Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] problem z odpowietrzeniem ABC

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
zielonyb5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 lis 2014, 16:14

[B4 2.6 ABC] problem z odpowietrzeniem ABC

Post autor: zielonyb5 » 21 lut 2016, 23:28

Witam, po wymianie reduktora w swoim ABC mam problem z jego odpowietrzeniem.
Pierwsza próba statyczna czyli odkrecony korek wlewu płynu i opuszczanie ciśnienia odpowietrznikiem na nagrzewnicy że słabym rezultatem...
Druga próba, po mojemu czyli na postoju wlać płynu i trzymać na 3-4tyś obr z trochę lepszym rezultatem, od razu po tym zabiegu temp wskoczyla na 90St wąż dolny gorący i górny też.
Dzisiaj pojezdzilem po mieście i pojawił się problem - górny gorący, plyn w zbiorniczku zimny i ciepły dolnyw wąż chłodnicy... Czy jest jeszcze jakiś sposób na odpowietrzynie tego układu ?

mały v8

Post autor: mały v8 » 22 lut 2016, 09:01

Jak auto się rozgrzeje na tyle że puści termostat, stań nim przodem "pod górkę" , i wtedy na pracującym silniku poposzczaj odpowietrznik na wężu przy króćcu do nagrzewnicy. Jak to nie pomoże w newralgicznych przypadkach trzeba wyjąć termostat, i wywiercić w nim otworek 3mm (niektóre tak maja fabrycznie). Wtedy zasadniczo układ się sam odpowietrza.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 22 lut 2016, 11:29

Nagrzewaj samochód z zakręconym korkiem zbiorniczka aby w układzie było ciśnienie i tylko wypuszczaj je odpowietrznikiem na wężu nagrzewnicy.

Krzysiek0112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 03 sty 2016, 19:23
Lokalizacja: 47-280

Re: problem z odpowietrzeniem ABC

Post autor: Krzysiek0112 » 22 lut 2016, 20:15

zielonyb5 pisze:Witam, po wymianie reduktora w swoim ABC mam problem z jego odpowietrzeniem.
Pierwsza próba statyczna czyli odkrecony korek wlewu płynu i opuszczanie ciśnienia odpowietrznikiem na nagrzewnicy że słabym rezultatem...
Druga próba, po mojemu czyli na postoju wlać płynu i trzymać na 3-4tyś obr z trochę lepszym rezultatem, od razu po tym zabiegu temp wskoczyla na 90St wąż dolny gorący i górny też.
Dzisiaj pojezdzilem po mieście i pojawił się problem - górny gorący, plyn w zbiorniczku zimny i ciepły dolnyw wąż chłodnicy... Czy jest jeszcze jakiś sposób na odpowietrzynie tego układu ?



teraz mogłes go zapowietrzyc ja reduktor wymieniałem w ten sposub że najpierw podłączyłem górny wąż zasilania a jak zaczoł płyn przepływac założyłem dolny po upuszczeniu płynu z niego poprzez pochylenie go w dół odpaliłem auto i uzupełniłem ubytek płynu wszystkie elementy tak wymieniam w każdym aucie tzn chłodnice nagrzewnice reduktor.

zielonyb5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 lis 2014, 16:14

Post autor: zielonyb5 » 28 lut 2016, 12:08

Zrobiłem to i tak po swojemu... Stanąłem tak żeby przód był w górze i trzynalem na 3-4 tyś one. Poszło wszystkobez problemu mimo zużytej pompy wody

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga