Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

ODPOWIEDZ
wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 14 mar 2016, 10:42

ja już wrzuciłem logi z poprzedniego setupu z t2 , z gt1549s tez wrzuciłem i nawet mogę wam nagrac jak to lata jak wrzuce dzisiaj nowe opony ...
ale chciałbym miec porównanie jak jeździ to turbo w innych autach i na jakim cisnieniu bo na dniach lece na program i zastanawiam się jakie cisnienie ma być zadane żeby było bezpiecznie .

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 14 mar 2016, 10:53

bardzo prosze ale problem z ładowaniem turbo i nie wiadomo dla czego i jak to ogarne to dodam jeszcze raz. pompa tylko taci ciśnienie i nie umiem sb z tym poradzić .Ale sami zerknij http://vaglog.pl/log_250122.html

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 14 mar 2016, 11:18

skróć sztange , a jak bedziesz logował kolejny raz to tylko jeden kanał :)

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 14 mar 2016, 12:50

wronek1 pisze:ja już wrzuciłem logi z poprzedniego setupu z t2 , z gt1549s tez wrzuciłem i nawet mogę wam nagrac jak to lata jak wrzuce dzisiaj nowe opony ...
ale chciałbym miec porównanie jak jeździ to turbo w innych autach i na jakim cisnieniu bo na dniach lece na program i zastanawiam się jakie cisnienie ma być zadane żeby było bezpiecznie .
to ty miales T2 na większym DP ? nie wiem cy dobrze kojaze

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 14 mar 2016, 13:09

tak i wstawała niemal identycznie jak obecne gt1549s :) sa logi na poprzednich stronach

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 14 mar 2016, 13:51

Sam mogę moimi się podzielić na programie 1.35 ale to krótki log bo szukałem problemu z przerywaniem powyżej 3000 obortów :) http://vaglog.pl/log_252520.html nie jest to pełny log :) a tu gdzie był winowajca szarpania http://vaglog.pl/log_252533.html . Wiem że muszę tą sztangę wydłużyć chyba tez u siebie.

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 14 mar 2016, 17:55

u mnie jeszcze nie wystrojone ale lata na dobrej gumie tak
0-140

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 14 mar 2016, 17:57

no sztanga skrócona i niekiedy wgl grucha odpieta i nie umi doładować albo przeładować

Pawlik1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53

Post autor: Pawlik1993 » 14 mar 2016, 18:30

wronek1 pisze:też bym chciał logi zobaczyć jak innym wstaje te turbo i jakieś filmiki jak jeżdzą wasze auta , np 0-150 :)
ale pewnie się nie doczekam ...
Nie ma problemu zrobie logi i filmik ale pewnie gdzies w kwietniu jak zmienie pompe, moge zrobic teraz ale to nie ma sensu chwalic sie na seryjnej pompie :)

[ Dodano: 2016-03-14, 18:30 ]
wronek1 pisze:skróć sztange , a jak bedziesz logował kolejny raz to tylko jeden kanał :)
Nie rusza sie sztangi przy turbo kolego :P

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 14 mar 2016, 18:37

nie raz ruszałem sztangą , szczególnie teraz jak zmieniłem na gt1549s i musiałem dorabiać mocowanie gruszki ...

a co do filmików to nawet nie licze że ktoś coś wrzuci , wiecznie jakies tłumaczenia :)

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 14 mar 2016, 18:41

Ja mogę wrzucić :D Ale widoczne będą szarpania od 3000 i ślizgające się sprzęgło :D Więc to nie ukazuje jak powinno być

Pawlik1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 sty 2016, 10:53

Post autor: Pawlik1993 » 14 mar 2016, 23:21

powtarzam ze sprzegło przy 160-170 KM nie bedzie slizgało chyba ze jest do wymiany :) a jaki konkretnie filmik was interesuje??

[ Dodano: 2016-03-14, 23:21 ]
masz tu np vento mojego kolegi 1.9 1Z ;)

I bez spiny ze katuje skrzynie wymienic to nie problem aczkolwiek ta skrzynia hula do dzis ;)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 15 mar 2016, 06:37

Pawlik1993,
Niestety ale nie masz racji, bo to nie moc decyduje o slizganiu sprzęgła. To Nm i jego przebieg/charakteryka wpływa na podslizgiwanie sprzęgła. dlatego możesz mieć 160KM i problem ze sprzeglem,

Wracając do logów, owszem są one bardzo pomocne i dużo pokazują/ obrazują. Ale niestety dużo osób patrzy na nie jak na wyrocznię.
Każda turbosprezarka ma swoją charakteryke ( co jest widoczne na mapach kompresorow) i tego nie bierzecie pod uwagę. A jest to istotne, bo turbo może wstać tak samo jak drugie - ale jechać to będzie inaczej. Nie bierzecie pod uwagę przepływu jaki robi turbo.
A wyjaśnieniem tego co piszę będzie odniesienie się do paru postów kolegi Wronek ;-) z których wynika że jego t2 i gt1549s wstają niemal identyczne - ale i tak na gt1549s auto jedzie lepiej ?? więc przemyslcie te zagadnienia. ;-)

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 15 mar 2016, 07:11

jedzie lepiej mimo podobnego wstawania bo ma lepsza wydajność i nie grzeje tak powietrza przy tym . Nawet dłużej butując gt1549s na takim samym cisnieniu jak t2 mam wrazenie ze moc nie spada , a t2 mimo ze jest FMIC grzalo sie znacznie i po kilku sprintach slablo

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 15 mar 2016, 07:39

wronek1 pisze:jedzie lepiej mimo podobnego wstawania bo ma lepsza wydajność i nie grzeje tak powietrza przy tym . Nawet dłużej butując gt1549s na takim samym cisnieniu jak t2 mam wrazenie ze moc nie spada , a t2 mimo ze jest FMIC grzalo sie znacznie i po kilku sprintach slablo
I to jest to o czym piszę :-P i tego nie zobaczycie w logach 011

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl