[B4 2.3 NG] Wiązka od centralnego zamka - 1992
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
- Lokalizacja: Lublin
[B4 2.3 NG] Wiązka od centralnego zamka - 1992
[center]Cześć, otóż postanowiłem podpiąć zestaw BX10 (zamek na pilota) do mojej audiwi,
Doszukałem się wiele tematów na forum co i jak, ale mam problem z wiązka w aucie, jest kilka kabelków, których nie wiem co oznaczają, a idą do pompki jako gruby przewód.
Według instrukcji BX10'tki powinienem połączyć według wzoru E.
Które przewody odpowiadają za zamykanie i otwieranie centralnego zamka?
Mógłby mi ktoś pomóc to poprawnie połączyć? [/center]
Doszukałem się wiele tematów na forum co i jak, ale mam problem z wiązka w aucie, jest kilka kabelków, których nie wiem co oznaczają, a idą do pompki jako gruby przewód.
Według instrukcji BX10'tki powinienem połączyć według wzoru E.
Które przewody odpowiadają za zamykanie i otwieranie centralnego zamka?
Mógłby mi ktoś pomóc to poprawnie połączyć? [/center]
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
- Lokalizacja: Lublin
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Poradzisz sam.Po podaniu na jeden przewód masy to zamknie a jak podasz na drugi to otworzy.Żadna filozofia.Zedrzyj trochę izolacji i sprawdź dotykając do masy.A jak masz próbnik samochodowy to żabka do masy a kolcem nakłuj przewód.
[ Dodano: 2016-02-13, 11:41 ]
Jeszcze jedna sprawa:przy pompce nie podłączysz kierunkowskazów no chyba że jest z oryginalnym alarmem.Jak nie to wtedy lepiej podłączać pod kierownicą.
[ Dodano: 2016-02-13, 11:41 ]
Jeszcze jedna sprawa:przy pompce nie podłączysz kierunkowskazów no chyba że jest z oryginalnym alarmem.Jak nie to wtedy lepiej podłączać pod kierownicą.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
- Lokalizacja: Lublin
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
- Lokalizacja: Lublin
Niestety alarm został odłączony i nie ma przewodów do pompki...
Teraz tak według schematu E połączyłem przy tym module przewody tak:
pomarańczowy z biało-czarnym,
żółty - do karoserii,
żółto-czarny do plusa (do czerwonego przewodu w wiązce),
A przewody do wiązki tak:
biały Z niebiesko-zielony,
pomarańczowo-biały( nie mam takiego to podłączyłem pomarańczowo-czarny) do żółto-niebieskiego.
Pompka chodzi, ale niestety nie otwiera i nie zamyka.
Mógłbym prosić o dokładny opis kabelków? Który daje sygnał, który otwiera / zamyka.
Bo ja już nie wiem
@. Czy ja mogę to zrobić przy pompce czy muszę pod deską w nogach od kierowcy ?
Teraz tak według schematu E połączyłem przy tym module przewody tak:
pomarańczowy z biało-czarnym,
żółty - do karoserii,
żółto-czarny do plusa (do czerwonego przewodu w wiązce),
A przewody do wiązki tak:
biały Z niebiesko-zielony,
pomarańczowo-biały( nie mam takiego to podłączyłem pomarańczowo-czarny) do żółto-niebieskiego.
Pompka chodzi, ale niestety nie otwiera i nie zamyka.
Mógłbym prosić o dokładny opis kabelków? Który daje sygnał, który otwiera / zamyka.
Bo ja już nie wiem
@. Czy ja mogę to zrobić przy pompce czy muszę pod deską w nogach od kierowcy ?
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
- Lokalizacja: Lublin
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
- Lokalizacja: Lublin
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
- Lokalizacja: Lublin
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Jak dokładany alarm to na pewno pod półką pod kierownicą.Bezpiecznik na kablu zasilającym kolor czerwony.
[ Dodano: 2016-02-13, 15:35 ]
Czasem ponoć to jest przewód żółto-niebieski.Najlepiej sprawdzać w dwie osoby,jedna przekręca kluczem w zamku a druga sprawdza na jakim przewodzie pojawia się na przemian+ i -.
[ Dodano: 2016-02-13, 15:35 ]
Czasem ponoć to jest przewód żółto-niebieski.Najlepiej sprawdzać w dwie osoby,jedna przekręca kluczem w zamku a druga sprawdza na jakim przewodzie pojawia się na przemian+ i -.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
- Lokalizacja: Lublin