Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problem z olejem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mateuszjkl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 14 lis 2015, 10:17

Post autor: mateuszjkl » 14 lis 2015, 23:35

W każdym razie dzięki za porady, będę coś z tym działał.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2015, 11:50 przez mateuszjkl, łącznie zmieniany 1 raz.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 15 lis 2015, 00:09

Kolego doskonale Cię rozumiem bo sam kupiłem Audi jako pierwsze auto i okazało się mechanicznym trupem, tylko ze ja trafiłem z blacha bo lakier na całym aucie jest w 100% ori tak jak szybyszyby z reszta temat niżej to poczytaj sobie co w aucie wymienione o jak teraz wygląda . Ja na Twoim miejscu zrobił bym to na sztukę i puścił dalej a kupił auto od kogoś kto je szanował i dbał. Te auto będzie generowalo tylko koszty, problemy i ból głowy. Dobrze Ci radzę zrób na sztukę i sprzedawaj

kau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 14 lis 2015, 08:01

Post autor: kau » 15 lis 2015, 10:03

Ale kto takie coś kupi i za ile?

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 15 lis 2015, 12:35

Kupi, tak jak większość osób tu kupiła , które miała abk zrobione na sztukę

mateuszjkl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 14 lis 2015, 10:17

Post autor: mateuszjkl » 06 lut 2016, 13:14

Strzały zażegnane. Zwykła nieszczelność gumy. Problem z olejem żegnany po wymianie uszczelki pod klawiaturę.

No ale w życiu nigdy nie może być tak pięknie <ok>

Przy większym obciążeniu przestaje działać jeden cylinder(szukanie przyczyny w trakcie). Na luzie jak posłuchać silnika to wydaje się wszystko w porządku ale są momenty gdzie ewidentnie słychać jakby przestawał chodzić. Świeca czarna(wymieniona na używkę - raczej dobra)
Na benzynie 1,2, wydaje się normalnie, wrzucę 3, gaz w podłogę i...nic. Na gazie jakoś się czołga ale przyśpieszenie jak w maluchu.
Ciśnienie - ok. 12,5 na każdym cylindrze.
Jak żyć i co do wymiany :lol: ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 lut 2016, 17:23

mateuszjkl, Jak przestaje palić na jeden cylinder pod obciążenie i ledwo jedzie to możliwe że dalej masz problem z podawaniem paliwa tylko teraz może mniejszy.

mateuszjkl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 14 lis 2015, 10:17

Post autor: mateuszjkl » 13 lut 2016, 08:32

maciek889 pisze:mateuszjkl, Jak przestaje palić na jeden cylinder pod obciążenie i ledwo jedzie to możliwe że dalej masz problem z podawaniem paliwa tylko teraz może mniejszy.
Na zimnym silniku jedzie normalnie, wystarczy że temperatura wskoczy na 80-90 stopni i zaczyna się szarpanie przy dodawaniu gazu.

krzysiek.ruski

Post autor: krzysiek.ruski » 16 lut 2016, 22:33

Witam tak czytam i się dziwię... czy silnik ABK jest aż tak awaryjny i nie dogodny jeśli chodzi o LPG?
Wszyscy piszą o moim silniku (6A jak i ACE) że mechaniczny wtrysk to nie LPG. Inni że LPG tylko powyżej 30 st.C. Kolejni że 16v nie lubi LPG.
Jak ja mam się do tego ustosunkować skoro moje 6A jest jak kuchenka??? tylko i wyłącznie LPG - lato zima trąca z pierwszego nie strzela i obroty trzyma. OK po przeróbkach własnych jest ale bez problemu nią latam tylko stacji trzeba szukać żeby nie zabrakło yuksu

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 lut 2016, 00:10

ABK wymaga w miarę sprawnego przepływomierza nawet do jazdy na samym gazie. Choć nie wiem od czego to zależy. Ostatnio po wyjmowaniu silnika u znajomego chcialiśmy odpalić ABK bez przepływomierza to nie chciał odpalić. Tylko go podłączyliśmy odpalił od strzała.

Mechaniczny wtrysk nie robi problemów nawet bez przepływomierza. Choć podejrzewam że zapłon jest ustawiany przez ECU bardziej bezpiecznie bo nie ma sygnału obciążenia.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 lut 2016, 17:52

krzysiek.ruski pisze:Witam tak czytam i się dziwię... czy silnik ABK jest aż tak awaryjny i nie dogodny jeśli chodzi o LPG?
moim zdaniem bardziej tu chodzi o zaniedbania dotyczące regulacji lpg i układu WN, ja też miałem JN i złego słowa nie mogę powiedzieć i z tego co wiem to tej pory lata ;-)

mateuszjkl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 14 lis 2015, 10:17

Post autor: mateuszjkl » 27 kwie 2016, 19:12

Zapomniałem odpowiedzieć że problem szarpania to była wina kabli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl