Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Wiązka od centralnego zamka - 1992

blackelegy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
Lokalizacja: Lublin

[B4 2.3 NG] Wiązka od centralnego zamka - 1992

Post autor: blackelegy » 13 lut 2016, 10:16

[center]Cześć, otóż postanowiłem podpiąć zestaw BX10 (zamek na pilota) do mojej audiwi,

Doszukałem się wiele tematów na forum co i jak, ale mam problem z wiązka w aucie, jest kilka kabelków, których nie wiem co oznaczają, a idą do pompki jako gruby przewód.
Obrazek

Według instrukcji BX10'tki powinienem połączyć według wzoru E.
Obrazek

Które przewody odpowiadają za zamykanie i otwieranie centralnego zamka?


Mógłby mi ktoś pomóc to poprawnie połączyć? [/center]

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 lut 2016, 10:37

Brązowo-zielony i brązowo-szary.Wcinasz się w te przewody i sterowanie dwiema masami.Czyli skonfiguruj sterownik wg.schematu C.

[ Dodano: 2016-02-13, 10:37 ]
Jest też opcja przeciąć zielono-niebieski i skonfigurować wg.schematu E.

blackelegy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
Lokalizacja: Lublin

Post autor: blackelegy » 13 lut 2016, 10:51

Okej dziękuje, a jak sterować dwoma masami? Jak to będzie wyglądać? Mógłbyś mi podpowiedzieć?

Pojechałbym do elektryka, ale krzyczą sobie od 60 do 100zł za takie coś...

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 lut 2016, 11:41

Poradzisz sam.Po podaniu na jeden przewód masy to zamknie a jak podasz na drugi to otworzy.Żadna filozofia.Zedrzyj trochę izolacji i sprawdź dotykając do masy.A jak masz próbnik samochodowy to żabka do masy a kolcem nakłuj przewód.

[ Dodano: 2016-02-13, 11:41 ]
Jeszcze jedna sprawa:przy pompce nie podłączysz kierunkowskazów no chyba że jest z oryginalnym alarmem.Jak nie to wtedy lepiej podłączać pod kierownicą.

blackelegy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
Lokalizacja: Lublin

Post autor: blackelegy » 13 lut 2016, 11:52

Akurat kierunków nie chcę podłączać, gdyż mam z alarmu podłączenie lecz został odłączony. Dziękuje za pomoc, gdy zrobię to dam znać :)

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 lut 2016, 12:11

To podepnij się tam gdzie był alarm.Będziesz tam miał już wszystkie kable.

blackelegy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
Lokalizacja: Lublin

Post autor: blackelegy » 13 lut 2016, 14:35

Niestety alarm został odłączony i nie ma przewodów do pompki...

Teraz tak według schematu E połączyłem przy tym module przewody tak:

pomarańczowy z biało-czarnym,
żółty - do karoserii,
żółto-czarny do plusa (do czerwonego przewodu w wiązce),


A przewody do wiązki tak:

biały Z niebiesko-zielony,
pomarańczowo-biały( nie mam takiego to podłączyłem pomarańczowo-czarny) do żółto-niebieskiego.

Pompka chodzi, ale niestety nie otwiera i nie zamyka.

Mógłbym prosić o dokładny opis kabelków? Który daje sygnał, który otwiera / zamyka.


Bo ja już nie wiem :(




@. Czy ja mogę to zrobić przy pompce czy muszę pod deską w nogach od kierowcy ?

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 lut 2016, 15:19

Musisz przestawić sygnał zamknięcia na 3,5 sekundy.

blackelegy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
Lokalizacja: Lublin

Post autor: blackelegy » 13 lut 2016, 15:21

Zostało tak zrobione, ale dlaczego pompka chodzi, a drzwi się nie otwierają i nie zamykaja>? Mógłbyś mi to jakoś wyjaśnić i opisać, który kabel służy do czego?

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 lut 2016, 15:24

Aha i przecinasz zielono-niebieski i do jednego końca biały a do drugiego końca pomar-czarny.

blackelegy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
Lokalizacja: Lublin

Post autor: blackelegy » 13 lut 2016, 15:28

Tak zgadza się i nie ma reakcji siłowników.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 lut 2016, 15:31

A masz tam kabelek żółto-niebieski?

blackelegy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
Lokalizacja: Lublin

Post autor: blackelegy » 13 lut 2016, 15:31

Owszem mam żółto-niebieski, szaro-brązowy, brązowy itd



A mam pytanie, gdzie jest jakiś przekaźnik czy bezpiecznik od alarmu? został on odłączony, ale nie wiem jak go podłączyć. Gdzie go mam szukac?

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 lut 2016, 15:35

Jak dokładany alarm to na pewno pod półką pod kierownicą.Bezpiecznik na kablu zasilającym kolor czerwony.

[ Dodano: 2016-02-13, 15:35 ]
Czasem ponoć to jest przewód żółto-niebieski.Najlepiej sprawdzać w dwie osoby,jedna przekręca kluczem w zamku a druga sprawdza na jakim przewodzie pojawia się na przemian+ i -.

blackelegy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
Lokalizacja: Lublin

Post autor: blackelegy » 13 lut 2016, 15:35

No dobra, a jak mam podłączyć ten centralny? Bo ja już nie wiem...

Mógłbyś mi to jakoś narysować lub opisać?


@ a przekaźnik jaki ma numer może wiesz?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl