Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Zwykłe sprzegło

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 paź 2015, 11:59

Sando pisze: którego częstotliwość drgań jest inna jak w silnikach czterocylindrowych.
Jeszcze dochodzi moc tych drgań, dlatego skrzynie biegów od diesli są droższe bo częściej się wysypują.

bzibzi, poprzeglądałem internet i silniki R5 miały zwykły samach na 8 śrub i wg. etki występowały też tarcze 240mm.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 29 paź 2015, 13:25

darek90 pisze:bzibzi co tam namodziłeś?
no dobra sprzedam receptę na ten zestaw : bierzemy kolo zamachowe z 2.3 i staczamy czesc wypukla ( od strony walu na plasko ) w zaprzyjaźnionym zakładzie tokarskim koszt 50zl . Wychodzi nam gotowe kolo jednomasowe bez już zadnych kombinacji i jeszcze odchudzone na dodatek ( wieniec itp. wszystko jest takie same ) . Do tego możemy zalozyc sprzeglo od 2.3 kompletne ( jesli będziemy normalnie uzytkowac wystarczy u mnie mam takie i nie mam zadnego problemu )tarcza jest tam chyba 228mm . Docisk 2.3 jest gotowy pod tarcze 240mm wiec wystarczy dac tarcze wieksza i już mamy wzmocniona wersje . Tarcza 240mm pasuje od dizla 2.5 V6 ( koniecznie z tłumikiem drgan ) :lol: . Wersja hard wygląda z dociskiem ze wspomnianego wczesniej dizla ale uwaga nie wiem jak pasuje na kolo ale mysle ze jest P&P. Gloscie dobre slowo i pijcie Borygo <piwo>

MarianZLW
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 maja 2013, 22:48
Lokalizacja: Miłoszyce

Post autor: MarianZLW » 29 paź 2015, 20:38

A jak podparcie wałka sprzęgłowego. W dwumasie podparte jest łożyskiem igiełkowym. A jeszcze drugie pytanie jak z grubością? Przecież dwumas jest "gruby". Jak to wygląda w przypadku tego zamachu?

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 29 paź 2015, 21:52

wszystko masz tak samo lozysko masz w kole , dwumas masz gruby ale docisk jest cieńszy . W sztywnym kole jest odwrotnie bo tarcza jest grubsza zatem docisk dluzszy i wychodzi to samo :-P
Ostatnio zmieniony 29 paź 2015, 22:43 przez bzibzi, łącznie zmieniany 1 raz.

MarianZLW
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 maja 2013, 22:48
Lokalizacja: Miłoszyce

Post autor: MarianZLW » 29 paź 2015, 22:13

Ja jak wyciągnąłem dwumas to łożysko igiełkowe miałem w dwumasie a nie w wale

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 29 paź 2015, 22:41

MarianZLW pisze:Ja jak wyciągnąłem dwumas to łożysko igiełkowe miałem w dwumasie a nie w wale
masz racje porabalo mi się z innym autem było lozysko w kole

MarianZLW
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 maja 2013, 22:48
Lokalizacja: Miłoszyce

Post autor: MarianZLW » 04 lis 2015, 20:43

Czyli podsumowując muszę kupić zamach od 2.3 i kompletne sprzęgło od 2.3

[ Dodano: 2015-11-04, 20:43 ]
Halo?!?!

yoyoyo1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lip 2009, 22:23
Lokalizacja: Pomiechówek/Warszawa

Post autor: yoyoyo1985 » 27 lut 2016, 21:03

bzibzi pisze:
darek90 pisze:bzibzi co tam namodziłeś?
no dobra sprzedam receptę na ten zestaw : bierzemy kolo zamachowe z 2.3 i staczamy czesc wypukla ( od strony walu na plasko ) w zaprzyjaźnionym zakładzie tokarskim koszt 50zl . Wychodzi nam gotowe kolo jednomasowe bez już zadnych kombinacji i jeszcze odchudzone na dodatek ( wieniec itp. wszystko jest takie same ) . Do tego możemy zalozyc sprzeglo od 2.3 kompletne ( jesli będziemy normalnie uzytkowac wystarczy u mnie mam takie i nie mam zadnego problemu )tarcza jest tam chyba 228mm . Docisk 2.3 jest gotowy pod tarcze 240mm wiec wystarczy dac tarcze wieksza i już mamy wzmocniona wersje . Tarcza 240mm pasuje od dizla 2.5 V6 ( koniecznie z tłumikiem drgan ) :lol: . Wersja hard wygląda z dociskiehttp://audi80.pl/images/smiles/023.gifm ze wspomnianego wczesniej dizla ale uwaga nie wiem jak pasuje na kolo ale mysle ze jest P&P. Gloscie dobre slowo i pijcie Borygo <piwo>

odgrzeję temat i pozwolę sobie popytaać <ok> bzibzi a czy zamach od 3B lub 7A podejdzie ??
Czy tylko NG wchodzi w gre ?? Z góry dzięki za odpowiedz :)

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 27 lut 2016, 22:51

wszystkie na osiem srub

denis01_1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 25 lis 2013, 22:08
Lokalizacja: Kopytkowo

[B4 2.6 ABC] problem ze skrzynia

Post autor: denis01_1987 » 15 sie 2016, 13:50

Witam. mam Duży problem z moim audi. Mianowicie szlak trafił automat. skrzynia była CFY , zamontowałem ATT. ogólnie skrzynia działa ale jakby źle współpracowała z silnikiem. omija 3 bieg lub jak przełaczy na na 4 to ją rozłańcza i trzeba ustać , wrzucić na R i znowu na D i jedzie. Czy problem polega na tym że razem ze skrzynią trzeba wymienic również sterownik skrzyni? proszę o szybką odp.

[ Dodano: 2016-08-15, 13:50 ]
Skrzynie ATT wymontowałem. Zamontowałem CFY tak jak orginalna. Lecz problem tkwi dalej. Atomat chodzi ale nie przełącza biegów. chyba tryb awaryjny. czy powodem może być nie wykasowanie błędów po przekładce, czy zepsuty strerownik skrzyni?

denis01_1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 25 lis 2013, 22:08
Lokalizacja: Kopytkowo

Skrzynia Automat CFY

Post autor: denis01_1987 » 16 sie 2016, 19:40

Witam. mam Duży problem z moim audi. Mianowicie szlak trafił automat. skrzynia była CFY , zamontowałem ATT. ogólnie skrzynia działa ale jakby źle współpracowała z silnikiem. omija 3 bieg lub jak przełaczy na na 4 to ją rozłańcza i trzeba ustać , wrzucić na R i znowu na D i jedzie. Czy problem polega na tym że razem ze skrzynią trzeba wymienic również sterownik skrzyni? proszę o szybką odp.

[ Dodano: 2016-08-15, 13:50 ]
Skrzynie ATT wymontowałem. Zamontowałem CFY tak jak orginalna. Lecz problem tkwi dalej. Atomat chodzi ale nie przełącza biegów. chyba tryb awaryjny. czy powodem może być nie wykasowanie błędów po przekładce, czy zepsuty strerownik skrzyni? Proszę wszystkich o pomoc bo walczę z tym już 2 rok i nikt nie potrafi pomóc. a oc płacić trzeba

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 16 sie 2016, 21:28

jakie bledy w skrzyni?? sprawdzales wogole?

denis01_1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 25 lis 2013, 22:08
Lokalizacja: Kopytkowo

Skrzynia Automat CFY

Post autor: denis01_1987 » 16 sie 2016, 22:45

po zamontowaniu skrzyni nie był podpinany jeszcze do kompa

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 16 sie 2016, 22:57

wiec wiesz od czego zacząć , kup sobie vaga i zapomnij o nabijaniu ludzia kasy

denis01_1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 25 lis 2013, 22:08
Lokalizacja: Kopytkowo

Skrzynia Automat CFY

Post autor: denis01_1987 » 17 sie 2016, 18:45

pierwsza skrzynia uległa awarii bo na kompie wyskakiwało że wszystkie obwody przerwane. i na pozycji D półosiami leciał olej. kupiłem skrzynie ATT bo podobno auto miało na tym chodzić i podejść pod sterownik CFY. Ale skrzynia omijała 3 bieg lub nie włączała 4 lyb zamiast 4 wskakiwał luz. na koniec się zjarała bo na R jechał do przodu i dym. Teraz na 100% działająca skrzynia CFY przed zakupem sprawdzana, a u mnie dalej lipa. Vagi mam, ale nie chcą chodzić na windowsie 8 lub 10.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl