[B4 1.9 1Z] Obniżenie spalania TDI 1z
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 13 wrz 2013, 16:42
- Lokalizacja: Śląsk,
jest z nim coś nie halo ,też mam punto tyle ,że 1.2 73km 95r też palił 8/100 ,trzymały hamulce ,świece i przewody ori fiata od 95r to co się dziwić ,do tego wtrysk czy co ta było do regulacji ,znajomy mi to robił .teraz pali nawet i 5l przy delikatnej jeździe i w koło komina 6.5lhudy pisze:Żona ma punciaka 1.1 i za cholerę nie można zejść poniżej 8,5L na 100km
właśnie trzeba ile sie da , za 10 lat to zniknie ,mało kto będzie to miał bo będzie się opłacac kupić coś na PD w dużo lepszym komforcie i wyglądzie ,wiadomo ,że jak zadbana 80 to i 50 lat pojeździ serwisowana . ale serio wielka przepaść jest w jeździe z porównaniu nawet do audi b5 ,wielowahacz swoje robi ,do tego ile ciszej jest w kabinie. 80 b4 to dobre auto ale nei na długie trasy i nie na krótkie odcinki ,jeśli już to lać wszystko co tańsze bo inaczej szkoda kasy na paliwo ,na krótkich dystansach to pali nawet i 6-7l ,jeszcze zależy jak kto jeździ bo znam przypadki gdzie 80 tdi pali im 9/100 bo barany jeździć nie umieją .hudy pisze:Moim zdaniem tyle co pali 1Z to nie ma co kombinować z oszczędnościami.
koniec OT
z mojej steony dodam ,że u mnie spalanie jest mega niskie ,teraz do 5.5l a mam ciężką noge .tyle ,że wtryski nówki 216 i program no i osprzet w bdb stanie . na ori gratach palił podobnie tyle ,że był muł bagienny
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Punto idzie za 4 miesiące na złom wiec niech pali ile chce póki może... Co do b4 to 6L to rozumiem ale 7,8,9 to chyba jakiś żart? A co do młodszych samochodów to co z tego że mają wyższy komfort jak reszta będzie złej jakości. Za parę lat na rynek używek wejdą małe wysilone jednostki. Jak dodamy do tego zalecaną wymianę oleju co 20 a nawet 40tys km to ja już wolę swoją starą b4. Przykładowo mój znajomy kupił renault z silnikiem 0,9L na turbinie i prawie 100KM. Przy tym wymiana oleju co 30tys :mrgreen: za 5 lat kumpel sprzeda samochód na liczniku pewnie 150tys a przyszły kupiec będzie się cieszył że kupił nie zajeżdżony samochód. Tylko ile on jeszcze pociągnie
specjalnie tak pisza ale to bujda ,wymienia sie olej max co 15k a wtych nowszych lepiej co 10k ,brat ma nową RAV4 i co 500km musi dolewać 0.5l oleju 0w30 który kosztuje 70zl za litr :shock: . i teraz sobie pomyśl ,jedzie sobie kobitka a tu lampka się pali i piszczy coś ,trzeba maske otworzyć i dolać oleju w aucie za 85 tys zł ,masakra jakaś . jak się ileś przejedzie tym rav 4 bo chyba jak nowe to na dotarciu ? to co 1000km trzeba bedzie dolewac ,dla mnie to chore.hudy pisze:Jak dodamy do tego zalecaną wymianę oleju co 20 a nawet 40tys km
nie żart ,są takie barany co nie umią jeździć i tyle to im pali ,ja już im dawno mówiełem żeby sobie lepiej malucha kupilihudy pisze: Co do b4 to 6L to rozumiem ale 7,8,9 to chyba jakiś żart?
dodam jeszcze ,że opał można teraz mega tanio kupić = 2.05 brutto za 1l ,to jazda za darmo .niech spali tego 6 to masz 12zl na 100km , i nie smierdzisz LPG <urodziny>
Jakiego remontu? Tam już nie ma co naprawiać tylko wymiana najlepiej na nowy. I wiem co mówię bo pracuje w serwisie reno.hudy pisze:Oczywiście że powinno się wymieniać olej wcześniej ale wiele osób tego nie robi tylko stosuje się do zaleceń serwisu. Potem kupujesz samochód z niewielkim przebiegiem i silnikiem do remontu.