Cześć wszystkim, była masa podobnych tematów, ale nie znalazłem pod nimi odpowiedzi. Poza tym większość dotyczyła pilota IR.
Ja posiadam tylko org. pneumatyczny zamek centralny + alarm. Do bagażnika dostała się woda. W środku nocy samochód zaczął sam trąbić i włączać światło. Zacząłem więc ściągać klemę z "+" i zakładać tylko przy używaniu. Jak zrobiło się trochę sucho to światło przestało się świecić non stop, ale są ciągłe problemy... Np. otwiera zamiast zamykać i na odwrót. Teraz po przekręceniu kluczyka mruga dioda od alarmu. Nie pozwala odpalić. Obszedłem to zakładając zworkę przy przekaźniku nr 8, ale pompa paliwa nie pompuje... Kręci na sucho. Jak odłączę centralkę - to samo. Jakikolwiek pomysł na obejście i odpalenie silnika bez zamka i alarmu!? Dziękuję!!!
---
Dotychczas znalazłem odp., że winna może być wiązka w bagażniku, sama w sobie centralka (wszystko wyczyściłem i wysuszyłem), poza tym o blaszce w miejscu przekaźnika nr 8 itd. Moje pytanie to - jak odpalić wóz bez tej pieprzonej centralki, jak pominąć alarm???
[80 B4 1.9 TDI 1Z] Centralny/alarm zwariował - jak odpalić
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Piotrekdriver1 dziękuję za odpowiedź, faktycznie wina pompy paliwa - w ogóle nie dostaje prądu. Na razie podłączyłem ją do plusa w aku i silnik odpala, jak zrobi się cieplej pobawię się z wiązką i przekaźnikami. I tak trzeba tam wszystko odświeżyć.
Podsumowując po wyciągnięciu alarmu należy sporo namieszać w przekaźnikach, aby silnik chciał odpalić. Podłączyć napięcie do zapłonu oraz do pompy paliwa! Zamiast zabezpieczyć samochód przed złodziejem wystarczy wyciągnąć centralny na noc .
Podsumowując po wyciągnięciu alarmu należy sporo namieszać w przekaźnikach, aby silnik chciał odpalić. Podłączyć napięcie do zapłonu oraz do pompy paliwa! Zamiast zabezpieczyć samochód przed złodziejem wystarczy wyciągnąć centralny na noc .