Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 27 sty 2016, 18:24

Zgadza się, turbo jest dobre ale chodzi o to że można.zamiast ori. muszli gorącej dać inną z większym a.r - ewentualnie ;-)

[ Dodano: 2016-01-27, 18:24 ]
Obrazek

Obrazek

Gt1549s z muszlą gorącą A/R 0.47 - przygotowana do a4 b5 AHU



Obrazek

Gt1549s z gorącą muszlą A/R 0.35 przygotowana do Golf II 1Z mTDI




Obrazek

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 28 sty 2016, 18:22

a gdzie dla mnie logi, logi, logi, logi, logi, logi, logi? nie odpusze Ci tego doceniam twoja prace ale zdjecia tej turbiny juz x krotnie widzialem.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 lut 2016, 17:33

_Dave, Sorry Dave, ja na razie nie dam rady :-> Nie mam sprzętu, czasu itd. Jak coś się uda ogarnąć to od razu Ci wyślę ;-)

[ Dodano: 2016-02-11, 17:33 ]


golf 2 1z mtdi, fmic, 0,230mm, pompa modzona, gt1549s -1,4bar

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 12 lut 2016, 07:57

teraz wierze

jak te 1.4 ma sie do jej wydajnosci?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 12 lut 2016, 10:17

na 1.5bar można spokojnie latać ;-)

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 21 lut 2016, 17:51

witam , tak jak obiecałem po wrzuceniu gt1549 zrobiłem logi
http://vaglog.pl/log_251310.html

a tutaj filmik jak autko jedzie po zmianie
70-170

ogólnie przeróbek sporo , ale efekt bardzo fajny , wstaje lepiej niż t2 , lepiej też idzie górą .
Ale średnie obroty bez zmian ...
poczekamy co wyjdzie po sofcie , pozdrawiam .

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 21 lut 2016, 19:50

wronek1, Dzięki za logi :-D u mnie wstaje ciut lepiej ale mam pompę 11mm.
Daj ciśnienie przynajmniej 1.4bar to będzie dopiero wykorzystane te turbo :-D

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 22 lut 2016, 01:36

wronek1 pisze:witam , tak jak obiecałem po wrzuceniu gt1549 zrobiłem logi
http://vaglog.pl/log_251310.html

a tutaj filmik jak autko jedzie po zmianie
70-170

ogólnie przeróbek sporo , ale efekt bardzo fajny , wstaje lepiej niż t2 , lepiej też idzie górą .
Ale średnie obroty bez zmian ...
poczekamy co wyjdzie po sofcie , pozdrawiam .
po logach widze ze turbo jest w bdb stanie, turbo trzyma zadane doladowanie ale moglbys sprobowac sztange troszeczke zluznic zeby zniwelowac przeladowanie - taka sugestia

jak bys mial jeszcze czas zrobic logi do kpowera albo chociaz log gr 05 06

i napisz tez dokladnie prosze jakie tam masz mody, na kanale YT widze ze 216 ale brak wiecej info :p

cudow nie bedzie, to nadal jest 15tka :p

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 22 lut 2016, 06:56

turbo wstaje ok , ale obecnie jeżdżę na dawce 5.2mg/skok bo jak wstanie to mieli niepotrzebnie na wiekszym koksie.
Ciśnienie pójdzie w górę ale to jak pojade na nowy program,co do logów to pewnie dodam za jakiś czas albo wrzuce wykres z hamowni .

mody jakie mam :
216stki
FMIC 550x140x65mm
Przelot 2.25'
Soft na 1.25B
Wałek sdi
pompa afn
kolektor awx
egr out
CAI

cudów nie będzie z tej turbiny na pewno , ale 160koni powinno złamać spokojnie , na Toledo które waży 1130kg to już dobry wynik i można troszkę poszaleć.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 22 lut 2016, 10:46

_Dave, 0,1bar więcej w peaku jest jak najbardziej ok. później ładnie trzyma ciśnienie.

wronek1, Przy twoich obecnych gratach to raczej pompa Ci będzie ograniczać a nie turbo.
Przy glowiczce 11mm - możesz śmiało przebijać 175KM

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 22 lut 2016, 11:12

już w nic więcej się nie bawie , pompe z afna mam mega zdrową więc nawet szkoda mi wkładać tam znowu moje ręce , teraz tylko zrobić soft, wrzucić na przód yokohamy parady które już czekają i zmienić heble na 280wentyle(też czekają ) - można killować :)

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 22 lut 2016, 11:24

brabus124 pisze:_Dave, 0,1bar więcej w peaku jest jak najbardziej ok. później ładnie trzyma ciśnienie.

wronek1, Przy twoich obecnych gratach to raczej pompa Ci będzie ograniczać a nie turbo.
Przy glowiczce 11mm - możesz śmiało przebijać 175KM
koles ma mocny uklad paliwowy to 'peaku' w ogole nie potrzebuje, deczko zdjac zeby tuba nie mordowac

cinek29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 14 sty 2009, 02:34
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: cinek29 » 22 lut 2016, 16:20

wronek1 na twoim miejscu i stopniu zaawansowania to głowiczka 11mm do tej pompy wskazana :-) koszt nie jest duży a na pewno poczujesz różnicę na + :-D

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 22 lut 2016, 17:32

jakbym nie miał co z kasą robić to bym wrzucił 11stkę , ale też nie bawiłbym się juz w gt1549s tylko wrzucił GTB17 ,260tki i atakował spokojnie 200koni ... tylko po co ?
Skoro plan jest zakrecic się miedzy 160a 170koni a spokojnie zdrowa 10tka podoła.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 22 lut 2016, 19:05

wronek1, I dobrze, skoro masz taki cel to setup jest akuratni. Przy zdrowej pompie może pod 170KM będzie. A i tak powyżej to już sprzeglo różnie to znosi.
Moc ok. tym bardziej że lekkie auto. Do moich 1400Kg to Ci sporo brakuje :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl