Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 AAD] Odpalanie na ciepłym - problem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Sledzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2013, 02:19

[B3 2.0 AAD] Odpalanie na ciepłym - problem

Post autor: Sledzik » 22 mar 2016, 17:13

Witam, mam problem z odpalaniem auta na ciepłym silniku.

jakis czas temu wymieniałem cały wtrysk, dzisiaj zauważyłem taki problem, że zgasiłem auto i po chwili gdy chciałem odpalić zachowało się tak jak by był rozładowany kompletnie akumulator ale jak postał z niecałą godzinę to odpalił normalnie, po przejechaniu kilometra był mały problem z obrotami nie mogłem go wkręcić na wyższe ale pare sekund i wszystko wróciło do normy. czym to może być spowodowane ? odkąd mam ten samochód ma czasem problemy z obrotami , raz spadają a teraz po wymianie wtrysku za 2 odpaleniem wskakują wyżej na około niecałe 2 tyś. Dajcie jakieś porady co to może być , czytałem o przekaźnikach nr 30 lub o czujnikach temp bodajże. nie chciałbym żeby to był problem znowu coś z wtryskiem ;( pomocy !

PS : nie wiem czy zaznaczyłem dobre oznaczenie silnika , bo w papierach B4 ale to jest ogólnie B3 wszyscy mówią :D Silnik 2.0E kat 115 koni .

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 22 mar 2016, 18:41

Sledzik pisze:czytałem o przekaźnikach nr 30
Zależy czy to jest B4 czy B3 bo w B4 masz elektroniczny wtrysk a w B3 mechaniczny w 2.0E.

Jak masz mechaniczny sprawdź ustawienie klapki przepływmierza w pozycji spoczynkowej. Jak będzie za nisko "lejka" albo będzie ocierać to powietrze może nie dać rady podciągnąć jej do góry. Jeśli będzie za wysoko to paliwo może nie być odcinane po zgaszeniu oraz czujnik położenia tej klapki może dawać zły sygnał o otwarciu co będzie powodować problem z obrotami. Do tego ustawienie składu mieszanki słynnym imbusem.

Oczywiście powinieneś sprawdzić dokładnie szczelność dolotu wszystkie gumu węże i odma musz być szczelne. I nawet jak na pierwszy rzut oka będzie wyglądać dobrze to często po dotnięciu czy rozebraniu pokazują się nieszczelności.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl