
[ Dodano: 2016-01-27, 18:24 ]
Gt1549s z muszlą gorącą A/R 0.47 - przygotowana do a4 b5 AHU
Gt1549s z gorącą muszlą A/R 0.35 przygotowana do Golf II 1Z mTDI
po logach widze ze turbo jest w bdb stanie, turbo trzyma zadane doladowanie ale moglbys sprobowac sztange troszeczke zluznic zeby zniwelowac przeladowanie - taka sugestiawronek1 pisze:witam , tak jak obiecałem po wrzuceniu gt1549 zrobiłem logi
http://vaglog.pl/log_251310.html
a tutaj filmik jak autko jedzie po zmianie
70-170
ogólnie przeróbek sporo , ale efekt bardzo fajny , wstaje lepiej niż t2 , lepiej też idzie górą .
Ale średnie obroty bez zmian ...
poczekamy co wyjdzie po sofcie , pozdrawiam .
koles ma mocny uklad paliwowy to 'peaku' w ogole nie potrzebuje, deczko zdjac zeby tuba nie mordowacbrabus124 pisze:_Dave, 0,1bar więcej w peaku jest jak najbardziej ok. później ładnie trzyma ciśnienie.
wronek1, Przy twoich obecnych gratach to raczej pompa Ci będzie ograniczać a nie turbo.
Przy glowiczce 11mm - możesz śmiało przebijać 175KM