Kolega pyta o spalanie stukowea nie czujnik spalania stukowego. Spalanie stukowenie bede wyjasnial -odsylam do wikipedii, ale faktycznie wysoki bieg niskie obroty czytaj duz obciazenie i pojawia sie takie dwonienie, trzaski w wydechu. Ogolnie mocnie nie zdrowe. Tyle ze w seryjnym ABT chyba tego nawet nie uslyszysz chyba ze zatankujesz gnojozwke. Ja mialem kat wyprzedzenia nawet na 20 st. Ustawiony i nie stukalo tylko silnik stracil sprawnosc. Ale to bylo na gazie. Nie szedl normalnie jak trzeba. Natomiast jak go doprezylem to 4 st. Za duzo i juz zaczynal dzwonic. Czujnik spalania stukowego jest od tego aby wlasnie kat zaplon opuznic jak pojawia sie stuk, ale w praktyce lepiej zeby nie mia co robic bo nawet jak wylapie to i tak to chwile trwa a kat przy tym cofa dosc znacznie wiec i samochod mula lapie.PieterB pisze:w ABT tego nie masz, więc się tym nie przejmuj <ok>majkel1987 pisze:Powie mi ktoś coś o stukowym?
Teoria a praktyka to zawsze dwie rozne rzeczy