[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
ja już wrzuciłem logi z poprzedniego setupu z t2 , z gt1549s tez wrzuciłem i nawet mogę wam nagrac jak to lata jak wrzuce dzisiaj nowe opony ...
ale chciałbym miec porównanie jak jeździ to turbo w innych autach i na jakim cisnieniu bo na dniach lece na program i zastanawiam się jakie cisnienie ma być zadane żeby było bezpiecznie .
ale chciałbym miec porównanie jak jeździ to turbo w innych autach i na jakim cisnieniu bo na dniach lece na program i zastanawiam się jakie cisnienie ma być zadane żeby było bezpiecznie .
bardzo prosze ale problem z ładowaniem turbo i nie wiadomo dla czego i jak to ogarne to dodam jeszcze raz. pompa tylko taci ciśnienie i nie umiem sb z tym poradzić .Ale sami zerknij http://vaglog.pl/log_250122.html
to ty miales T2 na większym DP ? nie wiem cy dobrze kojazewronek1 pisze:ja już wrzuciłem logi z poprzedniego setupu z t2 , z gt1549s tez wrzuciłem i nawet mogę wam nagrac jak to lata jak wrzuce dzisiaj nowe opony ...
ale chciałbym miec porównanie jak jeździ to turbo w innych autach i na jakim cisnieniu bo na dniach lece na program i zastanawiam się jakie cisnienie ma być zadane żeby było bezpiecznie .
Sam mogę moimi się podzielić na programie 1.35 ale to krótki log bo szukałem problemu z przerywaniem powyżej 3000 obortów http://vaglog.pl/log_252520.html nie jest to pełny log a tu gdzie był winowajca szarpania http://vaglog.pl/log_252533.html . Wiem że muszę tą sztangę wydłużyć chyba tez u siebie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53
Nie ma problemu zrobie logi i filmik ale pewnie gdzies w kwietniu jak zmienie pompe, moge zrobic teraz ale to nie ma sensu chwalic sie na seryjnej pompiewronek1 pisze:też bym chciał logi zobaczyć jak innym wstaje te turbo i jakieś filmiki jak jeżdzą wasze auta , np 0-150
ale pewnie się nie doczekam ...
[ Dodano: 2016-03-14, 18:30 ]
Nie rusza sie sztangi przy turbo kolegowronek1 pisze:skróć sztange , a jak bedziesz logował kolejny raz to tylko jeden kanał
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53
Pawlik1993,
Niestety ale nie masz racji, bo to nie moc decyduje o slizganiu sprzęgła. To Nm i jego przebieg/charakteryka wpływa na podslizgiwanie sprzęgła. dlatego możesz mieć 160KM i problem ze sprzeglem,
Wracając do logów, owszem są one bardzo pomocne i dużo pokazują/ obrazują. Ale niestety dużo osób patrzy na nie jak na wyrocznię.
Każda turbosprezarka ma swoją charakteryke ( co jest widoczne na mapach kompresorow) i tego nie bierzecie pod uwagę. A jest to istotne, bo turbo może wstać tak samo jak drugie - ale jechać to będzie inaczej. Nie bierzecie pod uwagę przepływu jaki robi turbo.
A wyjaśnieniem tego co piszę będzie odniesienie się do paru postów kolegi Wronek z których wynika że jego t2 i gt1549s wstają niemal identyczne - ale i tak na gt1549s auto jedzie lepiej ?? więc przemyslcie te zagadnienia.
Niestety ale nie masz racji, bo to nie moc decyduje o slizganiu sprzęgła. To Nm i jego przebieg/charakteryka wpływa na podslizgiwanie sprzęgła. dlatego możesz mieć 160KM i problem ze sprzeglem,
Wracając do logów, owszem są one bardzo pomocne i dużo pokazują/ obrazują. Ale niestety dużo osób patrzy na nie jak na wyrocznię.
Każda turbosprezarka ma swoją charakteryke ( co jest widoczne na mapach kompresorow) i tego nie bierzecie pod uwagę. A jest to istotne, bo turbo może wstać tak samo jak drugie - ale jechać to będzie inaczej. Nie bierzecie pod uwagę przepływu jaki robi turbo.
A wyjaśnieniem tego co piszę będzie odniesienie się do paru postów kolegi Wronek z których wynika że jego t2 i gt1549s wstają niemal identyczne - ale i tak na gt1549s auto jedzie lepiej ?? więc przemyslcie te zagadnienia.
I to jest to o czym piszę i tego nie zobaczycie w logach 011wronek1 pisze:jedzie lepiej mimo podobnego wstawania bo ma lepsza wydajność i nie grzeje tak powietrza przy tym . Nawet dłużej butując gt1549s na takim samym cisnieniu jak t2 mam wrazenie ze moc nie spada , a t2 mimo ze jest FMIC grzalo sie znacznie i po kilku sprintach slablo