[B4 2.0 ABK] zamki drzwi dziwny problem
[B4 2.0 ABK] zamki drzwi dziwny problem
Witam,zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem nic co by dało jakiś rezultat w zmaganiach z moją audi.
dokładniej mówiąc miałem wczesniej wkładkę zwykłą bez tego (microwłącznika)
i było ok tylko że kable do pompki które idą do krańcówek były ucięte wszystkie i zmostkowane,ostatnio dorwałem oryginalną wkładke z tym czymś wszystko podłączyłem kable przy pompce dolutowałem tak jak trzeba bo kostke też zdobyłem a tu dupa ,gdy przekręcam kluczyk żeby samochód zamknąć to uzbraja się alarm rygiel zostaje pociągnięty w dól ale momentalnie wyskakuje tak jak by dostawała pompka sygnał że chce otworzyć a nie zamknąć ,a żeby zamknąć autko musze dwa razy przekręcić kluczykiem tak jak bym go chciał otworzyć,zaczyna mnie to wkurzać bo nie mogę tego ogarnąć a na dodatek uzboił mi się immo i nie moge samochodu teraz odpalić.Miał ktoś może taki problem??pomocy jak najszybciej:)
dokładniej mówiąc miałem wczesniej wkładkę zwykłą bez tego (microwłącznika)
i było ok tylko że kable do pompki które idą do krańcówek były ucięte wszystkie i zmostkowane,ostatnio dorwałem oryginalną wkładke z tym czymś wszystko podłączyłem kable przy pompce dolutowałem tak jak trzeba bo kostke też zdobyłem a tu dupa ,gdy przekręcam kluczyk żeby samochód zamknąć to uzbraja się alarm rygiel zostaje pociągnięty w dól ale momentalnie wyskakuje tak jak by dostawała pompka sygnał że chce otworzyć a nie zamknąć ,a żeby zamknąć autko musze dwa razy przekręcić kluczykiem tak jak bym go chciał otworzyć,zaczyna mnie to wkurzać bo nie mogę tego ogarnąć a na dodatek uzboił mi się immo i nie moge samochodu teraz odpalić.Miał ktoś może taki problem??pomocy jak najszybciej:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A do się rygiem wcisnąć ręcznie? Może to problem mechaniczny głównie źle zamontowana linka w klamce wewnętrznej co blokuje mechanicznie możliwość zasunięcia.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
Ciężka sprawa, może lepiej podjechać do jakiegoś elektryka bo szczerze powiem miałem już kilka samochodów i jak się nie ma bardzo pojęcia o budowie instalacji to można narobić więcej szkody niż jest. Elektryk zaraz ci wybada co i jak i zrobi w godzinkę. Koszty będą niewielkie a będziesz miał spokój.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To po zdjęciu boczka odłącz wkładkę zwieraj środkowy pin z którymś z bocznych aż trafisz na otwieranie. Jak już alarm rozbroisz to wymień mikrostyki zamka albo zostaw odłączną wkłdkę aby wiecej alarm się nie uzbrajał.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
dzięki za zainteresowanie,narazie odpiąłem wkładke i zwarłem wszystykie kable na 16 pinowej kostce żebym mógł odpalić silnik(tak było zrobione wczesniej zanim kupiłem samochód)i narazie dałem sobie z tym spokój bo mam dużo innej pracy,ale może gdzieś na wiosne jak bedzie cieplej to bede się z tym bawił :)bo narazie to pogoda zniechęca do pracy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga