Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] Gdzie jest moduł zapłonu FEI?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzys_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:00
Lokalizacja: Newcastle
Kontakt:

[B3 2.3 NG] Gdzie jest moduł zapłonu FEI?

Post autor: krzys_33 » 24 lut 2016, 16:10

Próbuje zlokalizować gdzie się znajduje w moim coupe elektroniczny moduł sterowania zapłonem? Auto nie jeździ, nie chce odpalić a mechanik próbuje znaleźć ten moduł bo cały zapłon jest podłączony i chce przetestować ten element. Tylko że nutę można go znaleźć....
Pomocy proszę!

pEndrju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 26 lut 2013, 23:34
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: pEndrju » 24 lut 2016, 21:47

witam jeśli chodzi ci o sterownik silnika to jest nad nogami pasażera na tunelu nawiewu od strony grodzi.
polonez 1.5
BMW 318,316,318TDS,318 is,320
Eagle Talon 2.0 16v
Passat 1.9 tdi
Audi 80 cabrio 2.3
obecnie:
Audi b4 2.6 sedan
Audi b4 2.3 sedan
Audi 80 cabrio 2.6

Awatar użytkownika
krzys_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:00
Lokalizacja: Newcastle
Kontakt:

Post autor: krzys_33 » 27 lut 2016, 15:36

Chodzi mi o sterownik zaspłonem!!! Pytanie czy ten BOSCH to będzie to? Jeśli tak to potrzebuje rozpiskę styków albo jakiś schemacik do tego, Autko stoijuż 3 tygodnie unieruchomione a musi wrócić na drogi jak najszybciej...!
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 lut 2016, 15:41

krzys_33 pisze:Pytanie czy ten BOSCH to będzie to?
pewnie tak, tak przynajmniej twierdzi google https://www.google.pl/search?q=02274001 ... ywOm3pCgCQ
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
krzys_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:00
Lokalizacja: Newcastle
Kontakt:

Post autor: krzys_33 » 27 lut 2016, 16:04

Qrde, ale instrukcje mówia co innego! mam jedną knigę ale tam jest rozpiska na 15 pinów a ten BOSCH ma na 25 pinów - to jest lekka różnica!!!

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 lut 2016, 19:39

Jak masz NG to ten sterownik mniejszy ze zdjęcia jest od zapłonu.

Zobacz na schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig02.pdf

Masz tam ignition control module i podłączone jest do niego czujnik halla oraz cewka zapłonowa, co jeszcze ci potrzeba aby udowodnić że jest to sterownik zapłonu.

Pomimo że idzie do niego dużo kabli wystarczy aby miał masę zasilanie, sygnał z halla oraz podłączony cewko-moduł aby generował iskrę.

Robiłeś próbę z podłączaniem masy do środkowego styku halla? Czy nie sprawdziłeś halla i już wypruwasz sterowniki?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
krzys_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:00
Lokalizacja: Newcastle
Kontakt:

Post autor: krzys_33 » 27 lut 2016, 20:08

Wszystkie podzespoly układu zapłonu były sprawdzane - najpierw przeze mnie a teraz już przez mechanika bo ja się poddałem... Chodzi o to że wszystkie wyglądają na sprawne a nie ma sterowania na nich stąd potrzeba schematu by przetestować moduł!
Ja nic mnie rozbieram ot tak!!! Ale po trzech tygodniach poszukiwań co jest przyczyną nieodplającego silnika ręce same sie juz rozkładają bez niczyjej wścipskiej pomocy...
Dzięki za schemat ;-)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 lut 2016, 20:28

Pompka paliwa startuje po włączeniu zapłonu? Albo przy kręceniu rozrusznikiem? Jest iskra?

Bo tylko piszesz że nie odpala a informacje kiedy pompka paliwa startuje i czy jest iskra by pomogło coś powiedzieć o przyczynie.

Zobacz FAQ na temat nieodpalania samochodu: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
sergis77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 23 lut 2016, 00:45
Lokalizacja: Pyrlandia

Post autor: sergis77 » 27 lut 2016, 20:30

Ja u mnie w Cabrio NG też naszukałem się modułu zapłonu, w końcu przypadkiem podwinąłem dywanik od strony pasażera i w tym miejscu gdzie dywanik idzie już po skosie w górę jest płyta (taka decha oryginalna) i pod nią jest zamontowany sterownik zapłonu. W zwykłych sedanach NG jest on z boku po prawej stronie z tego co się doszukałem. Zobacz, może u Ciebie w coupe jest tak jak w cabrio. Odchyl dywan od pasażera i kuknij tam

Awatar użytkownika
krzys_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:00
Lokalizacja: Newcastle
Kontakt:

Post autor: krzys_33 » 27 lut 2016, 20:40

Pompa działa i pompuje-sprawdzane na rozdzielaczu paliwa również. iskry nie ma bo nie ma sygnału sterowania... cewki trzy sprawdzone działajace ale w systemi nic, sensor halla sprawdzony i tez ani kuku, rozrząd sprawdzony i wikeszość„ podzespołów jeśli nie wszystkie sprawdzone... tylko całóść nie chce zajarzyć!!!

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 lut 2016, 21:53

Pompa startuje sama bez podawania prądu z zewnątrz?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
krzys_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:00
Lokalizacja: Newcastle
Kontakt:

Post autor: krzys_33 » 27 lut 2016, 21:57

Nie bardzorozumiem pytanie? pompa działa i to chyba raczej nic dziwnego - nie ma iskry, wogóle reakcji ze strony zapłonu i tutaj jest teraz pies pogrzebany...!!!

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 28 lut 2016, 12:36

Czyli jak rozumiem pompa włącza na dwie sekundy po włączeniu zapłonu.

A była robiona próba z podłączaniem i odłączaniem masy do środkowego pinu wtyczki czujnika halla? Wtedy powinna przeskakiwać iskra.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
sergis77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 23 lut 2016, 00:45
Lokalizacja: Pyrlandia

Post autor: sergis77 » 28 lut 2016, 14:51

A może masz coś z kostką stacyjki?

Awatar użytkownika
krzys_33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:00
Lokalizacja: Newcastle
Kontakt:

Post autor: krzys_33 » 29 lut 2016, 16:06

Tak , pompa była testowana nawet i wyciągana i działa sprawnie, paliwo sie pompuje. Wszystkie podzespoły układu zapłonowego były testowane z osobna już w warsztacie i stwierdzono że są ok, mam dwa dystrybutory z dwoma czujnikami Halla i podobno są git. Tylko jakoś w całym systemie nie generują iskry!!! pozbyto sie juz też nieoryginalnego imobilajzera żeby i tu wykluczyć awarię...
Nie wiem czy stacyjka była sprawdzana...?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga