Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

ODPOWIEDZ
Pawlik1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53

Post autor: Pawlik1993 » 11 mar 2016, 00:12

Wiesz o imponujacych osiagach z 1.9 90 KM nie musisz mi mowic :P własnie moj kuzyn w golfie 2 ma 180 KM Przy turbinie Cah sam bym sie nie bawił w ta z citroeana tylko wsadził własnie cah bo jest idealna pod wieksze moce ale nie ma tej czy AWX jak upchac, musiał bym przenosic pompe klimy i alternator na druga strone a poki co mi sie nie chce:/ Drugie 1.9 90 KM ma moj kumpel w VW Vento 196 KM i 430 Nm mierzone na hamowni na jednym ze zlotow przy 30 stopniach celcjusza wiec sam wiesz:P mi narazie wystarczy te 150 bo miałem wczesniej w trojce 136 to teraz pasue cos mocniej ale nie odrazu 180-200 :P
ps czytałem tam kilka postow ze sie boicie o sprzegło otoz odpowiem wam na wszelkie watpliwosci własnie kolega w vencie ma Ori sprzegło a hula mu juz drugi rok zaczynawszy od 170 KM a rok juz mu lata przy 200 i nic sie nie dzieje nic nie slizga itp wiec luzik ;) w razie czego wkładasz od VR6 ale nie ma takiej potrzeby przy 170 KM Kuzyn tez w dwojce ma ori wiec Spokojnie pany nie panikujcie tak <ok> ;)


[ Dodano: 2016-03-11, 00:12 ]
aha i wg mnie na tej turbinie Od citroena przy 160 KM bedzie duze EGT
Ps ile ci bije tam ta turbawka teraz?:)
I jeszcze wytłumacz jak zmieniasz niby goraca czesc turbiny na wiekszy wylot jak przeciez z innej turbiny nie ma prawa pasowac do innej... trzeba by zmieniac wirnik a wirnik znowu nie spasuje do zimnej czesci ;)

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 11 mar 2016, 18:37

Przecież już nie jeden na niej jeździł i przekroczył te 170KM :D Np tu masz wykres bacy http://zapodaj.net/be3cd8402f124.png.html. Nie które ciepłe strony pasują spokojnie do Siebie :)

Pawlik1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53

Post autor: Pawlik1993 » 12 mar 2016, 00:12

no to moze ktos podpowie z czego spacowac goraca strone :)
Turbinka juz hula w audi poki co jest okej ;) wtryski sa mapa jest ale w sumie cos tam lepiej jedzie niz bez mapy wg mnie trzyma mnie pompa bo jest seryjna co sadzicie??

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 12 mar 2016, 00:51

U mnie pompa AFN na HDK 248 nie wydaje bo to czuć i na logach to widać :) Trzeba ładować 11 :D lub hybrydę :D

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 12 mar 2016, 08:47

Pawlik1993, Gorącą muszle można dać z fiata marea 1.9TD ( nie jtd bo tam były a.r 0.35)
w tej 1.9td masz muszle gorącą a.r 0,47. połączenie z wydechem p&p, a do połączenia z kolektorem trzeba zrobić adapter. - Parę takich już zrobiłem na muszli 0.35 i 0.47
tylko dobrze jest dobierać a.r muszli do odpowiednich gratow. Po co większe a.r skoro pompa nie wyrabia ??

Pawlik1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53

Post autor: Pawlik1993 » 12 mar 2016, 13:37

KLICHO pisze:U mnie pompa AFN na HDK 248 nie wydaje bo to czuć i na logach to widać :) Trzeba ładować 11 :D lub hybrydę :D
Ale przy jakiej mocy?? Wg mnie do 150 KM spokojnie wystarczy z afn a :P

[ Dodano: 2016-03-12, 13:37 ]
brabus124 pisze:Pawlik1993, Gorącą muszle można dać z fiata marea 1.9TD ( nie jtd bo tam były a.r 0.35)
w tej 1.9td masz muszle gorącą a.r 0,47. połączenie z wydechem p&p, a do połączenia z kolektorem trzeba zrobić adapter. - Parę takich już zrobiłem na muszli 0.35 i 0.47
tylko dobrze jest dobierać a.r muszli do odpowiednich gratow. Po co większe a.r skoro pompa nie wyrabia ??
Tu masz racje z tym doborem osprzetu, z tym ze jak właduje pompe z afn a to zapewne te 150 KM osiagne a przy 150 km bedzie bardzo duze EGT co jest jak by nie patrzyc dosc niebezpieczne

a w czym moze byc problem ze jak jade dajmy jest ok nawet ciagnie na oko ze 115-120 KM ale ma takie odbicie ze tak jakby tryb awaryjny sie włacza i jest no moze 90 wyłacze i włacze zapłon i jest juz ok

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 12 mar 2016, 15:15

Pawlik1993 pisze:Tu masz racje z tym doborem osprzetu, z tym ze jak właduje pompe z afn a to zapewne te 150 KM osiagne a przy 150 km bedzie bardzo duze EGT co jest jak by nie patrzyc dosc niebezpieczne
Na pompie AFN i gt1549s z muszlą a.r 0.40 i 150KM EGT nie będzie wcale wysokie.
Skoro da się śmigać z a/r 0,35 i ponad 170KM.
Pawlik1993 pisze:a w czym moze byc problem ze jak jade dajmy jest ok nawet ciagnie na oko ze 115-120 KM ale ma takie odbicie ze tak jakby tryb awaryjny sie włacza i jest no moze 90 wyłacze i włacze zapłon i jest juz ok
Jaki masz komp, ? 8 czy 16 bit ?
Pewnie CI przeładowuje i wpada w tryb awaryjny. Masz podłączony manometr ??

Pawlik1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53

Post autor: Pawlik1993 » 12 mar 2016, 17:44

bo wiesz nic sie nie bedzie działo jak bedzie sie jezdził spokojnie i tylko tam przybutowac przy wyprzedzaniu ale jak by sie jechało np autostrada non stop 3 tys obr to kto wie czy by cos nie utopilo :)
Nie mam manometru jeszcze robilismy logi wczoraj i pokazywało okej ustawione cisnienie było na 1.4 bar komp mam 16 bit

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 13 mar 2016, 14:53

Ja teraz ustawiłem u Siebie 1.47 Bar tyle ile map sensor pozwolił :) Całkiem spoko idzie tylko dalej czuć że pompa nie jest wstanie już wydoić :) Zdrowe pompy AFN robią do 170KM. Przed i każdym modzeniem trzeba i tak w niej sprawdzać jakie ma Ciśnienie wewnętrzne.

Pawlik1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53

Post autor: Pawlik1993 » 13 mar 2016, 21:28

no własnie widze ze mnie juz pompa trzyma, nie długo mam do zmiany rozrzad to zmienie i pompe bo mam pewną :)
Narazie planuje aluski w przyszły tydzien wiec trzeba to jakos pogodzic :P

Dało by rade zrobic tak zeby ciagła juz np od 1500 obr?? bo u mnie zbiera sie dopiero od 1900

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 13 mar 2016, 22:07

Hmmm u mnie wstaje już około 1700 a full bost ma okolice 2100

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 14 mar 2016, 06:51

chcial bym wasze logi zobaczyc jesli to nie tajemnica 8-)

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 14 mar 2016, 07:36

też bym chciał logi zobaczyć jak innym wstaje te turbo i jakieś filmiki jak jeżdzą wasze auta , np 0-150 :)
ale pewnie się nie doczekam ...

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 14 mar 2016, 07:44

sratata ludzie dajcie logi nie chce tutaj za bardzo sie kłocić ale wy duzo gadacie a nie macie dowodów i w kółko to samo :) <ok> <ok>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 14 mar 2016, 09:51

dupczal, No więc żeby cokolwiek można było porównywać i żebyś za dużo nie gadał to na momencie wrzucasz tu logi t15 lub ewentualnie t2 i opisujesz jaki masz setup. ( nie czyjeś logi tylko swoje i opisany setup). Dużo oczekujecie, sami nic nie robicie- i tak dużo macie podane na tacy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl