[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53
Wiesz o imponujacych osiagach z 1.9 90 KM nie musisz mi mowic własnie moj kuzyn w golfie 2 ma 180 KM Przy turbinie Cah sam bym sie nie bawił w ta z citroeana tylko wsadził własnie cah bo jest idealna pod wieksze moce ale nie ma tej czy AWX jak upchac, musiał bym przenosic pompe klimy i alternator na druga strone a poki co mi sie nie chce:/ Drugie 1.9 90 KM ma moj kumpel w VW Vento 196 KM i 430 Nm mierzone na hamowni na jednym ze zlotow przy 30 stopniach celcjusza wiec sam wiesz:P mi narazie wystarczy te 150 bo miałem wczesniej w trojce 136 to teraz pasue cos mocniej ale nie odrazu 180-200
ps czytałem tam kilka postow ze sie boicie o sprzegło otoz odpowiem wam na wszelkie watpliwosci własnie kolega w vencie ma Ori sprzegło a hula mu juz drugi rok zaczynawszy od 170 KM a rok juz mu lata przy 200 i nic sie nie dzieje nic nie slizga itp wiec luzik w razie czego wkładasz od VR6 ale nie ma takiej potrzeby przy 170 KM Kuzyn tez w dwojce ma ori wiec Spokojnie pany nie panikujcie tak <ok>
[ Dodano: 2016-03-11, 00:12 ]
aha i wg mnie na tej turbinie Od citroena przy 160 KM bedzie duze EGT
Ps ile ci bije tam ta turbawka teraz?:)
I jeszcze wytłumacz jak zmieniasz niby goraca czesc turbiny na wiekszy wylot jak przeciez z innej turbiny nie ma prawa pasowac do innej... trzeba by zmieniac wirnik a wirnik znowu nie spasuje do zimnej czesci
ps czytałem tam kilka postow ze sie boicie o sprzegło otoz odpowiem wam na wszelkie watpliwosci własnie kolega w vencie ma Ori sprzegło a hula mu juz drugi rok zaczynawszy od 170 KM a rok juz mu lata przy 200 i nic sie nie dzieje nic nie slizga itp wiec luzik w razie czego wkładasz od VR6 ale nie ma takiej potrzeby przy 170 KM Kuzyn tez w dwojce ma ori wiec Spokojnie pany nie panikujcie tak <ok>
[ Dodano: 2016-03-11, 00:12 ]
aha i wg mnie na tej turbinie Od citroena przy 160 KM bedzie duze EGT
Ps ile ci bije tam ta turbawka teraz?:)
I jeszcze wytłumacz jak zmieniasz niby goraca czesc turbiny na wiekszy wylot jak przeciez z innej turbiny nie ma prawa pasowac do innej... trzeba by zmieniac wirnik a wirnik znowu nie spasuje do zimnej czesci
Przecież już nie jeden na niej jeździł i przekroczył te 170KM Np tu masz wykres bacy http://zapodaj.net/be3cd8402f124.png.html. Nie które ciepłe strony pasują spokojnie do Siebie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53
Pawlik1993, Gorącą muszle można dać z fiata marea 1.9TD ( nie jtd bo tam były a.r 0.35)
w tej 1.9td masz muszle gorącą a.r 0,47. połączenie z wydechem p&p, a do połączenia z kolektorem trzeba zrobić adapter. - Parę takich już zrobiłem na muszli 0.35 i 0.47
tylko dobrze jest dobierać a.r muszli do odpowiednich gratow. Po co większe a.r skoro pompa nie wyrabia ??
w tej 1.9td masz muszle gorącą a.r 0,47. połączenie z wydechem p&p, a do połączenia z kolektorem trzeba zrobić adapter. - Parę takich już zrobiłem na muszli 0.35 i 0.47
tylko dobrze jest dobierać a.r muszli do odpowiednich gratow. Po co większe a.r skoro pompa nie wyrabia ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53
Ale przy jakiej mocy?? Wg mnie do 150 KM spokojnie wystarczy z afn aKLICHO pisze:U mnie pompa AFN na HDK 248 nie wydaje bo to czuć i na logach to widać Trzeba ładować 11 lub hybrydę
[ Dodano: 2016-03-12, 13:37 ]
Tu masz racje z tym doborem osprzetu, z tym ze jak właduje pompe z afn a to zapewne te 150 KM osiagne a przy 150 km bedzie bardzo duze EGT co jest jak by nie patrzyc dosc niebezpiecznebrabus124 pisze:Pawlik1993, Gorącą muszle można dać z fiata marea 1.9TD ( nie jtd bo tam były a.r 0.35)
w tej 1.9td masz muszle gorącą a.r 0,47. połączenie z wydechem p&p, a do połączenia z kolektorem trzeba zrobić adapter. - Parę takich już zrobiłem na muszli 0.35 i 0.47
tylko dobrze jest dobierać a.r muszli do odpowiednich gratow. Po co większe a.r skoro pompa nie wyrabia ??
a w czym moze byc problem ze jak jade dajmy jest ok nawet ciagnie na oko ze 115-120 KM ale ma takie odbicie ze tak jakby tryb awaryjny sie włacza i jest no moze 90 wyłacze i włacze zapłon i jest juz ok
Na pompie AFN i gt1549s z muszlą a.r 0.40 i 150KM EGT nie będzie wcale wysokie.Pawlik1993 pisze:Tu masz racje z tym doborem osprzetu, z tym ze jak właduje pompe z afn a to zapewne te 150 KM osiagne a przy 150 km bedzie bardzo duze EGT co jest jak by nie patrzyc dosc niebezpieczne
Skoro da się śmigać z a/r 0,35 i ponad 170KM.
Jaki masz komp, ? 8 czy 16 bit ?Pawlik1993 pisze:a w czym moze byc problem ze jak jade dajmy jest ok nawet ciagnie na oko ze 115-120 KM ale ma takie odbicie ze tak jakby tryb awaryjny sie włacza i jest no moze 90 wyłacze i włacze zapłon i jest juz ok
Pewnie CI przeładowuje i wpada w tryb awaryjny. Masz podłączony manometr ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53
bo wiesz nic sie nie bedzie działo jak bedzie sie jezdził spokojnie i tylko tam przybutowac przy wyprzedzaniu ale jak by sie jechało np autostrada non stop 3 tys obr to kto wie czy by cos nie utopilo
Nie mam manometru jeszcze robilismy logi wczoraj i pokazywało okej ustawione cisnienie było na 1.4 bar komp mam 16 bit
Nie mam manometru jeszcze robilismy logi wczoraj i pokazywało okej ustawione cisnienie było na 1.4 bar komp mam 16 bit
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53