[B3 2.3 NG] Gdzie jest moduł zapłonu FEI?
[B3 2.3 NG] Gdzie jest moduł zapłonu FEI?
Próbuje zlokalizować gdzie się znajduje w moim coupe elektroniczny moduł sterowania zapłonem? Auto nie jeździ, nie chce odpalić a mechanik próbuje znaleźć ten moduł bo cały zapłon jest podłączony i chce przetestować ten element. Tylko że nutę można go znaleźć....
Pomocy proszę!
Pomocy proszę!
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11731
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
pewnie tak, tak przynajmniej twierdzi google https://www.google.pl/search?q=02274001 ... ywOm3pCgCQkrzys_33 pisze:Pytanie czy ten BOSCH to będzie to?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak masz NG to ten sterownik mniejszy ze zdjęcia jest od zapłonu.
Zobacz na schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig02.pdf
Masz tam ignition control module i podłączone jest do niego czujnik halla oraz cewka zapłonowa, co jeszcze ci potrzeba aby udowodnić że jest to sterownik zapłonu.
Pomimo że idzie do niego dużo kabli wystarczy aby miał masę zasilanie, sygnał z halla oraz podłączony cewko-moduł aby generował iskrę.
Robiłeś próbę z podłączaniem masy do środkowego styku halla? Czy nie sprawdziłeś halla i już wypruwasz sterowniki?
Zobacz na schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig02.pdf
Masz tam ignition control module i podłączone jest do niego czujnik halla oraz cewka zapłonowa, co jeszcze ci potrzeba aby udowodnić że jest to sterownik zapłonu.
Pomimo że idzie do niego dużo kabli wystarczy aby miał masę zasilanie, sygnał z halla oraz podłączony cewko-moduł aby generował iskrę.
Robiłeś próbę z podłączaniem masy do środkowego styku halla? Czy nie sprawdziłeś halla i już wypruwasz sterowniki?
Wszystkie podzespoly układu zapłonu były sprawdzane - najpierw przeze mnie a teraz już przez mechanika bo ja się poddałem... Chodzi o to że wszystkie wyglądają na sprawne a nie ma sterowania na nich stąd potrzeba schematu by przetestować moduł!
Ja nic mnie rozbieram ot tak!!! Ale po trzech tygodniach poszukiwań co jest przyczyną nieodplającego silnika ręce same sie juz rozkładają bez niczyjej wścipskiej pomocy...
Dzięki za schemat
Ja nic mnie rozbieram ot tak!!! Ale po trzech tygodniach poszukiwań co jest przyczyną nieodplającego silnika ręce same sie juz rozkładają bez niczyjej wścipskiej pomocy...
Dzięki za schemat
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Pompka paliwa startuje po włączeniu zapłonu? Albo przy kręceniu rozrusznikiem? Jest iskra?
Bo tylko piszesz że nie odpala a informacje kiedy pompka paliwa startuje i czy jest iskra by pomogło coś powiedzieć o przyczynie.
Zobacz FAQ na temat nieodpalania samochodu: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
Bo tylko piszesz że nie odpala a informacje kiedy pompka paliwa startuje i czy jest iskra by pomogło coś powiedzieć o przyczynie.
Zobacz FAQ na temat nieodpalania samochodu: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
Ja u mnie w Cabrio NG też naszukałem się modułu zapłonu, w końcu przypadkiem podwinąłem dywanik od strony pasażera i w tym miejscu gdzie dywanik idzie już po skosie w górę jest płyta (taka decha oryginalna) i pod nią jest zamontowany sterownik zapłonu. W zwykłych sedanach NG jest on z boku po prawej stronie z tego co się doszukałem. Zobacz, może u Ciebie w coupe jest tak jak w cabrio. Odchyl dywan od pasażera i kuknij tam
Pompa działa i pompuje-sprawdzane na rozdzielaczu paliwa również. iskry nie ma bo nie ma sygnału sterowania... cewki trzy sprawdzone działajace ale w systemi nic, sensor halla sprawdzony i tez ani kuku, rozrząd sprawdzony i wikeszość„ podzespołów jeśli nie wszystkie sprawdzone... tylko całóść nie chce zajarzyć!!!
Tak , pompa była testowana nawet i wyciągana i działa sprawnie, paliwo sie pompuje. Wszystkie podzespoły układu zapłonowego były testowane z osobna już w warsztacie i stwierdzono że są ok, mam dwa dystrybutory z dwoma czujnikami Halla i podobno są git. Tylko jakoś w całym systemie nie generują iskry!!! pozbyto sie juz też nieoryginalnego imobilajzera żeby i tu wykluczyć awarię...
Nie wiem czy stacyjka była sprawdzana...?
Nie wiem czy stacyjka była sprawdzana...?