[B4 1.9 1Z] pękające przewody wtryskow.
- mlodzian149
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
- Lokalizacja: Kołobrzeg
[B4 1.9 1Z] pękające przewody wtryskow.
Mam taki problem ze co 100 kilometrow pęka mi jeden z przewodów wtrysku. Po wymiania wszystkich na nowe problem nie zniknol, co jakiś czas pęka ale,nie zawsze ten sam tylko wszystkie. Czy to winna źle ustawionych katow wtryskiwaczy?
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-05-09, 19:31 ]
mlodzian149, tak to ma wyglądać i pisz poprawnie po polsku :!: przewody nie penkają a pękają
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-05-09, 19:31 ]
mlodzian149, tak to ma wyglądać i pisz poprawnie po polsku :!: przewody nie penkają a pękają
Ostatnio zmieniony 09 maja 2014, 19:29 przez mlodzian149, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
mlodzian149 pisze:Mam taki problem ze co 100 kilometrow pęka mi jeden z przewodów wtrysku. Po wymiania wszystkich na nowe problem nie zniknol, co jakiś czas pęka ale,nie zawsze ten sam tylko wszystkie. Czy to winna źle ustawionych katow wtryskiwaczy?
To nie wina wachy :roll: winny jest słynny "podgrzewacz paliwa " na głowiczce filtra paliwa .Trzeba dziada ominać ,robiąc na nim bajpas ,a powrót podpinamy bezpośrednio do węzyka idącego juz do zbiornika ,albo zakładamy filtr paliwa gdzie mamy tylko wejście i wyjście .Doładnie tak samo pekały mi wezyki przelewowe kiedyś w td-eku ,co większe obroty ,to sru.... i cały silnik zalany ropą ...noż kur....a myśle ,przecież tam nie ma takiego cisnienia ....i tu nie doceniłem gównianego wynalazku pt."podgrzewacz paliwa " ....zdjąlem węzyk z wejscia do podgrzewacza ,prubuję dmuchnąć i ...wszystko jasne ...za chiny nie szło dmuchnąć ,więc dziadyga podgrzewacz nie drożny, paliwa nie puszcza,cisnienie rośnie i wezyki pękają ...wtedy założyłem drugi bo miałem ,ale radzę zupełnie wywalić to gów...o ,i założyć filtr tylko z wejsciem i wyjściem ,np.z 1,6 tdpkrr pisze:co ty za wahe lejesz? odbarwiony opał może?
- mlodzian149
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
- Lokalizacja: Kołobrzeg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hehe ...no te to raczej nie pękają z tego powodu co opisałem Pękają bo pewnie nie mają ori klamerek z tworzywa ,które zabezpieczją je przed wpadaniem w wibracje 8-) zadne ustawienia ,czy "kąty wtrysku "nie maja tu nic do rzeczymlodzian149 pisze:Tylko to nie penkaja przelewowe tylko te co idą bezpośrednio od pompy do wtryskow
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja tej śruby z tyłu ,wogóle nie przykręcam ,bo jest mocno upierdliwa ...jak na razie ,a trwa to dość długo , nic mi nie pęka i mam nadzieję ze tak zostanie Mocno upierdliwe załozenie nakrętki ,skutecznie mnie zniechęciło do przykręcania tego :roll: Podejrzewam że gdybym nie miał "klamerek " na przewodach ,to też by przewody pękały ,jak to u niektórych ma miejscebartek18150 pisze:Albo mialem przypadek ze tylnego mocowania pompy nie było i tez drgania były
-
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 26 mar 2010, 21:55
- Lokalizacja: lublin