem tego a wtedy był zalany bardzo tani olej po poprzednim właścicielu przez co mam teraz pewne kłopoty i trochę wymian. Po zakupie ona była w naprawdę opłakanym stanie. Ktoś jak kupił tak jeździł i pewnie nigdy nawet maski nie otworzyl. Na testach i ogólnym rozeznaniu silnik wypadł dość dobrze. Ciśnienie średnio koło 11 a olej trochę ucieka bo mam zimmering do wymiany.

Mój portfel nie pozwala na szaleństwa jednak przywracam powoli wszystko do życia nie oszczędzając na częściach. W samym stanie technicznym jest jeszcze wiele do zrobienia a gdzie blacharka kosmetyka i wnętrze

Awatar użytkownika
maxwwy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 01 mar 2015, 22:55
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: maxwwy » 28 sty 2016, 23:54

U mnie właśnie też gościu lał olej 15w40 najtańszy jaki chyba był, więc i ja wlałem mineral, a teraz nie wypłucze się ukłąd jak wleję jakąś 10w ? Nie zaszkodzi to silnikowi ?

Suuchy94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 kwie 2014, 12:52
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: Suuchy94 » 29 sty 2016, 07:30

max, ja gdzies za 2 tygodnie bede zmienial na 10w40 i zobaczymy co sie z nim stanie :) wtedy napisze czy cos sie zmienilo :)

avalar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 10 cze 2013, 11:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: avalar » 29 sty 2016, 13:27

maxwwy pisze:U mnie właśnie też gościu lał olej 15w40 najtańszy jaki chyba był, więc i ja wlałem mineral, a teraz nie wypłucze się ukłąd jak wleję jakąś 10w ? Nie zaszkodzi to silnikowi ?
Nie zaszkodzi, co najwyżej przyśpieszy to co nieuniknione.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl