[B4 2.0 ABK] Problem z olejem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 14 lis 2015, 10:17
W każdym razie dzięki za porady, będę coś z tym działał.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2015, 11:50 przez mateuszjkl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Kolego doskonale Cię rozumiem bo sam kupiłem Audi jako pierwsze auto i okazało się mechanicznym trupem, tylko ze ja trafiłem z blacha bo lakier na całym aucie jest w 100% ori tak jak szybyszyby z reszta temat niżej to poczytaj sobie co w aucie wymienione o jak teraz wygląda . Ja na Twoim miejscu zrobił bym to na sztukę i puścił dalej a kupił auto od kogoś kto je szanował i dbał. Te auto będzie generowalo tylko koszty, problemy i ból głowy. Dobrze Ci radzę zrób na sztukę i sprzedawaj
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 14 lis 2015, 10:17
Strzały zażegnane. Zwykła nieszczelność gumy. Problem z olejem żegnany po wymianie uszczelki pod klawiaturę.
No ale w życiu nigdy nie może być tak pięknie <ok>
Przy większym obciążeniu przestaje działać jeden cylinder(szukanie przyczyny w trakcie). Na luzie jak posłuchać silnika to wydaje się wszystko w porządku ale są momenty gdzie ewidentnie słychać jakby przestawał chodzić. Świeca czarna(wymieniona na używkę - raczej dobra)
Na benzynie 1,2, wydaje się normalnie, wrzucę 3, gaz w podłogę i...nic. Na gazie jakoś się czołga ale przyśpieszenie jak w maluchu.
Ciśnienie - ok. 12,5 na każdym cylindrze.
Jak żyć i co do wymiany :lol: ?
No ale w życiu nigdy nie może być tak pięknie <ok>
Przy większym obciążeniu przestaje działać jeden cylinder(szukanie przyczyny w trakcie). Na luzie jak posłuchać silnika to wydaje się wszystko w porządku ale są momenty gdzie ewidentnie słychać jakby przestawał chodzić. Świeca czarna(wymieniona na używkę - raczej dobra)
Na benzynie 1,2, wydaje się normalnie, wrzucę 3, gaz w podłogę i...nic. Na gazie jakoś się czołga ale przyśpieszenie jak w maluchu.
Ciśnienie - ok. 12,5 na każdym cylindrze.
Jak żyć i co do wymiany :lol: ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 14 lis 2015, 10:17
Na zimnym silniku jedzie normalnie, wystarczy że temperatura wskoczy na 80-90 stopni i zaczyna się szarpanie przy dodawaniu gazu.maciek889 pisze:mateuszjkl, Jak przestaje palić na jeden cylinder pod obciążenie i ledwo jedzie to możliwe że dalej masz problem z podawaniem paliwa tylko teraz może mniejszy.
Witam tak czytam i się dziwię... czy silnik ABK jest aż tak awaryjny i nie dogodny jeśli chodzi o LPG?
Wszyscy piszą o moim silniku (6A jak i ACE) że mechaniczny wtrysk to nie LPG. Inni że LPG tylko powyżej 30 st.C. Kolejni że 16v nie lubi LPG.
Jak ja mam się do tego ustosunkować skoro moje 6A jest jak kuchenka??? tylko i wyłącznie LPG - lato zima trąca z pierwszego nie strzela i obroty trzyma. OK po przeróbkach własnych jest ale bez problemu nią latam tylko stacji trzeba szukać żeby nie zabrakło yuksu
Wszyscy piszą o moim silniku (6A jak i ACE) że mechaniczny wtrysk to nie LPG. Inni że LPG tylko powyżej 30 st.C. Kolejni że 16v nie lubi LPG.
Jak ja mam się do tego ustosunkować skoro moje 6A jest jak kuchenka??? tylko i wyłącznie LPG - lato zima trąca z pierwszego nie strzela i obroty trzyma. OK po przeróbkach własnych jest ale bez problemu nią latam tylko stacji trzeba szukać żeby nie zabrakło yuksu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
ABK wymaga w miarę sprawnego przepływomierza nawet do jazdy na samym gazie. Choć nie wiem od czego to zależy. Ostatnio po wyjmowaniu silnika u znajomego chcialiśmy odpalić ABK bez przepływomierza to nie chciał odpalić. Tylko go podłączyliśmy odpalił od strzała.
Mechaniczny wtrysk nie robi problemów nawet bez przepływomierza. Choć podejrzewam że zapłon jest ustawiany przez ECU bardziej bezpiecznie bo nie ma sygnału obciążenia.
Mechaniczny wtrysk nie robi problemów nawet bez przepływomierza. Choć podejrzewam że zapłon jest ustawiany przez ECU bardziej bezpiecznie bo nie ma sygnału obciążenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 14 lis 2015, 10:17