[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
seryjne sprzegło z 1z przenosi spokojnie 360nm , niewiem po co w aucie ktore ma tam 150-170koni robic wiekszy niuton(chyba tylko po to żeby sie nim pochwalić) skoro bedzie mocno spadał wraz z obrotami , a wiadomo że podczas przyśpieszania uzywamy wyższych obrotów niż te w ktorym ten moment jest.
Lepiej zrobić płaskie 350niutków bez koksowania żeby auto nie traciło trakcji może nie bedzie takiego kopa w plecy , ale moc bedzie rozwijana łagodnie co pozytywnie wpłynie na stan silnika , ja jak bede jechał na soft po świetach własnie taki sobie zażyczę .
Lepiej zrobić płaskie 350niutków bez koksowania żeby auto nie traciło trakcji może nie bedzie takiego kopa w plecy , ale moc bedzie rozwijana łagodnie co pozytywnie wpłynie na stan silnika , ja jak bede jechał na soft po świetach własnie taki sobie zażyczę .
Skrzynia FHN pasuje bez przerobek.. jedynie pod lapy trzeba podlozyc podkladki.. seryjne sprzeglo moze i zniesie te 350Nm na krotkiej ori skrzyni ale wez pod uwage ze c4 sporo wazy 1,5t plus a skrzyni FHN malo ze wszystkie przelozenia sa dluzsze to jeszcze glowne tez jest dluzsze wiec sprzeglo ma co robic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
- Lokalizacja: ZSZ
Bardzo nie sprecyzowane pytania. To tak jakbyś zapytal czy turbo z 1.9tdi jest równie dobre co gt1549??krzysiek16.89 pisze:Witam panowie ,czy turbo GT15 z opla vectry C i pochodnych będzie równie dobre co gt1549s? Pozdrawiam
Turbsprezarek w 1.9było dużo i podobnie w oplu też są różne. Gt15 może mieć koło kompresji 33/44 34,7/49 lub 36,4/49 - pomiędzy pierwszym a ostatnim jest jak widzisz spora różnica.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
- Lokalizacja: ZSZ
Właśnie nie zawsze są nadrukowane. Np. na ori turbosprezarce w 1z jest "t15" gdzie modelowo jest to gt1544s, na niektórych pisze gt15 a są to gt1544s lub czasem gt1549skrzysiek16.89 pisze:Gdybym to wiedział to bym nie pytał..po za czyszczeniem geometrii w VNT bardziej się nie zagłębiałem w budowę turbin. Oznaczenia o których mówisz są nadrukowane na turbie?brabus124 pisze: Gt15 może mieć koło kompresji 33/44 34,7/49 lub 36,4/49
na rdzeniu byc morze 6cio cyfrowy numer garrett'a - po nim moze da sie cos powiedzieckrzysiek16.89 pisze:Gdybym to wiedział to bym nie pytał..po za czyszczeniem geometrii w VNT bardziej się nie zagłębiałem w budowę turbin. Oznaczenia o których mówisz są nadrukowane na turbie?brabus124 pisze: Gt15 może mieć koło kompresji 33/44 34,7/49 lub 36,4/49
Dokładnie. Ten nr. wpisujesz w katalog i wszystko jest opisane- i model i rozmiary wirników itp._Dave pisze:na rdzeniu byc morze 6cio cyfrowy numer garrett'a - po nim moze da sie cos powiedzieckrzysiek16.89 pisze:Gdybym to wiedział to bym nie pytał..po za czyszczeniem geometrii w VNT bardziej się nie zagłębiałem w budowę turbin. Oznaczenia o których mówisz są nadrukowane na turbie?brabus124 pisze: Gt15 może mieć koło kompresji 33/44 34,7/49 lub 36,4/49
454082-0001 - Turbosprężarka z 1z (audi 80) w golfie 3 już będzie 454083
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
GT1549s versions barburs na tym sprzecie co podpisane na dole wiem wiem juz z Muniorem ustalilismy paliwo troche nie domaga
http://vaglog.pl/log_258851.html
http://vaglog.pl/log_258852.html
http://vaglog.pl/log_258851.html
http://vaglog.pl/log_258852.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jakie paliwo :?: :shock: dynamiczny kąt trochę nie daje radyrodzynek87 pisze:wiem wiem juz z Muniorem ustalilismy paliwo troche nie domaga
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2016, 22:35 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Gdzie paliwa :?: :shock: ...niedomaga to cisnienie wewnetrzne w pompie i dlatego nie daje rady kąta przestawić ...winne albo zapchane sitko na n108 ,albo zaworek na nastawniku ,albo trzeba podbić cisnienie wewnętrze pompy ,zakłądając zaworek np.z pompy AFN...czasem też pompka wstępna jest zuzyta ,ale to raczej ostatnia przyczyna jak nic z wczesniejszych rzeczy nie pomożerodzynek87 pisze:Ale to wina paliwa czy sie myle
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2016, 22:41 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia